Nissan Qashqai
(выбрать другую модель)
Год: 2024
Пробег: 2.700 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.3 turbo бензин
Компл.: Tekna
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Вадим (Украина, Николаев)
Дата: 2025.05.27
Расход в городе:
9.0 л/100км, по трассе:
6.5 л/100км, средний:
8.5 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
На авто проїхали не дуже багато, але деякі враження вже є. Попереднє авто була Шкода Карок 1.4, тож більше порівнювати буду з ним. Серед конкурентів розглядали декілька варіантів, це Хюндай Кона гібрид, Пежо 408, Пежо 3008, Сітроен С5 Аіркрос, Опель Грандлен Х.
В порівнянні зі Шкодою, Ніссан виглядає більш сучаснішим (оздоблювальні матеріали, дизайнерські рішення, деякі моменти відчуття авто, як наприклад зачинення дверей у Ніссана відчутно плотніше зачиняються двері, та і самі карти не хрустять, як у Шкоди) також у Ніссана багато яких опцій є у цій комплектації, яких у Шкоди не було, або треба було замовляти окремо, що б суттєво вплинуло б на ціну. Але у Шкоди салон зручніший за Ніссан, передні сидіння зручніші, хоч і не мають електрорегулювань на відміну від Ніссан, а задні взагалі я б не порівнював, багажник у Шкода також зручніший, але він і по характеристиках більший. Щодо їздових порівнянь, Ніссан відразу відчувається комфортніше по підвісці і по шумоізоляції, але на відміну від Шкоди, на різних дорожніх умовах різна поведінка і це якось не приємно вразило - їде в якомусь компромісі між жорстко і м'яко, але дуууже не любить «шифер» починає відчутно «козлити», аж наче відчуваєш, що можеш втратити керованість, зі Шкодою прогнозованість була завжди однаковою. Силовий агрегат для цього авто достатній, тяги вистачає, розгін рівний і тяговитий, в тандемі з варіатором працює плавно і приємно, перемикання не відчутні (ну бо варіатор, і при плавних розгонах навіть не має перемикання, тільки «зависання» обертів десь на 2 тисячах і планомірний розгін, перемикання стають відчутними, коли розгони робить різкими, і все одно це буде плавніше ніж на автоматі Шкоди) і двигуна не чутно, принаймні до 3 тисяч. В цілому від індивідуальних приємні враження, їде легше ніж Шкода. Сама гібридна установка працює не помітно інколи відчувається як турбопідхват при жвавому розгоні, напевно це саме її втручання, але тут гібрид, не про електрохід, чи про економію пального, а саме про «втиснення» в стандарти по викидами. До речі розхід дуже залежить від жвавості їзди і чим частіше будете використовувати силу інерції накату і рідше працювати гальмами тим цифри на бортовому будуть приємніше (у мене в середньому зараз показує 8.5л це місто/траса десь 80/20) Шкода десь на 0.8-1л економніша, а при агресивнішій їзді Ніссан у відсотках буде відчутно витратнішим.
Щодо конкурентів які також розглядали, більше всього не сподобався Опель, його не тестив, це просто відчуття при першому враженні в салоні. В Сітроєні сподобався комфорт сидінь, але якось замало місця позаду, двигун був тільки 1.5 дизель, а дизель я не розглядав в зв'язку з тим, що у авто буде багато міської експлуатації з короткими пробігами (саме як дизелі не люблять, особливо сучасні з великою кількістю «екології»). Пежо і 408 і 3008 ну в дизайні вони не перевершені, дійсно гарні авто, в салоні приємні і сучасні, сидіння (передні) дуже зручні, але в ходу не дуже сподобались, особливо 408й і саме танденом двгун-АКПП (якесь нервове налаштування, відчутні кіки, дого тримає перше... ну корочше краще тестити перед купівлею, відчувається, що авто не для міста, а саме для траси) підвіска жорсткувата і якщо у вашому місті дороги не дуже, то краще тим більше тестувати, щоб зрозуміти ваше це чи ні. 3008й наче м'якший за 408й, але задня підвіска трохи громкувато відпрацьовує нерівності і це відчувається, а от силова установка працює просто перфекто, хоча є враження, що двигуна на різких маневрах буде не вистачати, хоча як працює КПП це щось, дуже сподобалось. Хюндай Кона, хоч і виступає в класі В-сув, але вона є його найбільшим представником, як Ніссан в С-класі найменший то різниця між ними мінімальна, а якщо говорити про салон то Хюндай спроектований зручніше за Ніссан, і простору по заду стільки ж якщо не більше. І у Хюндай напевно в ергономіці буде самий зручніший салон, максимум хард-кнопок, алгоритми спрацювання, і розміщення в салоні, але Хюндай все одно сприймається трохи меншим та і дорожчим був майже на 100тис. Корочше виробники авто всі роблять максимум, щоб сподобатись покупцеві і продати саме свій продукт, і насправді робити вибір дедалі складніше. Так чому ж Ніссан? Це, суб'єктивно, на рівні відчуття автомобіля у порівнянні, ну і ціна була помітно привабливіша за конкурентів. Обов'язково, при виборі дивіться не просто на ту чи іншу модель і їх порівнювати, але і на комплектацію і порівнювати конкретні моделі у конкретних комплектаціях і обов'язково тестити, можливо не по одному разу.
Плюсы: Зовнішній вид, оздоблення і якість збірки, жвавий двигун в гарному тандемі з кпп, підвіска це компроміс між комфортом і керованість, кількість функцій в конкретній комплектації (що додав би, так це підігрів задніх сидінь).
Минусы: Дуже нервово реагує на «шифер» на дорозі, багажник має малу висоту до полиці, якщо підлога стоїть у верхньому положенні, ну реально вузький, нажаль немає ніссановської функції пропайлот (утримання в смузі руху) ні в якій комплектації Кашкая, на відміну від усіх конкурентів які згадувались вище, задній диван трохи низький і з плоскою сідушкою, корочше з моїм зростом 186см ноги висять.
Совет: Обов'язково тестіть авто.
еще отзывы с Nissan Qashqai - 104шт
объявления с Nissan Qashqai - 4шт