Nissan X-Trail

(выбрать другую модель)

 X-TrailГод: 2023
Пробег: 1.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo бензин
Компл.: Техна
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Богдан (Украина, Киев) Дата: 2023.07.08
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Аванс заплатили 30 березня і авто приїхало в кінці червня. Проїхав першу 1000 з яких половина по Києву, а інша траса Київ - Львів. У нас 3 малих дітей тож брали виключно заради 7 місць, нічого цікавішого в рамках цього бюджету і наповнення не знайшли на той момент на ринку. Б/в не хотілося після 5 років у спортейджі з салону, а електричний 7 місний id6 лякав своє сірістю і не адаптованістю під наш ринок. Простору не багато але усі вмістилися навіть з валізою та рюкзаками. Хоча для самокатів місця уже не знайшлося. Думали про e-power але такої суми на руках не було, тож вирішили зупинитися на простішій версії. 3 дітей тож поганяти все одно не тягне тай повний привід не дуже потрібний. Розчаруванням було те що на даний момент не підтримується Android auto та apple car, обіцяють в салоні що через пару місяців буде, але це дивно. Є вмонтована гугл карта, яка безкоштовна зі слів продавця ще 3 роки з підтримкою заторів, але що далі, не зрозуміло.. Дивні налаштування звуку, третій ряд нічого не чути в стандартних налаштуваннях при тому що перший ряд гучність така що не чути один одного. І кумедно що на місці запаски сабвуфер, з радістю б обміняв. Дуже здивувало, що для переключення на кермі радіо на плейлист телефону треба натиснути аж 3 кнопки і кожен раз дивитися на екран, щоб проскролити, в той час як на Кіа це робиться одною кнопочкою. Зміна радіо на музику з телефона на мультимедійці на ходу це взагалі небезпечна історія. На трасі досить шумно (порівнюю з спортейджем 2018) хоча передні склопакети на дверях подвійні. Про сам мотор перше враження що він досить слабенький, навіть в режимі спорт тричі подумаєш перед обгоном, чисто сімейне авто, щоб нікуди не спішити. Якщо ви любитель поганяти то думаю треба дивитися в сторону e-power. Дуже розчарували витрати бензину. Слово гібрид це лише маркетинг, тож будьте обережні, якщо раптом ви очікуєте отримати економне авто у цій комплектації. 12 по місту в режимі еко і 9 по трасі в режимі круїз 130 до Рівного і далі на спорті (по іншому чтрашно обганяти) до Львова в режимі 50-110. Після спортейджа сприймається дуже важко хоча і розумію що це 2 різні авто.
Плюсы: 1. Симпатична зовнішність. 2. 7 місць. 3. Безліч асистентів. 4. Задні двері відчиняються на 90 градусів.
Минусы: 1. Розхід палива 12 місто та 9 траса. 2. Розподіл звуку по авто. 3. Шум на трасі. 4. Немає ні запаски, ні докатки. 5. Мотор. 6. Зміна музики.
Совет: Якщо ви шукаєте економне авто проходьте мімо цієї комплектації, якщо ж треба простір для сім'ї з малими дітьми це чудовий варіант.
еще отзывы с Nissan X-Trail - 111шт
объявления с Nissan X-Trail - 3шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015