Toyota Highlander

(выбрать другую модель)

 HighlanderГод: 2021
Пробег: 1.200 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.5 электро/бензин
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Роман (Украина, Киев) Дата: 2021.05.22
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 7.5 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Основні критерії вибору авто були: комфорт, великий багажник та задній ряд сидінь, дизель або гібрид, надійність, динаміка. Основними претендентами були: Санта фе, Туарег, Діскавері, XC90. Хайлендера гібрида на той час ще не було в Україні. І тут випадково побачив її на тест драйві. Вирішив потестити. Сніг, пробки, а розхід показав 5.6л. Мене це дуже вразило. Як і комфорт їзди та динаміка. Чекав місяць і забрав машину з салону. Комфорт: хоч і на 20-х дисках підвіска дуже м'яка та тиха. По дорозі пливе наче корабель. При цьому чіткий руль та надто не кренится в поворотах. Шумка відмінна, лобове та бокові дзеркала акустичні. Розміри: спочатку думав що з авто під 5 метрів довжиною буде проблематично. Але привик в перший день і ніяких проблем не було. Паркується де завгодно, парктроніки по кругу допомагають як і задня камера. Авто використовую по повній програмі, а не тільки возити свою п'яту точку. Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає. Задній ряд сидінь можна зсунути вперед і багажник стає по розмірам як мінімум вантажного Кадді чи Берлінго :) Дошку 3м також перевозив з закритими дверима та вікнами. Водійська зона дуже широка, спочатку було навіть не комфортно так як лівий локоть не дістає до підлокітника тримаючи кермо. Хоча не вважаю себе худим. Кладу локоть вище на вікно, вже привик. Двигун та динаміка: бензиновий 2.5л в звязці з електродвигунами видає прекрасну динаміку на всьому діапазоні від 0 до 180. Швидкість набирає дуже рівномірно - як тролейбус. Ніяких смикань. Набір швидккості не відчувається, як наприклад на механіці чи автоматі з передачами. Тут просто жмеш газ, дивишся, а на спідометрі вже 140. І це не відчувається. До звуку двигуна з планетарною коробкою звик швидко. З передачами звичайно звук більш звичний, але 2.5л як на диво видає дуже непоганий рик. З місця стартує так наче вага авто менше тони. Дуже легко, немов пір'їнка. Розхід палива: зараз середній 7.8л за останній повний бак. По чеку вийшло 8.5л. Можливо спочатку обнуляв, точно не пам'ятаю. Ще буду порівнювати. Середня швидкість при цьому всього 19км/год. Це суцільні пробки, світлофори. БК (борт комп) показував різні результати за поїздки - як 12л так і 3.6л. При тому 3.6л я проїхав 5.5км. Був вражений. І це авто 2 тони вагою! По Києву з пробками до 6л, перевірено. По шосе при 90км/год-6.4л; 110-7.2л; 130-9.5л. Швидка їзда по трасі маршрут 100км середній розхід 8.2л. На Кіа Спортейдж 1.6 дизель механіка було 7л при аналогічних умовах. Якщо їхати до 110 - в середньому біля 7л.
Плюсы: Читай вище.
Минусы: - покази бортового комп'ютера зроблено не дуже зрозуміло. Зробіть простіше - середня швидкість, середній розхід, кілометраж. TRIP A, TRIP B. Все! Клієнт задоволений :) - бак на 65л по тех характеристиках. Але максимум що заливав 51л + біля 4л залишалося в баку. Тобто 55л. Чи це бак на 55л, чи залишається ще 10л прозапас, я поки не знаю. Але в Кіа Спортейдж було навпаки - по тех х-ках 54л, а заливав під верх - 64л
Совет: Універсальне авто для практичних людей - сім'я, робота, бізнес, відпочинок. Загалом потягнула під 60тис. Так, ніби дорого. Але з такими габаритами та комфортом конкурентів не багато. Переплачувати за преміум сегмент я не став, і добре зробив. Авто рекомендую на 100%!
еще отзывы с Toyota Highlander - 16шт
объявления с Toyota Highlander - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015