Nissan X-Trail
(выбрать другую модель)
Год: 2024
Пробег: 3.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 бензин
Компл.: Tekna
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Myk (Украина, Киев)
Дата: 2025.05.07
Расход в городе:
5.0 л/100км, по трассе:
7.0 л/100км, средний:
6.0 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Це складне порівняння, бо пересідав з DS 7, який має свої недоліки, але класом відчутно вищий. Тому відгук не може бути на 100% об'єктивним. Хоча буду порівнювати і з CX-5, на якому їздив до того.
Дизайн кузова на любителя, як на мене, то точно програє DS7 і CX-5. Інтер'єр виглядає цікавішим, значно свіжішим за Мазду. Про DS мовчу.
Зручна мультимедіа, хороший сенсор (краще ніж на Мазді і DS), великі екрани, плюс дублювання кнопками. Клімат і всі інші функції - через кнопки (привіт DS, де все сенсорами через екран), це зручно. Не зовсім зручно розмістили перемикач режимів їзди, але не критично.
З високим зростом зручно не сядете (і в цілому мало де сядете, крім французів). Ні в Лексусах (RX, NX, ES), ні в Ауді (A8), ні в інших машинах не можеш вмоститись по-кайфу. Тільки в DS і в новому Santa Fe.
Сидіння складаються в рівну підлогу, плюс гарно розкладаються - можна полежати (в DS не полежиш). Задній ряд рухається.
Машина не спонукає ганяти, тому по місту витрата 4.6-5.5. За містом 7-7.5, залежно від швидкості руху (приблизно 120). Подобається режим рекуперації і їзди однією педаллю, хоча витрати палива при цьому неочевидні. Дружина їздить без рекуперації, швидше, і витрачає менше палива...
Безпровідний CarPlay - це супер. Проекція на лобове - гарна іграшка, але зрозумів, що в наступній машині це буде байдуже.
Подобається режим їзди на електриці - сів у машину і поїхав, без прогріву і очікувань.
Підвіска оптимальна: не зам'яка, як у DS, і не заріжка.
Динаміка нормальна, але без звуку великого двигуна все одно здається, що машина не ганяє, хоча динамічніша за DS на 180 і CX-5 на 194 к.с.
Матричні фари нормальні. Не вирізають потік, а відключаються блоками. Але це неважливо. Світять гарно, яскраво. Задня підсвітка вночі достатньо яскрава.
Взяв колір шампань і світлу шкіру, щоб влітку не засмажитись - відчутно менше нагрівається на сонці, не припікає.
Плюсы: Великі якісні екрани.
Гарна камера 360.
Панорама (подобається, коли світло в машині).
Задня камера розміщена так, що не забруднюється <3.
Безпровідний CarPlay.
Шумки в Tekna трохи більше, ніж в інших комплектаціях, але не те щоб вистачає.
E-Power, електрорежим, режим рекуперації e-Pedal.
Спортрежим не валиває на витрату палива.
Асистенти безпеки.
Підігрів керма, 3 зони клімату, підігрів заднього ряду.
Пам'ять і електрорегулювання сидінь для пасажира.
Якість збірки - без скрипів (але поки 3000 км).
Момент електродвигуна.
Минусы: Маленький виворіт керма, складно маневрувати по запаркованим подвір'ям. Іноді не вистачає місця розвернутись на дорозі.
Акустика Bose значно гірша в порівнянні з CX-5 і з базовою акустикою DS.
Короткі подушки сидінь і кут нахилу подушки (сильно відчутно, якщо високий зріст).
Люк не привідкривається на провітрювання (висувається антимоскітна сітка, яка заважає на швидкості).
Немає безключового доступу на задніх дверях.
Задні вікна не акустичні.
Адаптивний круїз гірший, ніж у CX-5.
Немає масажу, як у Qashqai.
Примітивний мобільний додаток - мало функцій.
Не запам'ятовує налаштування помічників водія - зчитування знаків треба постійно відключати, щоб не заважало.
Відсутність фіксаторів у підстаканниках.
Дверцята туго закриваються, треба гупати (чи це нова машина, чи треба налаштувати - хз).
Немає вентиляції сидінь.
Воронка для омивача розміщена так, що не розливши не наллєш.
Маленькі бардачок і простір у підлокітнику (після «печери» в DS).
еще отзывы с Nissan X-Trail - 115шт
объявления с Nissan X-Trail - 5шт