MG 5

(выбрать другую модель)

 5Год: 2013
Пробег: 123.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 бензин
Компл.: STD 1.5 (109 к.
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Mykhailo Voloshyn (Украина, Тернополь) Дата: 2025.04.22
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 5.6 л/100км, средний: 6.9 л/100км
4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
3 - ходовая
5 - внешний вид
ЛІКБЕЗ: Власники сучасних автомобілів MG не рідко падають у крайнощі. Називають їх чисто англійськими машинами, які «лише виготовляються в Китаї», або навпаки клеймують їх «черговим китайським барахлом, де нічого від Англії не залишилося». Перші записують MG до лав таких брендів як Volvo, Land Rover чи Lotus, а другі - до списку китайського третьосортного товару. Не праві ні ті, ні ті. Якщо говорити про моделі MG початку 2010-х років, то їх розробка більшою мірою велася саме в Лонгбріджі (SMTC UK). Зараз цього підрозділу вже немає, однак діє центр PATAC - спільне інженерне підприємство в Шанхаї між американським GM і SAIC, материнською компанією MG. Плодами діяльності PATAC є, наприклад, поточні покоління MG 5 (з 2019 р.) і MG 5 GT (з 2020 р.). Тож роль англосаксів в розробці сучасних MG, як мінімум деяких, залишається. Це сильно відрізняє MG від дійсно типового китайського «автопрому», ставлення до якого в мене самого теж тільки негативне. ПОКУПКА: В 2024 році спершу був націлений на покупку акційного нового MG 5 з партії машин 2022 р.в. з двигуном 1.5 (114 к.с.) і 5-ст. МТ. Ціна як на С-клас була максимально приваблива, а оснащення як на базову комплектацію - більш ніж достатнє. Серед альтернатив дивився на класом менший Citroen C-Elysee з мотором 1.6 (115 к.с.) і МКПП, хоча інтересу до нього мав значно менше. Як автомобільний ентузіаст, я віддаю перевагу більш особливим/цікавим авто, тому заглядався на нові MG вже не перший рік. Маючи обмежений бюджет, прицілювався також і на ринок б/у. Зокрема шукав Mitsubishi Lancer після першого рестайлу з базовим 1.6 (117 к.с.) - безпрограшний варіант. В якості екзотики за мірками України старався вибрати і щось серед FIAT Bravo після 2010 року з турбомоторами 1.4 (120/140/150 к.с.), але вартих уваги екземплярів в нас мінімум. У підсумку, вже бувши на тест-драйві нової «п’ятірки» у Львові, і майже дійшовши до рішення «беру!», вирішили ще з’їздити в Київ, глянути на одну цікаву фіолетову б/у машинку. Це був MG 5 першого покоління в кузові хетчбек 2013 року від першого і єдиного власника. Цю машину ми таки і урвали. За значно меншу суму я взяв технічно майже ідентичну машину до нового седана MG 5. Враховуючи дуже гарний стан, історію обслуговування і інші нюанси, це була спокуслива покупка. ПРО АВТО: MG 5 Hatchback 2013 р.в. був придбаний першим власником в 2014 році в київському автосалоні MG. На момент покупки пробіг був 115 тис. км, зараз - 123 тис. Базова комплектація STD. Для мене, як автомобільного пуриста, в дечому вона навіть більш приваблива. Двигун 1.5 (109 к.с.), код 15S4U - чавунний блок циліндрів, система зміни фаз газорозподілу на впускному розпредвалу, розподілене впорскування, ланцюг ГРМ, без гідрокомпенсаторів. Система класична і дуже надійна. Розробка MG (Лонгбрідж). Трансмісія - 5-ст. МКПП. На відміну від АКПП на цих моделях, які були японськими гідротрансформаторами Aisin, механічні коробки тут ставились власної розробки SAIC - чисто китайська трансмісія, і це відчутно. Ходи важеля відчуваються по-дешманськи, а сама коробка шумна на будь-якій передачі і обертах. «Механіка» є одним з об’єктивних мінусів MG 5 / MG 350 тих років. Втім, на «автомат» я би її все одно не проміняв, зокрема