Volkswagen планує вдвічі збільшити рентабельність продажів

21:30 25.05.2023
Volkswagen планує вдвічі збільшити рентабельність продажів

Керівник бренду VW Томас Шефер заявив, що метою підрозділу є рентабельність продажів на рівні 6,5%, порівняно з 3%, досягнутими в першому кварталі цього року. Яким чином в компанії збираються вдвічі підвищити прибутки?

Як повідомляє Reuters, Volkswagen Group планує переглянути свій основний бренд з метою підвищення ефективності та прибутковості, йдеться у внутрішній записці керівника бренду VW Томаса Шефера.

«Ми бачимо, що наш бренд - незважаючи на всі його сильні сторони - досі не має достатньо міцної економічної основи», - написав Шефер у службовій записці. «Нам потрібні пристойні прибутки в цьому мінливому світі, особливо в кризові часи».

За його словами, цільовим показником для основного бренду є рентабельність продажів на рівні 6,5%, порівняно з 3%, досягнутими у першому кварталі цього року.

Шефер звинуватив у цьому складне середовище, включаючи ризик рецесії, геополітичні конфлікти, нестабільні ланцюги поставок і нестримне зростання цін на сировину та енергоносії.

«Тиск зростає. Бренд Volkswagen повинен діяти», - написав він.

Ділова газета Handelsblatt вперше повідомила про ці плани, зазначивши, що вони пов'язані з економією витрат і покликані збільшити річні результати щонайменше на 3 мільярди євро. Газета також посилалася на джерела в компанії, які стверджували, що плани не передбачають скорочення робочих місць, хоча загальна кількість працівників може зменшитися.

Голова профспілкової ради Даніела Кавалло повідомила Handelsblatt, що вона взяла до відома ці плани.

«Прибутковість і безпека робочих місць є однаково важливими і спільними цілями», - сказала вона в інтерв'ю Handelsblatt, додавши, що профспілкова рада не погодиться на скорочення заробітної плати або робочих місць. «Але в цьому напрямку немає ніяких планів», - додала вона.

У службовій записці Шефер також писав, що деталі реконструкції компанії будуть опрацьовані в найближчі тижні і місяці. Він також сказав, що хоче збільшити синергію між брендами за допомогою спільних розробок і виробництва, в тому числі використовуючи спільні платформи в деяких сферах.


Источник: Auto-Consulting
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015