Opel Grandland
(выбрать другую модель)
Год: 2022
Пробег: 16.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: (Украина, Киев)
Дата: 2022.11.03
Расход в городе:
6.0 л/100км, по трассе:
6.0 л/100км, средний:
6.0 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Раніше кермував тільки Opel Corsa 2021 року на 1.2 турбо бензині. Дуже сподобалася. Очікував, що флагман марки буде дуже цікавим, все ж таки найбільше і надорожче авто. Зовні сильно нагадує Мокка, бо повністю його повторює, тільки коли бачиш в профіль, то видно більшу довжину. Авто не виглядає великим для свого класу. На парковці поруч з хетчбеками не виглаядає сильно більшим. Дизайн приємний, зіпсувала враження погана якість збірки: бампери не в рівень, сильний перехід, передок увесь глянцевий, постійно брудниться і дряпається. Звіси в цілому звичайні, на ямах не чіпляє нічого. Дверні ручки звичайні, як для такого авто, двері легкі та закриваються з сильним хлопком, нажаль. Кришка багажнику легка і постійно гримає при закриванні. Якщо відкриті двері, то багажник так бабає по авто, що аж боляче, притримувати кожного разу дуже незручно. Кнопка відкриття дуже низько, постійно не потрапляю пальцем. Багажник в реальності менший, ніж здається по фото. Як для такого класу доволі малий. У Rav4, Kuga значно більший. Дорожній просвіт нормальний, достатньо для ям та бездоріжжя.
Всередині сильно засмутив, дуже багато дешевого пластику, усе скрипить, особливо коли кожного разузакриваєш двері так бісить. Ручки для закривання на дверях немає, замість цього поглиблення, яке розатшовано далі, ніж дістає рука, доводиться постійно розвертатися назад в бік.Крісла дуже нагадують Пежо, не дивно, бо вони багато чого шарять між собою. Крісла, що преедні, що задні, дубоваті. Через півтори години вже хочеться вилізти, бо все болить. Є легка бічна підтримка, трохи дає плюсу у поворотах. Дуже порадувало електричне регулювання наклону подушки, та висувна передня частина подушки, дуже допомагає на дальняк і особливо під великий зріст. Крісло підіймається доволі високо, буде плюсом для маленького зросту, подружці було зручно. Спинка водійського та пасажирського дуже дивна. Дивна форма спинки не дає нормально відпочивати спині і швидко починає боліти поперек. Поперекову підтримку як не постав заважає. На задньому ряду місця небагато, що дуже дивно для такого великого авто. В цілому салон в салоні не сильно просторий. У конкурентів значно більше.
Мултимедійка: дуже проста та незручна, повільна. Втратив багато часу першого разу, щоб зрозуміти як відкрити налаштування напряму повітря, бо відкрити їх модна тільки одніє кнопкою, через мультимедійку можна регулювати тільки температуру та швидкість, дибілізм, дуже незручно. Кнопки маленькі та з дешевого пластику, неприємно. Постійно треба дивитися куди натискаєш чи що треба крутити для клімату, дуже незручно. Андроід авто працює нормально. Функціонал мутимедійки доволі слабкий.
Кермо: просте, тонке, кнопки в цілому можна звикнути. Дуже незручно зроблено вмикання/регулювання лімітеру/круїзу. Треба дивитися постійно куди натискати поки не звикнеш, бо розташування близьке, а іконки майже однакові і їх майже не видно.
Кермо дуже легке, як в хетчбека, немає ніякого зворотнбого зв'язку, тому потребує підвищеної уваги за дорогою, швидкістю, поворотами. Через відсутність зворотнього зв'язку авто в поворотах вивалюється неочікувано. Різниці між 20 км/год та 120 ніякої немає у відчуттях. Дорогу тримає нормально, нічого цікавого, могло бути краще для флагману. Є підрульові перемикачі передач, не користувався. Керується дуже м'яко, різкі рухи нічого не дають, авто дуже спокійне і м'яке, більш сімейне.
Є утримування у смузі, підкермування та адаптивний круїз. Якщо все ввімкнути, то їде самостійно як на автопілоті. Дистанцію тримає чітко, гальмує м'яко, траєкторію тримає сама доволі точно, не любить розриви, бо втрачає смугу і починає з'їжджати праворуч, але це очікувано. Підкермування дуже м'яке, руки не втомлюються.
Двигун: 1.5 дизель турбо, для цього авто дуже слабкий, не тягне авто. 11.5 до сотні їде, але цього замало. На розгоні дуже повільне, провали між передачами. Бензин значно краще їде (9.8). Коробка повільна, на підйомах довго думає перед тим як скинути передачу.
Є адаптивне світло LUX. ПРацює просто ідеально, вирізаючи усі авто що туди що по зустрічній смузі.
В цілому авто просто звичайне середнє, але за свою ціну забагато, бо з цим двигуном коштує до 35 тисяч євро, що надто багато, за ці гроші воно нічого не дає. Ford Kuga, Toyota Rav4 будуть на декілька порядків кращі.
Плюсы: Енергомістка м'яка підвіска.
Адаптивне світло.
Адаптивний круїз.
Підкермування.
Утримування у смузі.
Минусы: Мало місця в середині.
Багато дешевих матеріалів.
Низька якість збірки.
Всередині усе скрипить.
Жорсткі крісла.
Невеликий багажник для класу.
Кермо не дає зворотнього зв'язку.
Незручна і повільна мультимедійка.
Совет: Перед придбанням краще порівняти з усіма конкурентами.
еще отзывы с Opel Grandland - 16шт
объявления с Opel Grandland - 0шт