Hyundai Santa Fe
(выбрать другую модель)
Год: 2021
Пробег: 1.700 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.2 turbo дизель
Компл.: Top SE
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Ігор Петрів (Украина, Львов)
Дата: 2021.10.28
Расход в городе:
8.0 л/100км, по трассе:
6.0 л/100км, средний:
6.8 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Автомобіль цікавий в першу чергу для комфортних подорожей за межами міста, крутного моменту 2.2 дизеля достатньо для того, щоб коробка не смикалась і триала ту ж передачу навіть при зміні ландшафту. Якщо їхати в межах правил 90-100 км/год за межами населених пунктів, та +/- 60 в межах населених, то автомобіль показує розхід в 5.8. По заправках виходить 6, що дуже добре, бортовий не бреше. На круїзі при тих же 90 мотор тримається в 1700-1800, його не чути.
Однак, в межах міста, через те що коробка 8 ступенева, а 1 зроблена з розрахунку як "понижена" - складним є "підтягування" в заторах. Суб'єктивно жодної потреби розкручувати мотор до 1700-1800 об/хв нема. Якщо не газувати - вона і не їде.
В результаті перша передача завжди проходить рохкотом, бо мимоволі хочеш "дотягти" до 2-ї, бо там все значно краще, алгоритм зі щепленням значно продуманіший. А друга часто надто висока (паркінг, затори, де треба 3-4 км в год). До цього треба звикнути, бо попереднє авто на гідротранформаторі. Скоріш за все це робот і це нормально, але затори то не для цього авто.
Ще один косяк, це неможливіть вибрати режим відновлення заданої швидкості при адаптивному круїзі. Наприклад: якщо задана швидкість 90, але авто перед тобою їде 60, потім повернуло, або перестроїлось в сусідній ряд, то Santa Fe тисне на газ аж до кікдауна, поки не відновить свої 90. Це напрягає і відповідно вимагає втручання зі сторони водія.
Безпровідна зарядка телефона в ніші спірна річ. Як і в Туксона, телефон там охолоджується недостатньо і часто просто гарячий (перевірено на 3 різинх телефонах).
Мультимедійна система на 4 з 5 (але це питання прошивки).
Плюсы: Траса - це її стехія. Дизеля достатньо в обгонах, на серпантинах і затяжних підйомах, так і з точки зору економії пального.
Ергономіка заднього ряду + складання крісел.
Клімат + музика - фізичні кнопки, не відволікає на трасі.
Минусы: Адаптивний круїз вимагає допрацювань.
Лише провідний Андроїд авто.
Карта з глюком де неможливо шукати по адресі, лише POI або точка на карті, виправиться версією прошивки чи карт не для України.
Вентиляція безпровідної зарядки.
Совет: Попросіться в заторі проїхатись, так щоб зрозуміти поведінку перемикань 1-2-1-2-3-2-1-2-1 автомат себе показує тут у всій красі. І. проклікайте мультимедію.
еще отзывы с Hyundai Santa Fe - 93шт
объявления с Hyundai Santa Fe - 3шт