Nissan X-Trail
(выбрать другую модель)
Год: 2020
Пробег: 13.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Acenta
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Dima K (Украина, Киев)
Дата: 2020.09.22
Расход в городе:
7.0 л/100км, по трассе:
5.5 л/100км, средний:
6.2 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Авто купувалось на заміну SX-4 на початку пандемії, основними вимогами були не менший кліренс, більша вмісткість салону і багажнику, адекватний розхід палива, в ідеалі, теж наявність повного приводу. І, оскільки, на початку карантину всі заводи зупинились, довелось обирати з того, що є або в наявності, або вже прямувало в Україну. ВАГи в потрібних комплектаціях були оверпрайс, гарні знижки були на СХ-5, але з комунікацією з представниками салонів не склалось взагалі. Враження, що я мав їх вмовляти продати мені авто. РАВ4 з потрібними опціями теж виходив за межі бюджету. У Ніссана на той момент Кашкаїв цікавих не було, а Х-Трейл як раз виїжджав потрібного кольору і комплектації.
Зараз авто проїхало 13000км за три місяці, три великі подорожі по Україні. Загалом враження приємні, незважаючи на всі недоліки, описані нижче. За цей час двічі довелось побувати на сервісі з проблемою кондиціонера. Він був не заправлений і після першої заправки і заміни якоїсь там прокладки, проблема через два тижні з'явилась знову. Вирішили її вже остаточно у іншого дилера на іншому сервісі з заправкою і заміною додаткових деталей системи. Обидва сервіси безкоштовні, все робилось по гарантії.
Пробіг поки невеликий, за надійність говорити складно. Всі плюси і мінуси у відповідних блоках нижче
Плюсы: Комфорт. Подорожувати на дальні відстані максимально комфортно і не напряжно. Сидіння, підвіска на рівні. Після 10+ годин за кермом втома відстуня.
Великий багажник. Авто купувалось в тому числі під подорожі, тому розмір багажнику вирішує. Всі речі для двотижневої автономної подорожі вільно розміщаються.
Розхід. Бензиновий двигун не розглядався,після тест-драйву зрозумів, що він не їде взагалі, а розхід великий. Дизель навпаки живий зі смішним розходом. По місту з мінімальними заторами виходить трохи більше 6л. Баку вистачає з Києва доїхати в Карпати + там покатати ще пару сотень.
Минусы: Лакофарбове покриття. Найбільший і величезний мінус. Всі говорять про погану якість фарбування японських авто, але це вже третє авто японського виробництва, яким володію і такого ніжного ЛФП я ще не зустрічав. Глибокі царапини лишаються навіть від мінімальних гілок і кущів. На капоті вже більше 15 сколів. Тому порада одразу затягувати в плівку. Ну або забити і жити з цим.
Відвід води з лобового скла. От ця штука теж максимально бісить. Під час навіть невеликого дощу водійське скло заливає потоками води, вдень ще з цим якось жити можна, вночі це небезпечно, оскільки із-за потоків води не видно дзеркало. Частково лікується дефлекторами лобового скла, але у нас на ринку я їх не зустрічав. Або дефлекторами богового скла, але колхозити немає бажання.
Дивно працюючий датчик дощу. То щітки не вмикаються навіть під час сильного дощу і потрібно перемикати власноруч в інший режим і потім назад в AUTO, то вмикаються від попадання комахи в скло і розмазують все це добро. Можливо, це лише у мене проблема, уточню на сервісі.
Дивно працюючий клімат. Це теж відома проблема. На певному температурному діапазоні зовні він просто вимикається. Лікується ручними налаштуваннями. В принципі, саме ця проблема приносить найменше дискомфорту.
Скрип/хруст керма при обертання. Теж відома проблема, думав, що мене омене, але ні. Десь після 2000км пробігу з'явилась теж. Спробую вирішити на першому ТО.
Відсутність повного приводу з дизелем і варіатором.
Наявність самого варіатора. Це напевно найбільша потенційна проблема, яка повставала при виборі цього авто. Але поговорив з власниками інших Нісанів, з такими ж типами варіаторів, які проїхали 150+тис. без проблем і забив. Єдине, що постійно потрібно пам'ятати про його ніжність, не тиснути педаль в підлогу зі старту і т.і.
Совет: Одразу затянувати в плівку.
Якщо описані мінуси будуть дратувати, то все ж таки, ще раз подумати над конкурентами.
еще отзывы с Nissan X-Trail - 114шт
объявления с Nissan X-Trail - 3шт