Nissan X-Trail

(выбрать другую модель)

 еще 3 фото
Год: 2023
Пробег: 2.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo бензин
Компл.: N-coneccta
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Вячеслав (Украина, Полтава) Дата: 2023.10.18
Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Слава Україні і Героям Слава! Всім добрий день! Дуже замало інформації про новий Nissan X-Trail, а про E-power взагалі нічого не знайшов, окрім обзорів, які зазвичай дуже багато чого не розповідають. Тому вирішив поділитися своїм невеличким досвідом про це авто, і розповісти історію придбання цього звіря. Коротко не вмію, вибачайте, тому, якщо комусь не хочеться читати все, то можна скористатися змістом: 1. Мій досвід 2. Ціль, муки вибору, конкуренти. 3. Перші враження, витрата пального і що таке гібрид особисто для мене. 4. E-pedal - про це треба сказати. 5. Що подобається. 6. Що не подобається та зауваження. 1. Мій досвід. За кермом 23 роки, досвід володіння 10 різними авто: 2 ВАЗи, NISSAN Tiida 2011р, 2 VW (Passat 1993р, Touran 2010р), ТOYOTA Сamry 2008р, KIA Sportage 1.6 2019р, Toyota Rav-4 (гібрид) 2021р, Toyota Venza 2014р, зараз Nissan X-Trail E-power 2023р. 2. Ціль, муки вибору, конкуренти. Ціль: купити універсальне нове сучасне авто з просунутою силовою установкою, потужністю 180 коней +, щоб було впевнено по трасі, зручно по місту, і добре з дітьми. Бюджет 40-45К$ Коротко чому обрали Nissan X-Trail і відкинули інших. Toyota Rav-4 (гібрид) - вже був у 2021 році, проїхав майже 50К, машина добра, але другий раз - не комільфо і не цікаво. Toyota Corolla Cross (гібрид) - нова, цікава, але при її вартості - маленька, тест драйв взагалі розчарував, на великий швидкості шумно, і за пів години тесту дружину укачало, вважаю його виключно міським авто, для мене і моєї родини не підійшов. Peugeot 408 (1.6T) - прикольно, цікаво, сучасно, потужно, АЛЕ більше для молоді не дуже високого зросту. Мені зі своїм 183 см зросту було сідати і вилізати не зручно, концепція авто, коли кермо низько, а приборка над кермом не всім підходить, щоб комфортно вилізти - треба кермо підняти вгору, при посадці опустити, і так кожного разу, або трошки карячитись… так собі перспектива, дружині було також не дуже зручно, а якщо сідати в теплому одязі, то буде тісно, для дітей немає позаду підігрівів сидінь, отже не дуже для нас універсальне, хоча, повторюсь - прикольне і зовні і всередині, французи вміють робити, щоб було естетично - ВАУ. KIA Sportage (1.6T) - нормальний варіант, розглядали, в принципі все мінімально необхідне в ньому є, по бюджету взагалі дуже підходить, але одне але 1.6Т, або 2.0 не проходив по параметру сучасності, да і був у нас вже Sportage 1.6 GDI у 2019-2020 роках, проїхав я на ньому 100000, нормальне, адекватне авто за ті гроші. На тесті тоді не було, приборка начебто і цифрова, але ну зовсім нецікава, відкинули… Hyundai Tuсson (гібрид) - хотілося тільки в максималці, в необхідній комплектації не було, чекати довго, з бюджету вилізаємо, модель вже не свіжа. І я, кожного разу коли сідав в нього, бився правим коліном о гострий кут приборки, звісно то таке, і я б навчився сідати, але відклалося в пам'яті, що він мене побив))) Nissan X-Trail E-power, одразу скажу, що минулий X-Trail мені не подобався, реклама у Nissan слабенька, нічим він ніколи мене не приваблював, була Tiida нова з салону, продав через 8 місяців бо просто не подобалась, навіть перше ТО не пройшов. Побачив я його на тесті Інфокару і вирішив подивитися, бо доволі цікаво про нього розповідали. Приїхав в салон, подивився і він мене приємно здивував, всередині великий, для дітей на задньому ряді є підігріви + шторки на дверях - це взагалі круть і дуже класна річ з преміум сегменту, багажник великий, приборка, мультимедіа, помічники