Peugeot 2008
(выбрать другую модель)
Год: 2023
Пробег: 400 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 turbo бензин
Компл.: Allure
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Tarzan (Украина, Буча)
Дата: 2024.09.14
Расход в городе:
8.8 л/100км, по трассе:
7.0 л/100км, средний:
8.2 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Довго не вибирав, вийшло доволі спонтанно. Почну з того, що більшість часу автомобіль використовую у місті з невеличкими відстанями. Хоч є і траса Київ-Чоп декілька разів на рік та виїзди на пікнік. Тож більше підходить невелике бензинове авто, бажано з турбо-мотором, так як динаміка та зменшена витрата пального важливі, а довго (за 80-100 тис.км.) авто тримати не планую (щоб розглядати дизель).
Спочатку хотів просто оновити свій старий автомобіль Citroen C3 (1.2 Turbo 2017р.) . Не скажу, що він мене чимось не влаштовував (якраз навпаки, вважаю його ідеальним саме для міста, навіть кращим у цьому плані за 2008), але побував у аварії 2 роки тому, тож прийшлось рихтувати та красити всю передню та ліву частину. І я боявся, що почнуться проблеми з корозією. До речі, для тих, хто каже, що французів потім важко продати і дуже падають в ціні - свій Citroen я продав всього на 2+ тис. дешевше ніж купив, а володів я ним 4 роки. А якби не був битий/крашений, то можливо і продав би близько до ціни купівлі.
Почав я свій вибір звичайно з Citroen C4, сподобався, але комплектація Shine (28тис.дол.) занадто виходила з бюджету, а Feel (25тис.дол) достатньо слабка (і все одно вище за бюджет.). Ще розглядав Suzuki Vitara та S-Cross, але вони всередині по інтер'єру відстали на покоління, а друга ще й по зовнішньому вигляду якась дубова. Тож зупинився на Opel Mokka однієї платформи з Citroen C4, тому що по дизайну вона також мені до душі, але базова комлектація (Elegance) набагато крутіша. Є майже все, що в Сітроєна в максималці, але при цьому ціна 23 тис.дол. Єдине, що гнітило - слабенька приборка (схожа на калькулятор) та дисплей. Вже підписав договір по Трейд-ін на моє старе авто, прийшов на наступний день оформлювати угоду, але вирішив зайти ще салон Пежо подивитися на брата-одноплатформця С4 та Mokka - Peugeot 2008. Пройшов швидко тест-драйв і все ж зупинився на ньому. Просто у 2008-го (на відміну від С4 та Mokka) є три комплектації і якраз середня (Allure) включає все, що хотів і навіть круту приборку, мультимедійку та дисплей. Плюс Grip-control. А ціна 24 тис. дол. Всі авто дивився попереднього 2023 року випуску. Вже на 2008-й 2024-року комплектація Allure ціна на 3 тис. дол. дорожча, хоча на інші комплектації ціна відрізняється до 400-800 дол.
Відгук більше вийшов по вибору авто, бо ще не проїздив достатньо, щоб щось сказати по самому авто більш конкретно. Пізніше доповню.І з того що зараз можу сказати по самому авто. Був уже на пікніку, поїздив по лісовій дорозі, випробував систему Grip-контроль для піску (в Київській області в хвойних лісах знаєте ж скільки таких доріг є), то справилось авто дуже добре, пісок був вище щиколоток.
Розхід вищий, як у С3, зрозуміло, бо і машина більша з таким самим мотором (хоч і потужнішим на 20 к.с.). За динаміку до обкатки не можу сказати багато, але по відчуттям у місті вона трохи програє С3 завдяки тому, що той легший. Але на трасі 2008-й тримається впевненіше.
Плюсы: Дизайн та вигляд як ззовні так і всередині.
Хороший вибір комплектацій.
Сучасність у всьому, наповненість різними функціями та помічниками.
Високий кліренс разом з Grip-контролем забезпечують непогану проходимість. Я б навіть сказав одну з найкращих на ринку для передньопривідних авто.
Універсальна - тобто підходить як для міста, так і на трасі непогана. І навіть невелике бездоріжжя не буде страшне.
Минусы: Динаміка - тут залежить, що кожному треба. Це авто більше про комфорт. Я вже не в тому віці, щоб ганяти, їзда в основному спокійна. Але признайтеся - адже завжди хочеться мати кращу динаміку, ніж на попередньому авто?))
Совет: Достойна модель для повсякденного використання. Але не рекомендую для тих, у кого... товсті ноги)) Так, діло не стільки в зрості, а скільки в товстих ляжках - вам буде важко налатувати кермо, бо воно хоч і маленьке, але конструкційно має бути нижче приборки по лінії від очей. У мене середня вага, невелика окружність стегон, тож проблем нема).
По розмірам - хз, чому людям треба якісь трактори великі, а більшість часу їздять по місту. Мені і ця машина завелика, якщо чесно. Коли бачу десь на Подолі крузак або секвою, що займають декілька місць по довжині і ще й трамвайну лінію збоку, то виглядає крінжово.
еще отзывы с Peugeot 2008 - 32шт
объявления с Peugeot 2008 - 1шт