Suzuki S-CROSS

(выбрать другую модель)

 S-CROSSГод: 2023
Пробег: 1.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 turbo бензин
Компл.: GL
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: (Украина, Киев) Дата: 2023.12.02
Расход в городе: 11.7 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
3 - общая оценка
3 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
До цього авто мав 2 Тойоти (Королла 2008 р. та Авенсис 2011 р.), отож можу порівнювати тільки з ними. Перше здивування - це товща металу, він дуже тонкий, але є надія тільки на якусь там заявлену оцинковку. Щоб закрити двері треба докладати зусилля, але кришка багажника доволі важка - там все добре. Ще перед купівлею вирішив, що обов'язково буду робити обезшумлення, може двері стануть трохи важчими і не треба буде їх зачиняти по 2-3 рази (хто знає чи допоможе?). Але про це знав ще до купівлі, тому тут претензії можуть бути тільки до себе. Так само, як бачив якість оздоблення салону, а саме дешевий пластик. В деяких місцях він виглядає супер дешевим. Але не скрипить, поки що. Навіть кермо зробили без шкіри, хоча треба відзначити, що пластик там м'який і приємний. Це не вважаю суттєвою проблемою, бо приблизно за 100 у.о. можна обшити. Виходячи зі свого бюджету обирав між Сузукі та Пежо 2008. За розмірами та за ціною вони майже ідентичні, навіть автомат у них стоїть однаковий. Пежо лякав своїм проблемним двигуном 1.2, маленьким кермом та оглядовістю (зеркало висить так, що затуляє огляд праворуч і можна задавити якогось неуважного або відважного пішохода), та і на тест-драйві Сузукі трохи більш сподобався. Хоча Пежо за ці самі гроші, а то і на 100-200 у.о. дешевше, пропонує шкіряне кермо, клімат (у Сузукі - кондер), литі диски R16 (у Сузукі - сталеві). Обрав Сузукі, тому що двигун та й загалом він начебто надійний (по відгукам), а решту (кермо та диски), окрім клімата, можна виправити за не такі вже великі гроші. Заявлений розхід у Пежо значно меньший, але за відгуками це не відповідає дійсності і по місту він наближається до 8 л. Сузукі заявляла, що по місту в неї теж буде до 8 л., що підтверджували менеджери в салонах та власники, відгуки яких я зміг знайти. Тобто я обирав, як мені здавалося, між двома однаковими по ціні та економічності авто, але Сузукі виглядав надійнішим варіантом. Я ДУЖЕ помилився з економічністю Сузукі. Я залив повний бак (47 л.) коли заправився минулого разу і залив до повного при останній заправці. Довелося доливати 40.35 л. Між заправками я проїхав 344 км. Це виходить 11.72 л на 100 км. Майже ДВАНАДЦЯТЬ літрів на сотню. Це в 1.5 рази більше від заявленого Сузукі. Так, це все було по місту, на роботу/з роботи в основному (приблизно 11 км в кожен бік, їду 25-30 хв. по пробкам). Але це ж ДВАНАДЦЯТЬ літрів при обіцяних 7.9. Крім того, Android Auto не підключається, тому що є якісь проблеми з USB-портом, обіцяли замінити по гарантії (чекати 2 місяці через проблеми на кордоні). Скло, що вітрове що бокові, дуже тонке. Якщо опустиш бокове скло, то дуже чутно як воно брязкотить. Сузукі зекономило на металі, на склі, на матеріалах салону. Єдина надія, що воно хоч буде надійним.
Плюсы: Динаміка
Минусы: Розхід, якість усіх матеріалів
еще отзывы с Suzuki S-CROSS - 2шт
объявления с Suzuki S-CROSS - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015