Як у 2023 році переформатувався український ринок автобусів

18:59 15.06.2023
Як у 2023 році переформатувався український ринок автобусів

За підсумками 5 місяців 2023 року ринок нових автобусів в Україні зріс на 180%. За цей період було придбано майже 400 автобусів, а у травні кількість угод вийшла на показники 2019 року. Фактично, ринок зараз знаходиться у гарній формі, бо потреба у нових автобусах величезна, особливо після знищення техніки під час ракетних обстрілів та в наслідок бойових дій. Але за останній рік ринок автобусів значно змінився.

Так, міста зараз не закуповують нові машини, тому збут 12-и та 18-метрових міських автобусів майже на нулі.

Лише почав прокидатися ринок великих міжміських «лайнерів», а бізнес більше потребує невеликих комфортабельних автобусів для доставки персоналу. А такі автобуси у цьому році продавали лише Temsa та Otokar.

Потроху з'являється попит на 9-10-метрові міські автобуси, які почали закуповувати невеликі міста для оновлення автопарків. Але потреба у таких автобусах - гіганська, оскільки багато техніки було знищено обстрілами.

Фактично, ринок автобусів зараз тримається на малому класі - «шкільних» та спеціальних машинах, які становлять більше 90% закупівель. Це бюджетні закупівлі, які дають змогу українським виробникам триматися на плаву.

Цю потребу фактично закривають два автозаводи: черкаський та чернігівський. Тому й лідером українського ринку автобусів є Ataman (за 5 місяців зайняв 48% ринку), та Еталон (40%). Практично не присутній на ринку луцький Богдан, якому цього року вдалося реалізувати лише 1 машину.

То ж бюджетні закупівлі зараз формують весь ринок, а от попит з боку бізнесу поки що дає лише 5-6% ринку. Проте результати травня дають підстави для оптимізму, бо у цей місяць зафіксовано найкращі показники продажів у цьому році, а зростання становило майже у 4 рази.


Источник: AUTO-Consulting
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015