Nissan Qashqai
(выбрать другую модель)
Год: 2021
Пробег: 29.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.3 turbo бензин
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Роман (Украина, Киев)
Дата: 2024.02.12
Расход в городе:
9.0 л/100км, по трассе:
6.0 л/100км, средний:
8.0 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Шукали дружині авто відносно не великих розмірів. Претенденти: VW T-roc, Volvo XC40, Honda HRV, Toyota CHR, Lexus UX, Mazda CX30. Зупинилися на Кашкаї в макс. комплектації. Взяли з невеликим пробігом 1.5 року, економлячи біля 10тис доларів в порівнянні з новою.
На початку пошуків цю машину взагалі не розглядали. Якось випала. Але випадково заїхали в салон, проїхались і вона реально дуже сподобалась. Через тиждень купили.
Із претендентів самим оптимальним здавався Т-рок. Класно та плавно їде, рулиться. Кашкай тим і взяв, що їде наче повноцінний гібрид або навіть електрокар. Настільки тихо працює двигун і легко стартує. Не знаю що конструктори Нісана зробили. І це не e-power, а звичайний м'який гібрид.
Салон. Салон топовий особливо з білою шкірою. Якість не гірша якогось більшого та суттєво дорощого Лексуса. Місця як спереду так і по заду багато при довжині всього 4400мм.
Ходова. В міру м'яка та жорстка. Рулиться добре. Ямки та лежачі поліц. проходить адекватно.
Багажник. Для таких габаритів достатній. Є подвійне дно. Полички можна переставляти.
Витрати палива. А от витрати палива відносно високі. Нажаль далеко ще не їздили, не скажу як на шосе. На коротких дистанціях до 3км біля 13л (в школу чи в магазин на районі). До 10км шляху біля 8-9л.
Динаміка. Пишуть 9 сек сотня. Але по відчуттях швидше. Крім того, підхоплювання дуже схоже на електро. В спорт режимі як ракета.
Кермо. Дуже легке. Поставили в найперший режим меню, не пам'ятаю як називається. Стало важчим і більш звичним. Бо в інших режимах машину реагує моментально на мінімальні відхилення керма.
Шумка. Хороша, але є якесь відчуття тонкого каркаса авто. Може із-за того що дверки легкі. За те задні дверки відкриваються реально на 90°, що супер зручно.
Плюсы: Плюси описав.
Минусы: Немає регулювання виносу та висоти підлокітника. Він надто далеко від локтя, тому скоріше несе функцію бардачка, а не підлокітника. Витрати палива на короткій дистанції високі. Деякі елементи пластика (якісь заглушки і т.д.) виглядають надто ніжними та тонкими. ЛКП на бампері ніжне, є сколи фарби від камінців. Кнопку відкривання шторки люку потрібно постійно тримати, а це кумарить ))
Совет: В ціновому діапазоні 30тис дол. серед свіжих б/у та ще й на гарантії - це реально одна з кращих пропозицій по комплектації, якості салону, ходовим та динамічним характеристикам. Але за нову близько 40тис я б не віддав. Тут вже вибір набагато більший.
еще отзывы с Nissan Qashqai - 103шт
объявления с Nissan Qashqai - 5шт