ЗАЗ 1102 Таврия
(выбрать другую модель)
Год: 1997
Пробег: 75.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.1
Кузов: хэтчбек, 3 дв.
Автор: Пэтя (Украина, Ужгород)
Дата: 2009.06.25
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Добрий день всім Тавроводам! Хочеться зазначити, що для людини, яка вперше купує авто варто спробувати спочатку Таврію. Під наглядом кваліфікованого спеціаліста навіть із б\у можна створити всюдихід. Якщо ж у самого "золоті" руки і любите попорпатися у капоті та поконструювати - все вийде! Машину треба любити. Не економте на заміні олії, його ціна має бути не менша за 200грн, замінюйте щоразу на 8-10000 км, дивіться за станом фільтрів.Своєчасно чистіть карбюратор - при любій слушній нагоді глохне, і, нажаль, часто засорюється. Слідкуйте за двіжком, за подушкою під ним, за станом кузову, у деяких моделях він заслабий. Салон всередині більш-менш зручний, але скрипить, як ненадійна пластика. Літом ДУЖЕ жарко в салоні - треба робити протяг.Про це треба задуматися виробнику. Зимою, якщо вмикати пічку, стає надзвичайно тепло. Іноді виникають проблеми з ходовою та підшипниками. Може гнити, але якщо слідкувати і обробити антикорозійним покриттям - то, порівняно з ВАЗами - машинка навіть виглядатиме достойніше. А те що вона не іміджева, то й до фраса той імідж. Треба їздити, а не понти кидати!Хочете - відтюнинговуйте скільки влізе. Для мене достатньо нормальних дисків та мр3.Дуже спритна, маневренна, дешева в обслуговуванні.Бензин заливаю 92, але інколи після відвідування АЗС відчувається різниця в їзді - бензин не однаковий. Фурнітура зроблена на шару, кілька разів мав проблеми.Змінив дзеркала.Раз на три місяці заїжджайте на огляд до майстерні.
Плюсы: Дешевий в обслуговуванні
Минусы: Слаба фурнітура та ходова, карбюратор часто засорюється і глохне, деякі "блазні" люблять висміяти Запорожця.
Совет: Купуйте, якщо здатні щось робити самі, найкраще пдходить для початку "водійського" стажу.
еще отзывы с ЗАЗ 1102 Таврия - 58шт
объявления с ЗАЗ 1102 Таврия - 0шт