Opel Omega
(выбрать другую модель)
Год: 1993
Пробег: 300.000 км
КПП: мех.
Привод: задний
Двигатель: 2.3 turbo дизель
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Євген (Украина, Киев)
Дата: 2008.06.19
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Комфортний автомобіль. Особливо для подорожей. М'який плавний хід. Можна їхати далеко без втоми. Просторий салон та багажник. З універсалом майже відпадає необхідність у причепі. Дизель, особливо турбо з інтеркулером - відмінно тягне і має "бензинову" розгінну манеру: з підвищенням обертів зростає тяга. Реально економічний: 6л/100км по трасі. Усі запчастини в наявності - ремонт та обслуговування доступні і по часу і по вартості. Більшість несправностей усувається швидко й дешево. Легка в управлінні - водити можуть запросто і жінки. Якщо розповідатимуть про те, що в салоні холодно - не вірте. Це від забитих радіаторів пічки. З нормальним радіатором в салоні тепло.
Плюсы: + комфорт
+ просторий салон та багажник
+ запас автономного ходу на одному баці - більше 1000км
+ плавність ходу
+ потужність
+ економічність
+ доступність ремонту та обслуговування
Минусы: - турбо-дизель потрібно глядіти. Контролювати рівень моторної оливи.
- відносно низько розташований картер двигуна. Потрібно пильнувати дорогу.
Совет: Перед купівлею візьміть із собою трьох толкових людей: кузівника, ходовика та моториста-дизеліста. Потім зекономите. На холостому ходу двигун та важіль КПП мають стояти рівно - амплітуда коливання до 1см. На х/х відкрийте кришку маслозаливної горловини та потримаїте її над горловиною (близенько) - її повинно притягувати до горловини, особливо при прогазовці (а не відштовхувати). Подівіться на турбіну та її патрубки (також на патрубок, що виходить з дальнього кінця впускного колектора) - чи сильно замаслені. Відкрийте повітряний фільтр та гляньте, чи там немає слідів моторної оливи. Відкрийте кришку розширювального бачка охолоджувальної рідини (на холодну машину) та подивіться, чи немає жирної плівки на поверхні охолоджувальної рідини. Тоді запустіть двигун - чи немає сильних бульбашок і чи не з'явилася жирна плівка на поверхні? Поставте машину на чистий сухий асфальт та нехай попрацює на х/х, погазуйте. Тоді зальзьте під неї (не полінуйтесь - саме залізьте, а не відженіть машину) та подивіться, чи чисто та сухо під машиною. Якщо є плямки на асфальті - подивіться звідки. Мазніть пальцем по плямці, розітріть між пальцями та понюхайте. Чорне жирне та нейтральне на запах - моторна олива; прозоре жирне нейтральне на запах - охолоджувальна рідина; прозоре жирнувате та смердить соляркою - солярка. Покрутіть кермо (на х/х) між крайніми положеннями - має крутитися легко, тихо, двигун не втрачати обертів. Натисніть на педаль щеплення. Якщо натискається туго - заміна корзини в зборі ($400) - не жалійте - стане легким та м'яким на багато років. Переберіть стартер! Якщо туга педаль гальма - не ведіться на пропозиції відремонтувати вакуумний насос. Майже марна справа - повертатиметеся до цього раз за разом. Міняйте насос на новий - педаль стане легкою а гальма - міцними - і так на багато років. Забудете про проблему. Відчиніть усі двері та поторсайте їх у вертикальній площині. Люфт буде, але важливо - який. Буває такий, що аж двері при повільному закриванні на стойки кузова залазять. Іще порівняйте люфт задніх та передніх дверей. Якщо однаково - використовували як таксі. Як заводиться на холодну і як на гарячу? Якщо на холодну добре, а на гарячу погано - міняти плунжерну пару - найдорожчу частину паливного насосу високого тиску. Якщо у Вас перший дизель - будете в холод заводити - не крутіть довго стартер. Краще прогрійте пару раз свічки розжарювання, пустіть стартер на 3-5 обертів двигуна, вимикніть запалювання, зробіть паузу на 20сек, прогрійте свічки і пускайте.
еще отзывы с Opel Omega - 114шт
объявления с Opel Omega - 1шт