Ford Kuga
(выбрать другую модель)
Год: 2021
Пробег: 3.200 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo бензин
Компл.: Titanuim
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Mik (Украина, Киев)
Дата: 2021.08.30
Расход в городе:
8.0 л/100км, по трассе:
7.0 л/100км, средний:
7.7 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Купив виключно тому, що Кодіак треба було чекати 4 місяці, а Рав4 і Тігуан - п'ять. Вибирали паркетник серед усього що було на ринку (Honda CRV, Mitsubishi Outlender, Citroen C5 AirCross, Toyota RAV4, VW Tiguan, Nissan XTrail). Американця хотів пригнати, але вони якраз в ціні пішли вгору і стали неадекватними.
Потім просто випадково зайшов у салон Форд і купив 1.5 бензин Ecoboost Titanium 8AT
Поки що 1 місяць експлуатації і 3200 км дорогами України та Європи.
Плюсы: Двигун 182 кс Євро5 задовольняє будь які потреби. 4 людини + повний багажник взагалі не проблема.
Економічність. При повній загрузці чисто по трасі (з них півдороги 130 км на круїзі) витрати бензину 7.1 л\100 км.
Салон помітно більший порівняно з попередньою Кугою. Ну в принципі це зовсім інші машина.
Рулиться в місті як Фокус, чітко і прогнозовано.
Відносно м'яка, кліренс достатній.
Зовнішній шум гарно поглинається, власний йде переважно від коліс і не непружує.
Нова цифрова панель дуже доречна, перед очима назви пісень, дозволена швилкість, круіз дані і т.і. Реально неочікувано корисний бонус.
Зовнішність та загальні аргономіка прекрасні.
Модель 2019 року. Нова, а не пережовування старих як у інших брендів.
Минусы: (Головний) Сидіння!!! Це повний провал форда, принаймні для таких як я, 100кг+-. Не знаю як точно пояснити проблему. Вони просажуються після довгої дороги. І ти починаєш сідницями відчувати конфігурацію сидіння, що воно складається з неподвижної частини а потім пружинної. Ззаду ще тупіше, там пружинної частини немає, але є якийсь дивний виступ по центру сидіння заднього лівого пасажира. Причому це незрозуміло на тестдрайві, але прекрасно відчувається за 5 годин сидіння в дорозі.
(Ще не зрозумів чи важливий) Надто чутливий руль по трасі. Коли їдеш по прямій ще норм, а при незначному повороті дороги (яких повно на автобанах в Європі) ти наче постійно підрулюєш. Кажуть до цього звикаєш, але я ось поки не звик.
(неважливий) Неможливість сконфігурувати машину. Наприклад у тітаніумі все прекрасно, крім автоматичного закривання та розкривання багажника. Докупити неможливо, беріть люкс (+107 тис грн). Відкриваю руками).
Совет: Нормально, можна брати.
еще отзывы с Ford Kuga - 87шт
объявления с Ford Kuga - 2шт