Renault Captur
(выбрать другую модель)
Год: 2019
Пробег: 28.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Александр (Украина, Львов)
Дата: 2021.02.25
Расход в городе:
6.0 л/100км, по трассе:
4.2 л/100км, средний:
5.5 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Ну перш за все почну з того як взагалі дійшов до купівлі даного авто.
Спочатку вибір впав на Каджара в базовій комплектації (1.2 турбо бензин на механіці), в авто задовільняло усе, лише автомат не попадав у цінову категорію. Отже при перегляді каджара у автосалоні, менеджер запропонував оглянути каптур на який у той час була знижка в 100 тис грн. (50 тис грн знижка + 50 тис грн по програмі рено бонус). А отже в бюджет на який ми з дружиною розраховували каптур попадав у максимальній комплектації з бензиновим 1.2 турбо та автоматом. Відповім чесно, при обрані авто я керувався 2 параметрами: 1. це мав бути кросовер (привід не грав ролі) та 2.місце у салоні (при мому рості 182 я маю сісти нормально сам за собою). і на диво каптур повністю з цим справився. Поки оформляли всі документи на купівлю по програмі рено фінанс бензинового каптура забрали, залишився лише дизель у тій самій комплектації - ціна питання +800 доларів. Отже в кінцевому результаті придбали 1, 5 дизель на автоматі у максимальній комплектації.
Тепер все по черзі:
Двигун - 1.5 дизель 90 к.с. ну що я можу сказати, це мій перший дизель, після бензину прийшлось звикати до вібрацій та шуму від двигуна. Витрати - тут я вже був в шоці після бензину, траса 100-120 в середньому 4.2л, 140 - 5л., найменша витрата була 3.6л але шуидкість була 80-90. По місту без корків 5.2-5.5л, з корками 6-6.5 максимум. Клімат завжди на авто. Зимою прогрівається на диво швидко, але після бензину це не те саме. Обігріти від двигуна лобове скло зимо - та ще проблема.
Ходова - напевно це найбільший мінус, можливо це ще заслуга 17-х дисків, але вона жорстка, не та підвіска, що переважно на рено, швидше за все зажали, щлб авто було більш керованим. Підвіска дуже пружна, ще ні разу не побило, навіть на значних ямах. На трасі ато стабільне не рискає навіть на великих швидкостях, крени мінімальні. Кліренс - 170мм в найнижчій точці - це плюс, металевий захист двигуна - з заводу ще один плюс, взагалі на легкому бездоріжжі ця машинка себе почуває впевнено.
Коробка - робот з двома зчепленнями, в принципі до коробки питань немає, чітко підбирає передачі, перемикає вміру швидко (це все ж таки не ДСГ), єдине звикав до подьоргувань на першій передачі, до швидкості 17-18км вона не перемикає на другу, так вранцужи обійшли проблему з перегрівом щеплення у корках.
Салон - все що звершу мякий пластик, все що нижче твердий як чорт :) задня частина передніх сидінь з твердого пластика: плюс - від взуття дини сліди втираються легко вологою серветкою, мінус - царапається, але повірте цей плюс саме для нашої сім'ї важливіший. Задній ряд має можливість підсуватись у перід аж до передніх сидінь- плюс якщо необхідно збільшити багажник а складати сидіння не хочеться і на задньому ряді нікого немає. В принципі салон нормальний зауважень до нього немає крім одного АЛЕ - він поскрипує і після круза, в якогось весь пластик був жорткий і майже не скрипів, це мене здивувало, але не критично. Ще один плюс з сідушок можна знімати покриття це наче чохли на повзунках і ліпучках - просто необхідна і надзвичайно користа річ, якщо ви часто возите тварин чи малих дітей, зняли, попрали і все чисто.
Багажник - багажник я вважаю достатнім, має друге підлогу і якщо забрати поличку то значно виростає об'єм, звісн опісля універсала він маленький, але діло звички, зато глибокий :) з можливістю трансформації салону все влаштовує. Докупили ще бокс на дах і питання п обагажу було знято повністю.
Вартість авто на момент покупки склало 21тис доларів, за таку ціну і таку комплектацію у нього просто не було конкурентів.
Тепер про комплектацію:
- електропривід дзеркал з складанням,
- ключ карта з системою безключового доступу,
- клімат контроль,
- круїз контроль,
- датчик дощу та світла,
- лед світло: ближнє/дальне, лед габарити передні/задні, передні протитуманки лінзовані ледівські з функцією підсвічування у повороті.
- підігрів передніх сидінь,
- легкосплавні 17 дюймові дистки,
- мультимедійна система з навігацією (рідна рено нормальна тільки у європі у нас - ніяка) з можливість підключення адроід авто і карплея.
Взагалі за свою гроші класна машинка, саме головне вона дарує емоції усій сім'ї а це важливіше за гроші.
Плюсы: Двигун, кліренс, ціна/комплектація.
Минусы: Жорстка підвіска, скрипучий пластик.
Совет: Цікаве авто за припустимі кошти, надзвичайн озручне у місті а задовільнить більшість потреб тих то любить подорожувати, і точно не для великої сім'ї.
еще отзывы с Renault Captur - 10шт
объявления с Renault Captur - 0шт