водію, системи безпеки - все начебто прикольно, тому треба тестити. Проїхався на м'якому гибриді, і реально він мене ще більше вразив, от просто приємно вразив, доволі тихо, динамічно, класно зібраний салон, трішечки жорсткувато, але не критично. Тільки треба поміркувати: м'який гібрид, де двигуну допомагає елктродвигун я не хотів, бо пробіг у мене 90% траса в режимі 120-130+ і 10% місто, отже крутити мені його доведеться постійно на високих обертах, 3 циліндри, 1.5л, турбіна, хоча і іде в принципі жваво - ну от не викликає у мене довіри, досвід з Rav-4 (гібрид), де 2.5л + електродвигун + планетарка, там працює все надійно, система перевірена, але Rav вже був, тому вибір стає очевидний - E-power, де двигун працює виключно в режимі генератору, варіатору нема, колеса обертає електродвигун через редуктор, тому буде значно тихіше. Додатково беру Кашкай на тест з системою E-power, і мої думки підкріплюються тестом. Привожу до салону дітей, їдемо з ними ще раз на X-Trail - їм також подобається, отже 4 ТАК від родини є, тому замовляємо і чекаємо. Чекали не довго, десь 3 тижні, бо машина була в дорозі і ми бронювали те, що могло приїхати швидше, колір - сіро-золотий йому дуже личить, комлектація N-connecta має все необхідне, із допів брали сітку в бампер, бризковики, сталевий захист двигуна, захист всієї передньої частини бронєплівкою. 3. Перші враження, витрата пального і що таке гібрид особисто для мене. Пройшло вже 3 тижні і 2500 км пробігу, можна скласти перше враження, хоча об'єктивним воно не може бути, бо ще зарано, але про дещо можна поговорити. Почнімо з того, що, маючи досвід володіння гібридними авто, я хочу пояснити всім, хто може не розуміється до кінця по всіх цих системах і ведеться на маркетинг по витраті палива, і думає, що можна завжди отримувати 5-6л/100 при активній їзді по трасі і по місту. Отже! Що таке гібрид?! - гібрид це потужність і динамка, гідрид це незалежність від розетки, гідрид - це інша філософія! Ви повинні завжди розуміти, що якщо потрібна динаміка і швидкість, то ніколи не буде витрата 5-6-7 л/100 км, якщо потрібна економія пального, то треба їздити в режимі ЕКО, дуже обережно і спокійно і буде витрата 5-6л/100 км по місту, а на трасі при 120-130 7-8л/100 км, на 150-170 буде 9-10, а може і 11. Гібрид завжди має запас потужності на всіх швидкостях, і що стосується E-power, то тут все дуже добре одночасно плавно і динамічно, коли треба «вистрелити», то прискорення дуже стрімке, до 150 набираєш і взагалі цього не помічаєш, по трасі дуже впевнено в режимі Normal, і головне, що мені ще подобається - так це тільки те, що ти чуєш лише акустичний шум, і все!, мотор - так, він десь там є, він ричить, десь ти його чуєш, але в цілому дуже класно по загальному акустичному сприйняттю, за ці відчуття можна багато пробачити дрібних зауважень, про які я напишу згодом. У підсумку станом на 2500 км я маю середню ФАКТИЧНУ! не по БК! Витрату - 9.36 л/100 км (див. фото, (не завантажились)), думаю впаде на M-PHEW було б напевно 13))), але скептиків і прихильників Rav-4 (гібрид) хочу трішки занурити в холодну воду, бо там у мене за 47000км був 8, 89 л/100км (див фото (не завантажилось)), але об'єктивно кажучи - Rav до біса шумний і дуже сумний всередині зі своїми плюсами і мінусами, ну, в принципі, як будь яке авто!!! По місту було навіть 3.8 л/100км, але в середньому 5.5-6, зараз похолодало, двигун працює частіше, тому за рік, сподіваюсь вийти на середню - 8л/100км. Хочу наголосити, що мої витрати не репрезентативні, вони тільки мої, при моїй манері їзди (швидко і динамічно по трасі з обов'язковим урахуванням погодних і дорожніх умов) - доволі виходить економно, бо Sportage, 1.6 GDI, який дуже слабий (пробіг 100К), мав показник 10.54 л/100 км, а Toyota Venza (пробіг 40К) мала 13.4 л/100км. До речі, я