Nissan X-Trail
(выбрать другую модель)
Год: 2019
Пробег: 9.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.5 бензин
Компл.: N-Connecta
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Oleksandr (Украина, Киев)
Дата: 2020.03.14
Расход в городе:
13.0 л/100км, по трассе:
8.5 л/100км, средний:
10.0 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Ось уже майже 6 місяці я є власником Nissan X-trail в комплектації N-Connecta з двигуном 2.5 бензин. Вже встиг наїздити 9000 км. Оскільки вибирав довго і прискіпливо - залишу опис "мук вибору" в першому коментарі. Скажу тільки одне - в вибраному авто є абсолютно всі переваги, що я хотів, і немає недоліків, які б я не міг усунути. Тому X-Trail - найкращий вибір для мене.
-----------------------
Моє авто: Nissan X-trail - він шикарний! Ось саме це відчуття дає ця машина.
Перш за все всі обов'язкові умови мого списку виконані без проблем і з запасом.
Багажник - величезний. А якщо вам мало - просто зруште чи нахиліть спинки задніх сидінь. Наприклад: перевозив 2-метровий килим - просто склав сидіння і кинув його поперек - легко! 21+ см клиренса. Повний привід. Відмінна стійкість на дорозі і керованість. А те що в пред-максимальній комплектації були плюшки, які зазвичай пропонуються в максималках чи за доплату - преміум акустика Bose, камери кругового огляду, панорама. Це не був необхідний мінімум, і це не було краще поєднання ціни якості - за 33 штуки ти вже хочеш щось круте! І в цій машині це було! Зараз їжджу і просто посміхаюсь часто і багато.
Чого варте тільки кермо цього авто - просто сядьте і потримайте його в руках - воно ідеального розміру. А панель приладів - ну не ті відчуття без олд-скульної стрілки тахометра! Ніяка намальована анімашечка цього не замінить для мене.
В цілому - це було пряме влучання. Я хотів X-trail! Тільки треба було вирішити який...
Двигуни: Я провів 4 тест-драйви на всіх доступних двигунах в Україні.
- Першим був 2.0 бензин - авто дуже плавно їхало, але натискання педалі газу приводило до гуркоту двигуна і мінімального прискорення. Якщо натиснути ще більше - виття і страждання з під капоту, але всеодно нічого цікавого не відбувається. Може якщо 2.0 поєднати з механікою - був би сенс. Але з варіатором - дохлий номер.
- Потім я спробував 1.6 дизель - ось нарешті авто почало пристойно прикорюватися. І про цьому витрати пального мінімальні. Дуже сподобався. Але якщо брати 1.6 дизель і повний привод - то тільки механіка, а якщо купувати 1.6 дизель і варіатор - то тільки передній привід. Але якщо ви впевнені, що вам не треба повний привід - це найкращий вибір.
- І ось я подзвонив менеджеру салону запитати щось про комплектацію і він мене порадував тим, що авто з 2.5 бензиновим двигуном зараз у них в салоні на тиждень. До цього воно було на якихось журналістських тест-драйвах. І я негайно приїхав - це було ідеально! Відчувається запас потужності і якщо треба можна розігнатися до сотні за 10.5 секунд. А якщо хочеться спокійно переміщатися по місту - варіатор ідеально підходить для цього. Нарешті це був саме той двигун, який ричав і їхав!
- Перед покупкою пероїхався ще раз на 2.5 - ніяких сумнівів. Це саме те що треба. Авто відмінно управляється і має свою грацію.
Витрати пального:
- 2.5 їсть не мало. Але я їжджу ~15-18 тисяч в рік. І економія в 300-400 баксів в рік не зробить мене суттєво багатим. Та і якщо купуєш авто за такі гроші і зажмеш тисячу-другу баксів вибравши слабший двигун - то потім будеш їздити на ніякому двигуні і жалкувати. Авто має приносити задоволення! А тим більше за такі гроші! Тому я вибрав максимально потужний двигун.
Виходить наступне:
- по місту в Києві берез 13 в середньому. Якщо ви катаєтесь у вихідний день чи без пробок - 10-11, якщо ж ви на роботу їхати з швидкістю 9 км/годину - може бути і 15л. Тому по місту - 12.5 - 13.5 літрів в середньому.
