KIA Sportage

(выбрать другую модель)

 SportageГод: 2022
Пробег: 56 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo бензин
Компл.: Prestige
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Артем Фурсенко (Украина, Белая Церковь) Дата: 2024.11.23
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 7.5 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Маю досвід експлуатації Sportage Prestige 1.6T-GDI 7DCT, в жовтні 2022 обійшовся в 25 500$, тоді ніхто з конкурентів не міг запропонувати подібної комплектації та динаміки за ці гроші. Зараз пробіг вже 56 тисяч км, тому напишу відгук. Двигун: Цей 1.6 турбо на 180 кінських сил та 265 ньютон-метрів у поєднанні з 7-ступеневим роботом на два зчеплення доволі легко розганяють 1.5-тонний кузов. Але все ж періодично чую скепсис, тому додам своєї думки. Варто зрозуміти, що вчасне обслуговування + адекватна експлуатація - запорука безпроблемності: - заміна масла раз на 200-250 мотогодин; - пальне 95+, час від часу 98/100; - не фантазуйте, що у вас спорткар, або принаймні знайте міру. І тоді прибуде з вами сила!) Вже багато разів на інших авто з цим двигуном бачив пробіги 200-300 тисяч кілометрів. Зрозуміло, що це трасові пробіги, але менше з тим, дотримуйтесь вище згаданих рекомендацій - отримаєте те саме. Витрати пального: За пробіг в 56 тисяч, вони склали 7.5 літра по бортовому. Їжджу більше трасою, ніж містом. Якщо брати співвідношення, думаю, це 65%/35%. З мого досвіду: - витрати по місту влітку 7-7.5 л/100 км, взимку 8 л; - по трасі при швидкості 90-110 км/год витрати будуть 5.4 л/100 км; якщо швидше або з обгонами - на літр, півтора більше. Зробити на спусках, серпантинах 4.4-4.7 л не важко. Мій рекорд -це 3.7 л/100 км між селами з багатьма спусками, антирекорд, здається, 9 л/100 км. Все, що більше, як правило, короткі дистанції (менше 5-8 км) і в холодну пору року. Також буває, використовую авто як офіс на колесах і можу стояти на холостому ходу хвилин 10-15, періодично підгазовуючи, щоб підтримувати масляний туман у циліндрах. Без цього витрати загального пробігу, можливо, були б ще менші, а не так як по місту. Робот 7DCT: А по сухих роботах, тут як і в DQ200 загалом: - експлуатація в місті, постійні зупинки-рушання і затори - може і до 40 тисяч лягти. Якщо тільки траса, може і 200к+. Також варто враховувати, що ця коробка ставиться на двигуни 1.6 CRDI і 1.6 T-GDI. На дизелі крутного моменту на відсотків 30 більше, ніж на бензині. До речі, звучить смішно і назвете мене ідіотом, але все в порівнянні. Буває так, що авто з турбодвигуном на роботі з меншими витратами палива і 2 замінами зчеплення буде дешевшим в експлуатації, ніж атмосферник на гідротрансформаторі в розрізі 100-150 тисяч км. Але це вже реально окремі випадки. Підвіска і керованість: Підвіска достатньо добре справляється з середніми та великими нерівностями, а лежачі поліцейські та дрібні нерівності помітно відчуваються. Але в свою чергу це дає кращу керованість та стабільність на високій швидкості. Загалом, я вважаю, її можна хвалити, принаймні мені вона дійсно імпонує. Ще й у парі з таким турбодвигуном у цій машині навіть можна отримати якийсь драйв та емоцію, а я цього не очікував. Кермо має зрозумілий нуль і стає важчим у спорт-режимі. Мені цього достатньо. Електроніка/асистенти: Все працює, як і має бути. Утримання в смузі руху + круїз на трасі - реально прикольна фішка. Головне, що машина тримає напрямок чітко між смугами навіть у затяжних поворотах, а не риcкає по сторонах. Автоматичне гальмування здавалось би не обов’язкова річ, але якось взимку в ожеледицю, у темряві вибіг пішохід, і цей асистент реально допоміг відгальмуватись. Бездротовий Android Auto також присутній. Висновок/рекомендації: Радив би зробити шумоізоляцію дверей та арок, бо прям доброю її не назвеш. Якщо ви в основному їздите по місту, на короткі відстані, із постійними зупинками-рушаннями - ймовірно, будете плюватись, що коробка смикана і двигун неохоче гріється. Краще візьміть щось на атмосфернику та гідротрансформаторі. Або розгляньте Кашкай чи Карок - теж непогані варіанти. Якщо ж у вас схожі потреби до моїх і траса переважає місто, думаю, будете задоволені вибором. Загалом мене все влаштовує за ці кошти, і реально маю приємне враження. Сподіваюсь, ви повірили, що такі позитивні відгуки існують, і це писав не менеджер автосалону! :)
Плюсы: Динаміка, керованість, адекватна робота всіх асистентів та електроніки, витрати пального і для мене аванградний дизайн.
Минусы: Посередня, шумоізоляція арок та дверей, особливо задніх.
Совет: Зробити тест-драйв перед покупко, щоб переконатись, що все дійсно задовільняє Ваші потреби.
еще отзывы с KIA Sportage - 167шт
объявления с KIA Sportage - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024