веду облік по кожній своїй, машині записую кожну витрату і кожну заправку, а заправляю завжди до повного, щоб мати об'єктивне розуміння по витраті, а не вірити БК, бо БК розшифровується, як - Брехливий Комп'ютер))). Станом на сучасне сьогодення - я обираю гібрид саме через те, що хочу завжди мати запас потужності на будь яких швидкостях, їздити так, як мені хочеться і при всьому цьому мати абсолютно адекватний показник витрати палива, який особисто мене влаштовує. Таке моє тлумачення філософії гібриду. Система E-power для мене нова, через рік і +/- 50тис пробігу, я зможу для себе об’єктивно оцінити відмінності від легендарної та надійної гібридної системи Toyota, і зробити якісь висновки, але поки для себе я відзначив чітко - гібридні системи - класні, сучасні, доволі надійні і вони мені подобаються. 4. E-pedal - про це треба сказати! Система E-power має таку прикольну штуку від електрокарів - E-pedal, і вона дійсно класна, я вмикаю її завжди - це керування прискоренням і гальмуванням за допомогою тільки однієї педалі акселератору. В залежності від ступеню натискання машина їде або швидше, або повільніше, відповідно, коли педаль повністю відпускаєш машина активно загальмує, коли трішечки відпустиш, то сповільнення слабіше. Так - до неї треба звикнути, я звик за пару годин пересування по місту, зараз по місту педаль гальма практично не натискаю, тільки коли треба екстрено загальмувати або повністю зупинитися і мені це дуже подобається. Хотілось би, щоб ця функція не вимикалася, коли глушиш авто, приходиться кожного разу після запуску вмикати, але я вже звик, до хорошого звикаєш швидко). 5. Що подобається! Динаміка, потужність, ергономіка все на доволі високому рівні, і при цьому акустичний комфорт на недосягаємому для Toyota високому рівні - NISSANу за це респект! До відома Rav-4 беззаперечно гарне авто, але я повністю шумив ще в салоні, потім ще шумив двері, а це все доволі не дешево! Круговий огляд, підігрів керма, всіх сидінь, дзеркал, навіть повністю лобового - супер! Мені подобаються інтегровані в двірники омивачі - це також дуже класна штука, шторки в задніх дверях - ВАУ!, окремий клімат третього ряду - ВАУ, боковини багажнику у тканині - добре! Помічників ще вивчаю, адаптивний круїз працює нормально, по трасі вмикаю постійно, контроль сліпих зон подобається, автомобіль бачить пішоходів і велосипедистів, навіть одного разу вже екстрено почав гальмувати - добре! Круговий огляд - як я раніше без цього жив… Паркування у будь яку «дірку» тепер легко і швидко! NissanConnect - прикольна штука, в телефоні бачиш де авто, можна закрити, відкрити, поблимати фарами, посигналити якщо загубив авто))), веде статистику поїздок і пробігу. 6. Що не подобається/зауваження/очікування. Трішки про те, що мені не подобається: A. Клімат - я практично закрив центральні дефлектори, бо дує і мені і пасажиру, навіть на мінімальній швидкості вентилятору дує доволі сильно, поки звикаю, регулюю, але якось воно дратує, що в роботу клімату постійно треба втручатися. B. Про те, що досі немає Android Auto, відповідно не працює голосове керування, всі знають, але дилер обіцяє, що скоро з'явиться - чекаємо. C. При зміни режимів їзди панель приладів ніяк не змінюється - дивно, от просто дивно, чому при наявності повністю цифрової приборки неможна було зробити якусь цікаву візуалізацію - звісно, що дрібниця, але… але… D. Карти в навігаторі старі, вони начебто і 19 року, але інформація застаріла, хоча перекриття доріг в місті показує актуальне, а от обмеження швидкості по місту - 60 км/год, хоча у нас вже воно давно 50 км/год - це ж все можна виправити актуальною прошивкою, чому б не зробити це? E. Не можна керувати режимами закриття центрального замку, я вважаю, що це повинно бути, бо при пересуванню по місту, треба, щоб двері