Skoda Karoq
(выбрать другую модель)
Год: 2023
Пробег: 27.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 turbo бензин
Компл.: style
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Віктор (Украина, Львов)
Дата: 2025.05.07
Расход в городе:
10.0 л/100км, по трассе:
6.5 л/100км, средний:
8.0 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Купувався новим (5 нове моє авто). Два останні перед ним були Гольф 7 1.4 DSG, раніше Спортейдж 4 2.0 бензин автомат. Трохи порівняю з ними для наглядності.
Особливості використання: 90% пробігу - місто.
1. Зовнішній вигляд - мені норм, хоча Гольф подобався найбільше. Дизайн Фольксів наче якийсь більш довершений порівняно з Шкода, але напевно і трохи скучніший. Проте який дебіл поставив хромовану решітку радіатора, коли нема більше хромованих елементів по кузову?! Замінив на чорну і паралельно корпуса дзеркал - зовсім інша машина, проте +10000 з роботою. Ще з доопрацювань сам поставив чохли з шкірзаму і зняв пластикові ковпаки з коліс. Тепер нічого не нервує і користуюся авто з більшим естетичним задоволенням.
2. Ергономіка. Місця для ніг вистачає на обох рядах. Передні крісла - ідеально, задні - спинка стоїть надто вертикально, що по місту ок, а в далекі подорожі так собі. На хіба так зробили - не ясно. Краще би трохи зменшили багажник. Але тоді на хіба був би Кодяк. Гольф дуже схоже, Спортейдж - найкраща сукупна ергономіка.
3. Двигун + коробка. В цілому дуже добре. Плавності на перших передачах не вистачає - двигун малооб'ємний. На швидкості їхати - одне задоволення. Двигуна чути мало. Потужності вистачає для всіх сценаріїв. Динаміка на рівні Гольфа. Звик до DSG - добра коробка, просто на ній не пояснюють, як їздити, щоб не ламалася. Після неї автомат здався олдскульним. Найплавніша зв'язка у Спортейджа.
4. Підвіска. Переживав за балку. Раніше був лише Ланос на балці. Даремно. Балки не відчуваю майже. Керується добре. По дорозі з Уруру до Золочева багато поворотів. Проходив на рівні Гольфа. На горбистій дорозі і навіть на повороті на такій зад майже не зносить на відміну від французів. Вони так їдуть, що трохи страшнувато. Тестив співмірні SUV'и від PSA. На бруківці на швидкості в районі 30-40 км/год до 10000 км пробігу був резонанс, стояв гул в машині. На разі, такого немає. При переїзді перешкод типу «поліцейський» дивно спрацьовує передня підвіска: на розтискання трохи постукує - на сервісі кажуть, що така особливість. Ходи підвіски великі, не пробивається навіть в екстремальних ямах і нічим не чіркає. Загалом ходова оптимальна, приємна і головне, що все відпрацьовує без передачі на кузов, що дуже заспокоює при їзді по наших дорогах. У Гольфа і Спортейджа теж непогано настроєна ходова, але вібрації на кузов, руль і педалі були відчутними.
5. Все решта. Оформлення салону і матеріали - мені подобається, нічого не нервує, все працює як годинник. Кнопки і екрани - люкс, стильно все підібрано. Багажник - достатній, хоча і у Гольфа мені вистачало.
Світло достатнє, хоча у Гольфа лінзований LED в дощову погоду на порядок краще відпрацьовував. Штатні двірники почали скрипіти після року експлуатації. Камера заднього огляду посередньої якості, парктроніки працюють добре. Допів з заводу в машині немає.
При покупці дуже хотів француза, хотів експірієнс іншої школи автомобілебудування і дизель. Проте покатавшись на тест-драйвах, зваживши всі експлуатаційні особливості, вирішив поки не змінювати VAG. Кодяк мені великуватий і дорогуватий.
Чи купив би ще раз Карок - купив би. Машина - типова надійна і зручна поповозка. Суперемоцій не надає, але і не розчаровує.
Переднього приводу достатньо - у VAG є постійна імітація блокування переднього диференціалу. Тому зимою при нормальній гумі нема ніякого дискомфорту. Кліренсу всюди вистачає.
Що би хотів з допів і то не факт: електричну кришку багажника, покращену електронну панель приладів, матричні фари і електричне регулювання крісел. Але то ще +4000 і це для мене too much в даному класі. Без них теж норм.
Плюсы: Дизайн, ергономіка, динаміка, підвіска, загальна зручність у користуванні.
Минусы: Кут нахилу задніх сидінь, робота передньої підвіски на розтискання, погано закріплені пластикові елементи в салоні.
Совет: Вау емоцій не очікуйте. Немає ані суттєвих недоліків, ані видатних характеристик. Зручна поповозка.
еще отзывы с Skoda Karoq - 15шт
объявления с Skoda Karoq - 0шт