BMW iX1 (U11)

(выбрать другую модель)

 iX1 (U11)Год: 2024
Пробег: 9 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: электро
Компл.: M-пакет
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: unforgiven (Украина, Житомир) Дата: 2025.10.18

4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Доброго дня. Отже і я змінив один електрокар на інший… VW ID3 на BMW IX1 30 L… Ну що можна сказати після вже місяця майже щоденної експлуатації? По-перше: відмінна динаміка. Прискорення 0-100 км/год трохи більше ніж за 5 секунд заслуговує уваги… Але ціною зменшення пробігу… Бо така динаміка доступна тільки в спорт-режимі…А він, в свою чергу, призводить до зменшення пробігу на одній зарядці на 30-40%… По-друге: достатній об'єм салона. Місця для задніх пасажирів достатньо, і його навіть більше ніж в моїй БМВ Х3, що стоїть на сходинку вище в ієрархії кросоверів баварського автоконцерну… І це все не в останню чергу завдяки збільшеній на 11 см базі в китайської версії… Так, в мене авто китайської локалізації з збільшеним розміром бази і кузова… Відмінна керованість авто… Ну це ні для кого не новина… Особливо для тих хто вже мав досвід володіння авто німецького концерну «Bayerishe Motoren Werke»… Робота асистентів допомоги водію… Вже не раз допомагала мені уникнути ДТП при виїзді з автостоянок заднім ходом з обмеженим боковим обзором… Система активно вмішується і самостійно гальмує авто, не даючи попасти в ДТП… Як і оповіщення про авто в «мертвій зоні» і активне утримання в смузі руху, коли авто саме вертається на свою смугу руху в автоматичному режимі… Дуже корисні функції… Ну і наостанок «ложка дьогтю»… Поруч з прекрасним, насиченим кольорами вигнутим дисплеєм величезного розміру існує мінімальний, хіба що тільки під документи типу паспорта об'ємом передній підлокітник, збільшена кількість жорсткого пластику у салоні по зрівнянню з тим же Х3, що трохи нервує, і трохи жорсткіша підвіска чим в тому же Х3, що не додає комфорту в поїздках на наших дорогах…
Плюсы: Приголомшлива динаміка в спорт-режимі! Фірмова відмінна керованість авто, притаманна всім моделям БМВ. Достатній об'єм салону і багажника. Ефективна робота активних асистентів допомоги водію.
Минусы: Жорстка підвіска. Багато жорсткого пластику в салоні. Маленький об'єм переднього підлокітника. Значне і доволі несподівано вражаюче зменшення запасу ходу при русі в спорт-режимі. В звичайному режимі авто проїзджає близько 400 км на одній зарядці, в спорт-режимі - менше 300 км.. Такої різниці при русі в різних режимах в VW ID3 - не було…
Совет: Авто підійде поціновувачам автомобілів цього баварського автоконцерну, хто перш за все цінує в автомобілі керованість, динаміку розгону і індивідуальність… А також сучасність технологій в авто… Авто - не для всіх… Прихильникам «вічно неламаючихся» архаїчних «тойот» точно не підійде…. :)
еще отзывы с BMW X1 - 7шт
объявления с BMW X1 - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024