Ford Puma
(выбрать другую модель)
Год: 2020
Пробег: 4.132 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.0 turbo бензин
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Anton (Украина, Белая Церковь)
Дата: 2022.08.18
Расход в городе:
7.7 л/100км, по трассе:
5.3 л/100км, средний:
6.5 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Обрав це авто випадково. Дивився серед Sportage, 2008, Kamiq, Tiggo.
До того знав про Ford Puma, але тоді дивився на ціну базової моделі і одразу відсік. Не сильно став вникати в характеристики, думав що база буде "бубном". Зайшов в салон просто тому що "було по дорозі". І після спілкування з менеджером - дізнався що відрізняються комплектації якимись червоними строчками, цифровою панелью, та спортиним обвісом.. наче все).
Основні потреби були:
- в більш великому багажнику, тому що народилась друга дитина (До цього була ford fiesta mk7);
- більше місця на заднямору ряді (Так, в ідеалі треба брати авто вже більшого класу ніж Пума, але бюджет не дозволяв);
- невеликі витрати палива;
- динаміка (розгін).
Салон
По началу троху скрипіла приборка та не було звично з лобовим з підігрівом (відблискувала сітка на склі), але зараз все ок. Ергономіка на вищому рівні - все дуже зручно, всі кнопки та крутилки читабельні.
Обігрів лобового, руля та сидінь - дуже допомогало взимку. Не знаю як я жив без цього в минулому авто.
Мультимедійка добра, але іноді трошки тормозить.
При рості 178 мені дуже комфортно за кермом, а дружині при 177 - також комфортно сидіти на задньому ряді (навіть ще є місце від переднього сидіння до колін).
Не дивлячись на невеликі відмінності по технічним характеристикам у салоні Пуми та Фієсти - по відчуттям це взагалі різні машини.
Дизайн
Зовнішньо на дорозі авто плутають з поршем, через фари. І взагалі багато хто звертає на машину увагу через те, що їх мало на дорозі. Сам за 9 місяців використання бачив 6 разів. І кожен раз як подія - "о, теж пума". Думаю через це і мій відгук тут перший.
Фари світять добре плюс не помітив фічу, що лінза фари повертає за кермом: Ви повертаєте праворуч і світло теж повертає і освітлює заздалегідь, що дуже зручно.
Драйв
Їздити комфортно, затиків у коробки немає (2 щеплення як ніяк). Є круїз, обмеження швидкості, утримання в полосі (яке поки не тестував), попередження про зіткнення.
Режими їзди
Їх 5. Використовую переважно Стандарт та Економ.
Переходячи зі Стандарта до Економа - витрати зкорочуються з 7 до 5 литрів. По відчуттям також - в еко дуже м'який хід (тому що не дає піднімати оберти). В Спорт режимі відчуття , що авто виходить за 8, а то і 7.5 секунд, бо вжимає в седіння знатно.
Взимку ще використовував режим "їзди по слизькій поверхні" - добра допомога була присильній ожеледиці. Режим Бездоріжжя - не використовував.
Тому це не просто режими для галочки, як в деяких інших автомобілях.
Багажник
Основна причина придбання. 520 литрів - влізає дві шассі від калясок + люлька + інші речі. При тому що все барахло (домкрат, мобільний пилосос, вогнегасник та інше) лежить у відсіку під фальш полом. А під всім цим ще є запаска..
За 4000 км зрозумів що закриваються повністю мої потреби, задоволення від їзди - шикарне.
Плюсы: - багажник;
- динаміка;
- дизайн;
- комфорт водіння.
Минусы: - з початку трохи не звично було лобове з підігрівом - заважала сітка на склі (відблискувала);
- шумка - не дуже.
Совет: Переплачувати за невеликі плюшки на більшу комплектацію - не бачу сенсу.
еще отзывы с Ford Puma - 1шт
объявления с Ford Puma - 0шт