автоматично замикалися - це безпека, доводиться постійно робити це вручну - звикаю. F. Між сервісний інтервал 15000 км, а на БК встановлено 10000, на першій заміні мастила, попрошу щоб зробили нормально, бо треба тільки через комп це робити. G. Немає утримання в смузі руху. Звісно, я розумію, що то дуже солодка плюшка, але на інших ринках така система в цій моделі є! На багатьох автомобілях інших виробників з адаптивним круізом така система є і вона класно працює, на РАВі у мене було - дуже зручно. Тут кермо при наближенні, або перетинанні смуги вібрує - це добре, це змушує тебе звернути увагу на полосу, при ввімкненому режимі PRO-pilot, може навіть гальмами трішки підкорегувати траєкторію руху, але зовсім трішки і лише один раз, наступний буде лише згодом, і за цей час можна бути або в кюветі, або на зустрічній смузі, тому розраховувати на цю систему серйозно не треба, після автомобілю з активним утриманням в смузі руху, мені треба звикати, але впевнений, що звикну, бо я про це з’ясував ще при тестовій поїздці. H. На приборці НІЯК не відображається коли автомобіль бачить смугу, це ніяк не візуалізовано, на тих екранах, де смуга показана. Коли спрацьовує система попередження при виїзді зі смуги, то там відповідна полоса яку ти перетинаєш без покажчика повороту блимає помаранчевим, кермо вібрує - це добре, але, в принципі, неможливо зрозуміти чи система бачить смугу/узбіччя чи ні - це вважаю є суттєвий баг, який також напевно можна вилікувати прошивкою системи, бо можна це легко відображати на панелі приладів шляхом залиття білим кольором вже намальованої смуги, залито білим - бачить, не залито - не бачить, і водій розуміє, яким чином він може розраховувати на цю систему, але, думаю, що навряд чи вилікують. Отже система попередження при виїзді зі смуги руху, на мій погляд, - неінформативна. I. Оповіщення про спрацювання системи безпеки/допомоги дуже швидко зникають, я вже трохи звик, але буває, що щось трапилося, щось спрацювало, щось просигналізувало, автомобіль може, навіть почав гальмувати, і, звісно, водій спочатку повинен оцінити ситуацію навколо, я так роблю і всі водії так саме так спочатку роблять, але коли через пару секунд ти зрозумів що все ОК і хочеш подивитися, а що ж то було?!, то вже нічого не побачиш на приборці, бо воно спрацьовує і миттєво зникає і що ж то було - здогадайся сам))) J. Шторка багажного відділення - з нею все добре, вона є і добре працює))), тільки один нюанс - її по задумці розробників при необхідно можна ховати в нижній рівень під верхній рівень підлоги, але саме в E-power акумулятор встановлений в багажнику, і там форма нижнього рівня інша -там є надбудова і, відповідно, сховати шторку під підлогу не вийде, тому спеціальні місця в бокових панелях обшиви багажнику є, але встановити шторку туди не можливо. Все про що я написав, має суб'єктивну власну думку, я не являюсь авто експертом і все вищенаведене ніяким чином не змінює моє ставлення до автомобілю - він мені подобається, він подобається моїй дружині, він подобається моїм дітям! Час покаже його надійність - це один з найголовніших показників особисто для мене, бо коли купляєш нове авто з салону, дуже хочеться, щоб воно не змушувало мене витрачати додатковий час на ремонт. Продовження буде… Дякую, що дочитали до кінця. Всім бажаю гарних і надійних автомобілів!
Плюсы: Динаміка. Шумоізоляція. Комфорт. Теплі опції. 3 зона клімату. Загальна ергономіка.
Минусы: Робота клімат-контролю. Робота системи попередження при виїзді зі смуги. Тимчасова відсутність Android-Auto. Штатна навігація.
Совет: Раджу не слухати нікого, а купувати те, що подобається і підходить під конкретнні саме ваші потреби.
еще отзывы с Nissan X-Trail - 111шт
объявления с Nissan X-Trail - 3шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015