в контексті ефективності силової установки (паливна економічність і динаміка). Середні витрати заявлені 6.8 л/100 км. Досягти їх можна. Наприклад, в крейсерському режимі 90 км/год на трасі моя п’ятірка споживає близько 5.0 л/100 км, а в місті, зимою, при частих запусках і коротких дистанціях - 9.5 л/100 км. Зазначу, що технічний стан двигуна відповідає 100% справності, а заправляюсь я виключно А-95 «ОККО pulls». ЗАПЧАСТИНИ: Наріжне питання. З цієї точки зору нові MG - це справді більше китайська річ. Запчастини до них представлені обмеженим асортиментом, шукаєш їх на сайтах типу «з/п до китайських авто». Або - на спеціалізованому сайті «MG-shka» - який особисто я дуже рекомендую. Можливо, якби від самого початку імпорту нових MG в Україну з 2011-12 року він не вівся недолугою конторою АІС і не переривався на період з 2015 до 2021 року, то ситуація з базами з/ч була би іншою. Втім, попри ці нюанси, сьогодні на MG-шки початку 2010-х років можна знайти все. У крайньому випадку - звернутись до офіціалів, зараз це зовсім інша картина, ніж тоді. Єдине, чого не отримаєте - це нижчої ціни порівняно з мейнстрімовими європейськими чи японськими марками, бо шляхи поставок і обсяг обмежені. Якщо говорити про оригінальні деталі, то їх постачальники - ті самі, що і на континентальні європейські бренди - всякі Valeo, Bosch, Magneti Marelli, Sachs, NGK, Tenneco, Siemens, Mando і т.д. і т.д. Багато запчастин пересікаються з GM-івськими продуктами. Пізніше закину таблицю аналогів запчастин до MG 5 / MG 350.
Плюсы: 1. Якісна кузовщина: відсутність іржі, міцні бампери; 2. Добротна і надійна зборка; 3. Зносостійкі якісні матеріали салону; 4. Довговічна, безпроблемна силова установка (мотор, КПП). Надійна електроніка; 5. Просторий салон, пневмоупори капоту, задні дискові гальма, повнорозмірна запаска та ін.
Минусы: 1. Шумна МКПП; 2. Робота передньої підвіски на відбій: колесо «падає» з сильним стуком, хоча всі елементи підвіски, в т.ч. стойки амортизаторів – справні. Конструктивний баг? 3. Висока посадка, відсутність регулювання руля за вильотом – водію краще бути зростом до 185 см; 4. Обгонна муфта кондиціонера спрацьовує з явним шумом і вібраціями. Потіють вікна без кондиціонеру в сильний дощ (завжди); 5. ГУР дає закусування або щось подібне в положенні до упору (тільки моє авто?).
Совет: 1. Мотор 1.5 (109 к.с. / 135 Нм) 15S4U - надійний, але вимагає чіткого дотримання правил обслуговування і експлуатації. Масло ВИКЛЮЧНО допусків SAE 5w-30 + ACEA A5/B5. Ланцюг ГРМ і гідронатягувач тут ходитимуть 150-250 тис. км за двох умов: заливання тільки такого масла, а також - не менш важливо - паркування машини тільки на ручніку! Ніякого стояння на передачі. 2. Ніякого ГБО. ГБЦ «на газу» - «веде». Гідрокомпенсаторів немає. Зазори клапанів регулюються стаканами (штовхачами). Якщо їздити адекватно і без ГБО - то раз на 60 тис. км. Для тих, хто хоче зекономити: В цей мотор краще вже заливати бензин Укрнафта А-92 і міняти раз на 80-100 тис. км платинові свічки NGK PFR6Y, ніж ставити ГБО, регулювати кожні 10 тис. теплові зазори клапанів і міняти кожні 20 тис. звичайні свічки запалювання. Через дурну політику АІСа в 2012-2014 роках в MG 350 / MG 5 часто лили масла НЕ заводських допусків. Тоді ж на ці машини часто ставили ГБО. Наслідок - серед і без того не великого асортименту цих авто на ринку України є частка угроблених моторів з розтягнутими ланцюгами, поплившими сідлами випускних клапанів, закоксованою циліндро-поршневою (особливо серед 350-х) + з вирізаними каталізаторами.
еще отзывы с MG 5 - 8шт
объявления с MG 5 - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024