Volkswagen ID.3
(выбрать другую модель)
Год: 2023
Пробег: 500 км
КПП: авт.
Привод: задний
Двигатель: электро
Компл.: Pure
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: unforgiven (Украина, Житомир)
Дата: 2024.02.13
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Волею не дуже доброго випадку змушений був пересісти на новий електрокар від ВАГа.... Можливо на місяць, можливо на 2-3 місяці... Або взагалі залишиться другою машиною в сім'ї... Тривалий тест-драйв - покаже (як каже один мій колега що вже змінив в три рази більше нових авто чим я за однаковий проміжок часу)... :)
Екстерьєр як і інтерьєр досі заставляють дивуватись... В єкстерьєрі підкуповує неабияка, трохи "мультяшна мімішність"...Ні , авто не виглядає дитячим, просто дивлячись на нього зовні не можеш приховувати посмішку і майже дитячу задоволенність "новою цікавою іграшкою"... Так, я так розумію, і буде виглядати в майбутньому новий корпоративний стиль ВАГа в "гольф-класі"...
А от інтерєр викликає принаймі діаметрально протилежні відчуття...Втім від базової комплектації не варто чекати чогось особливого...
Безліч сенсорних кнопок, незвичайних, навіть "космічного дизайну", з добрим зворотнім відгуком диссонує з відсутністю досить необхідних, і на мою думку, важливих опцій як то: повна відсутність підігрівів сидінь, руля, обрізані, і не дуже ергономічні підлокітники для обох!!! передніх пасажирів, повна відсутність ! переднього бардачка і гнізда прикурювача для підключення гаджетів, відсутність навіть звичайних повітреобдувувачів для задніх пасажирів, не говорячи вже про окремий блок клімат-контроля для задніх паспжирів. І не кажучи вже про бюджетні матеріали торпедо, підлокітників і карт дверей...Як і рояльний пластик на ручках дверей і підстаканниках...
Місця для передніх пасажирів, як і для задніх- достатньо... Авто виглядає більшим зсередини чим зовні...Багажник як для хетчбека-достатній, але не йде ні в яке порівняння з багажниками кроссоверів...
Тепер про динамічні характеристики і відчуття від драйву... Саме за ці відчуття я і вибрав це авто...За приголомшливий розгін з 0-50 км\год, і за 7 секунд до сотні до 100 км\год майже в повній тиші ладен пробачити майже все цьому авто!!! Тут тверда "п'ятірка"! Сподобався також дуже малий діаметр розвороту як для авто з базою більш 2.7 метра...
І отже - висновок... Рекомендоване як друге авто в сім'ї для активного відпочинку на обмежені відстані...Поки що мережа електрозаправок в Україні не дозволяє себе відчувати вільно електрокару на дорогах...Відчуття, що дарують електрокари від їзди, заслуговують уваги... І поваги...
Плюсы: Демократична ціна, привабливий зовнішній вигляд, сучасний інтер'єр, достатня місткість салону для передніх і задніх пасажирів, навіть дивна для хетчбеку гольф-класу...
Минусы: Відсутність звичайних, необхідних опцій в базовій комплектації, небезпечний, хоча не дуже малий кліренс в 15 см, краєм якого по всій довжині корпуса авто служить аккумулятор, особливості заднього приводу на слизкій, засніженій дорозі, "пробуксовка" задніх колес навіть на відносно сухому дорожньому покриті у випадку "гашетки - в пол"...
Совет: Цікаве, швидке і незвичайне авто... Суперечливі відчуття від їзди на авто даного класу і з електродвигуном має відчути кожен... Але у підсумку я все таки рекомендую дане авто...
еще отзывы с Volkswagen ID.3 - 2шт
объявления с Volkswagen ID.3 - 0шт