Ford Kuga

(выбрать другую модель)

 KugaГод: 2021
Пробег: 3.200 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo бензин
Компл.: Titanuim
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Mik (Украина, Киев) Дата: 2021.08.30
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 7.7 л/100км
4 - общая оценка
4 - надежность
3 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Купив виключно тому, що Кодіак треба було чекати 4 місяці, а Рав4 і Тігуан - п'ять. Вибирали паркетник серед усього що було на ринку (Honda CRV, Mitsubishi Outlender, Citroen C5 AirCross, Toyota RAV4, VW Tiguan, Nissan XTrail). Американця хотів пригнати, але вони якраз в ціні пішли вгору і стали неадекватними. Потім просто випадково зайшов у салон Форд і купив 1.5 бензин Ecoboost Titanium 8AT Поки що 1 місяць експлуатації і 3200 км дорогами України та Європи.
Плюсы: Двигун 182 кс Євро5 задовольняє будь які потреби. 4 людини + повний багажник взагалі не проблема. Економічність. При повній загрузці чисто по трасі (з них півдороги 130 км на круїзі) витрати бензину 7.1 л\100 км. Салон помітно більший порівняно з попередньою Кугою. Ну в принципі це зовсім інші машина. Рулиться в місті як Фокус, чітко і прогнозовано. Відносно м'яка, кліренс достатній. Зовнішній шум гарно поглинається, власний йде переважно від коліс і не непружує. Нова цифрова панель дуже доречна, перед очима назви пісень, дозволена швилкість, круіз дані і т.і. Реально неочікувано корисний бонус. Зовнішність та загальні аргономіка прекрасні. Модель 2019 року. Нова, а не пережовування старих як у інших брендів.
Минусы: (Головний) Сидіння!!! Це повний провал форда, принаймні для таких як я, 100кг+-. Не знаю як точно пояснити проблему. Вони просажуються після довгої дороги. І ти починаєш сідницями відчувати конфігурацію сидіння, що воно складається з неподвижної частини а потім пружинної. Ззаду ще тупіше, там пружинної частини немає, але є якийсь дивний виступ по центру сидіння заднього лівого пасажира. Причому це незрозуміло на тестдрайві, але прекрасно відчувається за 5 годин сидіння в дорозі. (Ще не зрозумів чи важливий) Надто чутливий руль по трасі. Коли їдеш по прямій ще норм, а при незначному повороті дороги (яких повно на автобанах в Європі) ти наче постійно підрулюєш. Кажуть до цього звикаєш, але я ось поки не звик. (неважливий) Неможливість сконфігурувати машину. Наприклад у тітаніумі все прекрасно, крім автоматичного закривання та розкривання багажника. Докупити неможливо, беріть люкс (+107 тис грн). Відкриваю руками).
Совет: Нормально, можна брати.
еще отзывы с Ford Kuga - 87шт
объявления с Ford Kuga - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024