Suzuki Vitara

(выбрать другую модель)

 VitaraГод: 2020
Пробег: 1.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 1.4 turbo бензин
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Андрій (Украина, Львов) Дата: 2020.06.18
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 8.0 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Їздив до того на Матізі, Спрінтері, Октавії і Лачетті. Досвід водіння 10+ років. Вибирав машину з розрахунку їзди 80% по місту, 10% траса і 10% позашляхові села. Від'їздивши 10 років на седані вирішив що для міста краще брати паркетник з кліренсом щоб був хороший обзор, щоб не гнути пороги об торчащі рейси і ями. Також хотілось певної динаміки, розгін до 100 за 12с+ не дуже влаштовував. Вибирав не дуже довго, бо вважаю що по ціна/якість авто з салону у Вітари конкурентів практично нема. Можливо Peugeot 2008, але 155 сильної в нас не було, та й машина нова і невідомо скільки проїздить з 1.2 мотором надутим до 155кс, а Вітара вже провірена. Sportage i Kuga схожих комплектацій вже досить дорожчі. SX4 з таким ж двигуном хоч і з трохи більшим салоном і багажником по вигляду трохи програвав і йшов без шкіряного салону. Отже, купив машину місяць тому, тому буду оцінювати по тому що помітив поки що. Звичайно ж все суб'єктивно але з плюсів: - Комфортна і стильна як зовні так і в середині. Плюс є панорама, не те щоб дуже потрібно але в далекій дорозі пасажирам веселіше. -Динаміка авто досить непогана, при заявлених 10.2с до 100 в спорт режимі їде десь за 8.5 (рейслоджіком не перевіряв, по власних відчуттях). Також машина починає котитись як тільки коробку переключити на D і їхати після нажаття на педаль акселератора, а не як буває в автоматичних коробках, що нажав на газ, першу секунду мотор реве, другу починає котитись і на 3 вже щось їде. На трасі їхав не більше 140 бо обкатка але їде без проблем. - Обладнання працює класно, сліпі зони бачить завчасно і датчик зіткнень реагує на 5. Діодні фари світять просто суперово, вночі роблять день. Круїз контроль і утримання в полосі також добре відпрацьовують. Правда деякі системи в місті краще зразу відключати, як от старт-стоп (спорна система) або датчик зіткнення (в пробках пікає часто). Решту плюсів довго розписувати, перейду до мінусів. Вони невеликі і їх можна вважати придирками але можливо комусь буде важливо: - Найбільший на мою думку це багажник, але не сам розмір (~1.5 куб.м; дит.коляска складена залазить, розкладена ні. Тут кому що потрібно і якого достатньо), а те що він не закривається з першого разу, якщо вікно або двері не вікриті. При чому ця проблема була і на попередніх моделях, після рестайлу не додали варіанту виводу повітря. - Кондиціонер не має положення обдуву тільки скла, ідуть скло + ноги. Якщо я не люблю щоб дуло в лице і літом в босоніжках то буду в ноги мерзнути. - Невеликий руль. Для таких як я любителів запхати руку в дирку під сигнал нічого не вийде, посередині пластик а по боках кнопки, місця на руку мало. - Коробка передач не має лампочки положення ручки. На екрані бортового, звичайно ж, є ця інформація але потрібно головою туда-сюда і перевіряти. Ніби нічого важливого але було б зручніше. - Бортовий комп'ютер має декілька режимів для відображення але майже всі вони безтолкові. Крім режиму середнього розходу і запасу ходу інші приносять сумнівну користь. Наприклад режим який хвилькою показує наскільки натиснутий тормоз або газ. Моментальний розхід показує полоскою на графіку, а не цифрою. Не знаю для чого таке робити, інформативність від того майже нульова, те саме з середньою швидкістю, графік з кроком 50 км/год. І це при тому що на дорестайлінгових ця інформація була цифрами. Підсумовуючи все вище сказане, про вибір машини не жалію взагалі, звичайно є маленькі недоліки але вернувши час назад всеодно брав би Вітару.
Совет: Оригінальні коврики не купляйте, вони закороткі, ледве до педалей дістають, зимою з взуття буде капати мимо них в салон. Краще взяти EVA під замлвлення.
еще отзывы с Suzuki Vitara - 54шт
объявления с Suzuki Vitara - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015