Mazda 3 Sedan
(выбрать другую модель)
Год: 2019
Пробег: 29.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.8 turbo дизель
Компл.: максимальна
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Vitaliy Vin (Украина, Винница)
Дата: 2025.03.13
Расход в городе:
8.0 л/100км, по трассе:
6.5 л/100км, средний:
7.0 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Купували автомобіль для дружини одразу після виходу нової моделі на ринок. Знаю, це не дуже розумно, оскільки перший рік-два після виходу нової моделі вилазять всі болячки. Отже, ми були "піддослідними кроликами" компанії Mazda. Хоча за час експлуатації критичних проблем не було, але по відзивній кампанії робилися оновлення прошивок і замінювався модуль приладової панелі, пов'язаний із системами безпеки, і ще щось там, вже не пам'ятаю. Все робилося по запису і, звісно, безкоштовно.
Тепер більш детально про сам автомобіль. Машина виглядає дуже привабливо, форми у стилі сучасних "дорослих" Mazda, все гарно вимальовано і реалізовано у металі.
Двигун і ходова: 1.8 турбодизель на 116 к.с. і 270 Нм крутного моменту, як на мене, виглядає несерйозно за сучасними мірками. Скоріш за все, таке дефорсування пов'язане з екологічними вимогами і відсутністю довприску AdBlue. В цілому, для невибагливого водія цілком достатньо. Вирішення проблеми - прошивка на перший стейдж до 140 к.с. і 320 Нм. Якби я на машині весь час їздив, однозначно б це зробив. Дружині це все не цікаво.
Коробка 6-ступенева автоматична, в цілому нормальна, але трохи короткувата, що призводить до зависоких, за сучасними мірками, обертів на трасі. При 130 км/год - 2600 об./хв, в результаті чого по трасі витрата не опускається нижче 6.5 літрів на сотню. З іншого боку, 2600 обертів гарно позначаться на чистоті випускних клапанів і сажового фільтра.
Ходова досить жорстка, як у всіх "трійок", але терпимо.
Салон - слабке місце "трійки". Якщо ви субтильна 50-кілограмова дівчина, для вас це не буде проблемою, але якщо ваші антропометричні дані наближаються до середньоєвропейських, я б 100 разів задумався, чи воно вам потрібно.
Найбільша і найсерйозніша проблема - це передні сидіння, а саме бокова підтримка. Вона коротка і дуже тверда, за 1-1.5 години в дорозі впивається у вашу п'яту точку і вимагає неймовірних зусиль у продовженні подорожі (з плюсів - не заснеш за кермом :)).
Салон із лакованим глянцевим пластиком - це катастрофа. За 4 роки він перетворився на непотріб. У машини пробіг 29 000 км, а виглядає гірше, ніж у 211-го "Мерса" з пробігом у пів мільйона. Напевно, це лікується поліруванням і поклейкою плівок, але WTF, Mazda, це несерйозно.
До недоліків слід віднести кліматичну систему, логіка роботи якої мені не дуже зрозуміла. В автоматичному режимі дуже слабкий потік повітря, який у вологу пору не справляється із запотіванням скла.
Оскільки авто у максимальній комплектації, нафаршовано практично всім, про що можна подумати: всі можливі системи превентивної безпеки, підрулювання, адаптивний круїз, сліпі зони, автоматична зупинка, адаптивне матричне світло, рожі-кожі, підігріви, head-up дисплей, CarPlay, дуже пристойна акустична система BOSE - тут нарікань немає.
Незважаючи на деякі недоліки, які для когось можуть бути критичними під час обрання автомобіля, машина досить стильна, цікава, гарно нафарширована, має повний набір систем безпеки.
Плюсы: - дуже симпатичний дизайн.
- чудове матричне світло.
- непогана керованість (враховуючи, що позаду балка).
- повний набір систем безпеки.
- дуже достойна музична система BOSE.
- дуже жирна комплектація.
Минусы: - жахливі передні сидіння, бокові підтримки короткі і впиваються у "булки", через 1-1.5 години у дорозі, всидіти просто неможливо (188 см 94 кг ваги).
- кліматична система в автоматичному режимі працює дуже незрозуміло і занадто слабо, у вологу пору, вікна можуть запотівати.
- двигун 1.8 на 116 сил це непорозуміння, по сучасних мірках. Їде непогано, але на трасі, швидко скисає. з плюсів, не потребує AdBlue.
- людині, котра придумала тренд лакованого глянцевого інтер'єру, у пеклі вже давно кипить котел зі смолою. За 4 роки весь пластик потерся і виглядає жахливо.
- досить жорстка підвіска.
- 6 ступенева коробка досить коротка, при 130 км/год 2600 обертів.
Совет: Якщо вказані недоліки не є для вас критичними, то купуйте та отримуйте задоволення.
еще отзывы с Mazda 3 - 95шт
объявления с Mazda 3 - 5шт