Nissan Qashqai

(выбрать другую модель)

 QashqaiГод: 2019
Пробег:
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Николай (Украина, Хмельницкий) Дата: 2020.03.24
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 7.0 л/100км
5 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Давно мріяв про кашкай, і ось придбав -1.6Dci 130к.с. в базовій комплектації. По бюджету стояв вибір між 1.2 DIG-T на варіаторі в комплектації Acenta або 1.6Dci на варіаторі в комплектації Visia. Мені пощастило протестувати авто і на 1.2 і з 1.6. - дилер якраз проводив заміну тестового авто. Вибір був очевидний - 320 Нм, відносно 165Нм відчуваються неабияк. Перевага бензинового двигуна є лише в гучності його роботи, на холостих його в салоні майже не чути. Дизель теж чітко збалансований, вібрації відсутні. І ще один нюанс - різні варіатори, в дизеля він з цепним приводом і може "переварювати" до 380Hм. (є запас), а 1.2 дефорсували, зменшили крутний момент двигуна до 165Нм. підлаштовуючи його під верхню межу варіатора. Я думаю Ви зрозуміли логіку мого вибору. Розпочну про недоліки. Перший недолік це налаштування коробки, при старті автомобіля, електроніка не дає можливості це зробити різко (наприклад в ситуації роз'їзду на перехресті, коли можна ще проскочити перед зустрічним рухом, варіатор налаштований на плавний повільний старт). І вся потужність двигуна при прискорені на старті зводиться лише до стрибка обертів, а авто "вальяжно" і плавно починає їхати. По друге - не подобається управління тягою, зв'язок між обертами двигуна і колесами відбувається наче через резинку. З часом до усього я звик і підлаштувався. Ще цікавий момент це колір, я обрав простий білий. Якщо придивитися кузовні деталі мають різні відтінки, наприклад відтінок бампера відрізняється від відтінка крила, а відтінок кольору крила відрізняється від відтінка дверей, хоча це бачив лише я, менеджер салону це заперечував і спростовував. І це не лише на моєму авто, в салоні стояли ще два білих авто з такими дивними огріхами. Я подумав, що можливо це так відбиваються промені світла. Але це з часом замітила і моя дружина хоча я їй про це не говорив. Потрібно було брати білий-металік. Сподобалось: динаміка авто на трасі просто супер, легко набирає швидкість, не залежно від його завантаження пасажирами. На швидкості 100км. обороти двигуна в районі 2тис. В таких межах приблизно знаходяться оберти двигуна при руху містом. Відчувається шалений запас тяги- потенціал який не використовуєш. Іноді таке враження, що йому підгорку їхати легше ніж з гори. Розхід траса на швидкості 80-90км.год. 4.5-5.2; при швидкості; 130-140км.год 5.5-6.0. По місту 8-9. Хоча, при поїздках на короткі дистанції по місту борт.комп. показує страшні цифри. І ще, зробив розрахунок - в додатку на телефоні фіксується літраж всіх моїх заправок з того дня коли виїхав з салону розділив його на загальний пробіг при майже пустому баку і получив цифру в 9літрів на 100км. Хто нас дурить, світові стандарти WLTP, чи заправна мережа з завжди гарною ідеєю? Відносно шасі - тут все норм. Авто класно рулиться, підвіска задня багато важільна, незалежна, в міру жорстка, є певний дискомфорт на мілких нерівностях, великі вибоїни проїжджає м'яко, на борддюр з борддюра - без проблем. Подобається висока зручна посадка, ергономічний салон, достатній перелік опцій уже в базі, м'який та стійкий до подряпин пластик. Отже, висновок такий - автомобіль вартий своїх коштів. Часто задаюсь запитанням відносно правильності здійсненого вибору. Можна довго порівнювати альтернативні варіанти наявні на ринку, але і в них є свої недоліки і переваги. Маркетинг світового автопрому побудований так, щоб Ви придбавши омріяний автомобіль далі мріяли про автомобіль класом вище, і він, скоріш за все, для Вас буде теж не ідеальний.
Плюсы: Динамічний двигун, кліренс, ходова, ергономіка салону...
Минусы: Налаштування варіатора, лакокрасочне покриття.
Совет: Автомобіль вартий своїх коштів.
еще отзывы с Nissan Qashqai - 103шт
объявления с Nissan Qashqai - 5шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024