Skoda Karoq
(выбрать другую модель)
Год: 2021
Пробег: 2.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 turbo бензин
Компл.: Style
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Олександр (Украина, Киев)
Дата: 2021.08.02
Расход в городе:
10.0 л/100км, по трассе:
5.1 л/100км, средний:
7.5 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Зразу скажу що усе написане нижче це особисто моя суб'єктивна думка і у когось можуть бути інші запити до авто і інші враження.
Про муки вибору автомобіля.
До шкоди 10 років їздив на ВАЗ 2115 яка бралася у сім'ю з салону і прослужила 15 років без якихось суттєвих проблем. Але час вже взяв своє тож питання стояло не в тому брати нове авто, чи ні, а в тому - яке саме брати.
Моїми вимогами спочатку були якийсь бюджетний седан з кліренсом не менше 15 см, на механіці і обов'язково бензин. Бо зимою до роботи 5 км і не хочется їздити на постійно не прогрітому дизелі вбиваючи мотор і ловлячи дрижаки від холоду. Тож спочатку розглядав рено логан, але мотор 1.6 там не їде, а до 0.9 і турбіни в мене були певні упередження. Далі почав дивитись на королу, проте варіатор і 13 см кліренсу теж не сподобались. Тим часом затори вже абсолютно відбили бажання їздити на ручці і почав шукати авто на автоматі. Можна було дивитись в сторону короли гібриду бо в нього 15 см кліренс, але він на трасі взагалі не їде, а гібрид при моїх пробігах відіб'ється років за 10. Потім ще була елантра з 2 літровим мотором і на автоматі, але душа зрозуміла що хочеться спробувати якийсь паркетник.
Тож спочатку розглядав вітару 1.4 повний привід на автоматі, але коли прийшов у салон, то виявилось що топова комплектація вже уся розпродана і або відмовлятись від повного приводу, або брати 1.6 який не їде взагалі. Тож почав дивитись що є у бюджеті до 28 000$ і зрозумів що або повний привід, варіатор чи робот і дуже нудний мотор, або треба відмовитись від повного приводу і подивитись на монопривід, бо мені в середньому повний треба 1 тиждень на рік. Так і з'явився варіант з кароком.
Про вибір кароку.
Якщо брати нові кросовери у бюджеті 28k, то по керованості карок поступається лише Volkswagen T ROC, але там коробка DQ-200 і досить жорстка підвіска, а мені хотілося чогось компромісного щоб і пасажирів можна комфортно везти і в разі чого без проблем зманеврувати. Тож після декількох тестдвайвів саме Карок справив найкращі враження. В принципі можу сказати що зараз дуже радий що взяв саме це авто.
Вирішено будо брати 1.4 з айсіном і переднім приводом у комплектації Style. Але оскільки весь VAG це конструктор то вирішив збільшити бюджет і дозамовити ще декілька опцій з заводу. Тож було дозамовлене: передня повністю лед оптика, автоматичне переключення дального світла, омивач фар, датчик сліпих зон, фронт асист, вибір режиму їзди (коробку можна перевести у спорт в усії авто, а дана опція дозволяє отримати важкий і гострий руль у спорт режимі), подвійне дно багажнику, передні парктроніки (задні і камера у стайлі є з заводу) і можливість установки сітки перегородки в багажне відділення, чи позаду передніх сидінь. Також присутній датчик дощу і електро привід багажнику. Ну і не зміг відмовити собі у цифровій приладовій панелі бо побачив таку в авто знайомих і зрозумів яке вона справляє враження у порівнянні зі звичайною приборкою.
Після півтора місяці володіння авто і пробігу у 2500 км можу сказати що авто в цілому і усі додаткові системи мені дуже сподобались і майже все уже стало у нагоді.
Автомобіль замовляв у виробництво, мали привезти авто через 3 місяці, а по факту прийшло через 2.5. В салоні замовляв сітку на радіатор, клеїв капот і ще декілька елементів у плівку.
Про саме авто.
Диллер сказав що треба пройти обкатку і протягов 3000 км не крутити двигун більше 3000, в інструкції написано що обкатка 1500 кілометрів. Можу сказати що коробка і мотор налаштовані дуже добре і двигун працює в основному у діапазоні 1200 - 2000 обертів, якщо натискати газ сильніше то до 3000 і переключиться на наступну передачу. На 8-й передачі десь буде в районі 1200 обертів і швидкість 85 км на годину.
Читав про те що іноді коробка переключає передачі не зовсім плавно. В мене таке відбувається після різкої зміни режиму їзди. Наприклад коли довго їхав по трасі, а потім став у затор, чи навпаки. Але один два рази смикне, а потім підлаштується і все знову супер плавно. В спорті ще не тестував.
