Suzuki Vitara

(выбрать другую модель)

 VitaraГод: 2020
Пробег: 10.000 км
КПП: мех.
Привод: полный
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: GL+
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Serhii Kovchenko (Украина, Бровары) Дата: 2021.06.02
Расход в городе: 8.2 л/100км, по трассе: 8.2 л/100км, средний: 8.2 л/100км
4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
3 - ходовая
5 - внешний вид
Усім привіт! Напишу відгук про свою Вітару. Передісторія: - Купив авто 5 місяців назад, уже наїздив близько 10 тис. км. Вітара - мій перший власний автомобіль, хоча маю більше 10 років водійського стажу з нерегулярним водінням. - Чому Вітара? - Бо хотілось повний привід (і як показав досвід - не дарма), а в даному ціновому діапазоні Вітара здалась найкращим вибором. Також, мені подобається дизайн з прямими лініями, тому Вітара - то любов з першого погляду, і тому не SX4 :) - Чому 1.6, а не 1.4 турбо? - Бо бюджет. - Витрати пального близько 8-8.2 л/100 км як в місті, так і на трасі (моя звична швидкість на трасі - 130 км/год.). Якщо їхати по трасі близько 100 км/год., то витрати пального 6.9-7 л/100 км. Переваги: 1. Дизайн. Як уже написав вище, мені дизайн Вітари по кайфу)) 2. Динаміка. Звісно, з поправкою на те, що це атмосферний двигун з об'ємом 1.6 л. На підйомах Одеської траси тримає швидкість вгору 120-130 км/год., навіть з трьома пасажирами (ну, тендітними пасажирками)). Чого не вистачає на трасі - це шостої передачі. 3. Прохідність та повний привід. Пам'ятаєте цю зиму? Так от, ніде не сів жодного разу, почував себе впевнено. Також катав по багнюці в лісі, з якої дуже сумнівався, що виїду. Вітарка справилась легесенько. Головне, не переоцінювати сили - все ж паркетник. 4. Керованість. Авто маневрене та зручне в керуванні - як на асфальті, так і на бездоріжжі. 5. Зручність посадки. Хоч сидіння і простенькі на вигляд, але після 8-годинних поїздок спина почуває себе добре, чому дуже здивувався, адже маю проблеми зі спиною. Також після високої посадки у Вітарі дуууже дивно "провалюватись" в сидіння седанів)) 6. Зручно реалізоване керування медіа та круїз контролем на кермі. Недоліки: 1. Дрібниці, про які уже багато ким написано: буває тугенько закривається багажник, те ж саме з дверима переднього пасажира. Та то таке. 2. Підвіска. Якщо їздити удвох чи втрьох, то взагалі без питань - підвіска комфортна. А от з чотирма пасажирами уже біда - пробивається на порівняно невеликих нерівностях. Благо, потреба возити чотирьох пасажирів у мене виникає рідко. 3. ЛКП. Можливо, то саме мені так не щастить, але уже довелось фарбувати двері переднього пасажира (був скол фарби, хз від чого). Також нещодавно помітив скол фарби на капоті (скоріш за все, від камінчика на трасі), також доведеться фарбувати. Все покриває КАСКО. 4. Шумоізоляція. До 100 км/год вона є, а після 100 км/год її немає. Хоча, спробуй ще знайди авто за таку ціну з хорошою шумкою. Якщо робити шумоізоляцію не в офіційного дилера, то знімається гарантія. Офіціали (ВІДІ) за повну шумку просять 29 тис. грн. Ціна ніби адекватна, але наскільки якісно зроблять? Можливо, хтось мав досвід встановлення шумоізоляції в офіційного дилера? Поділіться досвідом: який дилер, які матеріали використовували, як відчуття? 5. Оптика. Галогенні фари ближнього світла освітлюють так собі. Хто знає, на що можна замінити? Висновок: Автомобілем задоволений, катаюсь в радість. Можливо, зроблю шумоізоляцію, покращу оптику та підвіску - взагалі буде прекрасно.
Плюсы: Дизайн, динаміка (з поправкою на двигун), прохідність, керованість, посадка, керування медіа та круїзом.
Минусы: Мала енергоємкість підвіски, ЛКП, шумоізоляція, галогенна оптика.
Совет: Із додаткового обладняння в салоні встановив тільки сітку захисту радіатора та захист двигуна. Коврики та бризковики купував та встановлював сам (і вам раджу), бо салон дере втридорога.
еще отзывы с Suzuki Vitara - 54шт
объявления с Suzuki Vitara - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015