Двигун еластичний і турбояма не відчквається. Після першої тисячі споживання палива впало приблизно на літр, після другої десь ще на 0.4 літри. Перша заправка була 95+ на ОККО, усі інші лише 100 на WOG (по факту 98). У інструкції написано що 95 (min 92), але радять запрпвляти авто високооктановим паливом, диллер радив 95+, але на обкатці високий октан точно не завадить. Коли закінчу обкатку спробую протестувати різницю між 98 і 95. Найменший розхід мені вдалось отримати у 5, 1 літри коли їхав в районі 90 км на годину (середня була 45). Розхід по місту 10 (якщо акомулятор сідає і старт/стоп перестає працювати то в мене виходило 10.9). Якщо їхати 4 км по заторам за 30 хвилин то легко можна отримати і 28л на сотню, але якщо говорити про пересуванням містом із заторами, світлофорами і нормальною іздою, то виходить 10-11. Масло у двигуні поки між мінумумом і максимумом, як і було з самого початку. Старт стоп використовую лише коли мені треба стояти 30+ секунд, не бачу сенсу глушити двигун на 2с, як і молотити на холостому по пів години. Зручно що якщо не натискати гальма дуже сильно, то авто стоїть і старт стоп при цьому не працює, натиснув педаль сильніше і машина заглохла, потім привідпустив - завелась, таким чином уникаю затупу при старті. Оскільки тут не дсг, а класичний гідротрансформатор, то коробку це ніяким чином не вбиває.
Хоч ззаду і балка, але це ніяк не відчуваєтсья, може через те що я не мамкин гонщік - не знаю. Авто стоїть на дорозі як вкопане, лише після 130 можна відчути що вітер його трохи здуває. В повороти може зайти з заваленим кузовом, але при цьому дорогу тримає чітко. У моїй комплектації є можливість налаштувати індивідуально режим їзди (руль, коробка, ввімкнення світла). Тож зробив собі все сток, але спортивне кермо і коли їду 50+ то вмикаю цей режим. Саме кермо дуже легке при малих швидкостях і наливається при великих, але у спорт режимі воно стає важким і точним, дуже подобається керування на трасі у такому режимі, набагато менше втомлюєшся.
Шумоізоляція мене влаштовує, двигун чути лише на 2000 + обертів, а після 120 з'являється шум від зеркал, але він не заважає. Крісла в моїй комплектації досить зручні, довга подушка під ногами і є можливість міняти поперековий підпір, дуже допомагає при довгих поїздках.
Завдяки подвійному дну маю майже рівну підлогу (спинки все одно під кутом складаються) і підлога йде в рівень з бампером. Тож вниз закинув свій компресор, аптечку і всілякі дрібриці, а пакети з магазину ставити тепер зручніше.
Датчик дощу працює +/- адекватно, є можливість нашалтувати його чутливість. Омивачу іде багато, але це через омивач фар який собі замовив і зимою протестую.
Світло чудове, на швидкостях до 50 км на годину повністю вистачає ближнього, на трассі у повній темноті його теж вистачає якщо рухатись до 85 км на годину, дальній просто чудовий, а завдяки датчику перемикання можна не перейматись переключенням. Чутливість датчику можна налаштувати, але за замовчанням він і так працює адекватно. Тож вночі їхати можна досить безпечно, а автозатемнення дзеркал робить їзду ще комфортнішою.
Датчик сліпих зон це здорові лампи на бічній стороні зеркала, до яких звикаєш і бачиш їх і боковим зором. Дзеркал мені вистачає, салонне хоч і не велике, але його достатньо щоб бачити усе що коїться ззаду.
Гальма чудові спереду дискові вентильовані, ззаду просто дискові, машині при помірному стилю водіння їх вистачає, що буде якщо поїхати як на формулі 1 і їх перегріти я не знаю.
Матеріали салону приємні, особливо спереду. Усіляких ніш для речей багато. Ну і царський підлокітник.
Камера заднього виду не має динамічної траекторії, але зображення досить якісне, є омивач фар, тож паркуватись можна без проблем.
Клімат працює чудово і досить швидко охолоджує салон. Діагоналі магнітоли у 8" в купі з кар плеєм достатньо щоб їхати по навігатору комфортно.
З того що не дуже сподобалось це те як швидко авто брудниться на трасі у погану погоду, що після 130 машину іноді потроху здуває, те що після 2000 вже чи то щось у салоні скрипить періодично, чи це десь моє барахло такі звуки видає. Але на це забив, коли дістане то проклею салон антискрипом.
Дизайн інтер'єру і екстер'єру мені дуже подобається, а динаміки в місті і на трасі при моєму стилю водіння вистачає і відчуваєтсья запас.
Можливо усі мої позитивні емоції через те що до цього моїм основним авто був ВАЗ і комусь Карок не сподобається, бо Мерседес, обо Порш - кращі, але для мене головне щоб авто подобалось мені, тож ставлю йому високі оцінки.
Ну і звісно буду доповнювати відгук з часом, коли буде все більше і більше досвіду експлуатації Шкоди.
Плюсы: Керованість, шумоізоляція, динаміка, багато місця у салоні, великий багажник, низьке споживання палива на трасі, чудове світодіодне світло.
Минусы: У погану погоду достить швидко брудниться лобове скло і праве пасажирське, на швидкості вище 130 при боковому вітрі відчувається що машиу трохи здуває.
еще отзывы с Skoda Karoq - 14шт
объявления с Skoda Karoq - 0шт