- за містом - 7-8. Якщо їхати 80-90 км - ближче до 7л. Якщо їхати 110-130 км/годину - 8-9. Але якщо 150 км/годину - буде ще більше. Але я так не їжджу.
- нещодавно була довга подорож на 450 км з Києва в Кам'янець і назад - середні витрати туди склали - 9 літрів на сотню, назад 8.5 (ішов дощ - треба було їхати повільніше). Як завів в Києві - так і рахував з усім - 15% міського трафіку і 85% за містом.
Комплектація:
Я розглядав Acenta+Navi, N-Connecta і Tekna. Оскільки дуже подобалися 18-дюймові диски - то Acenta+navi відпала.
Отже, або максимальна tekna, або пред-максимальна N-Connecta. Круговий огляд, система Bose, моніторинг сліпих зон, панорама і LED ззаду і в передніх ходових були в обох. Доплативши 4000 за максимальну можна бути отримати ще шкіру і передні LED фари. Всі інші опції для мене були не важливі. Та і шкіра була зовсім не обов'язковою - бо взимку на ній холодніше. Тому сенсу доплачувати за всі інші допоміжні системи я не бачив. Та і якщо вже дуже хочеться - можна змінити передні лампи на LED. Але поки такого бажання не було так як світять вони добре.
Окремо напишу про варіатор.
В цілому дуже хвилювала слава цих коробок. Але нічого поганого не можу написати. З точки зору щоденної експлуатації - коробка відмінна! Може як м'яко і плавно їхати в міському ритмі, так і дати розгон з будь-якої точки.
Та і навряд вона менш надійна, ніж сучасні роботи. Тим більше саме ця модуль jatco має дуже непогані відгуки по надійності.
Ну а якщо вже колись щось і станеться з нею - я напишу тут. Як мінімум є гарантія. А так, ніщо не вічне, тим більше в сучасних авто) Поки що коробка дає тільки одні плюси. Головне - нормально обслуговувати її.
Плюси і мінуси опис нижче.
Після покупки докупив хорошу сигналізацію та інші засоби захисту, захист дна, доводчики вікон, металеві покладки на пороги, поклейв бронєпльонкою все до передніх дзеркал і поверхню біля багажника.
В цілому підводячи підсумки - я абсолютно задоволений авто. X-trail має відмінний дизайн. Останній рестайлинг - це саме те чого не вистачало машині до цього. Авто відмінно збалансоване по керованості і потужності. Місця в салоні і багажнику абсолютно достатньо. Сім'ї подорожувати на такому авто - одне задоволення.
Єдине, що порекомендую - не пошкодуйте грошей на хороший потужний двигун - воно того варте!
Як і обіцяв - "муки вибору" напишу в першому коменті.
Дякую що дочитати до цього місця)
P.S. Знаєте, якщо розібратися в Nissan відмінні дистриб'ютори в Україні. Комплектації скроєні по іншому. Не так як у всіх. Типові комплектації всіх на ринку передбачають що за пароному треба доплатити, за кругові камери тільки в максималці з купою іншому непотрібного барахло, за преміум акустику треба доплатити або тільки в максималці. А Nissan інший - буквально в другу з чотирьох комплектацій можна докинути все вище перелічене з пакетом Navi. Молодці. Це підкупає.
P.S.2 Дякую Infocar - ваші чтопочем допомогли про виборі.
Плюсы: Плюси (напишу 5 речей які мені найбільше подобаються):
Керованість і потужність. Якщо ви прочитали опис мук вибору - то можете повірити що мені є з чим порівняти. Так от - авто в одночас і дуже комфортне для щоденних поїздок і може дати газу якщо треба! І при цьому у вас немає втрати контролю як мінімум до 150 км на годину. Крейсерська швидкість на житомирській трасі в - 130-140 без жодних напрягів. При виборі авто не полініться і пошукайте "лосині тести" вашого авто - дуже цікаво дивитися.
Акустика - вона відмінна! Я просто їжджу і насолоджуюсь. З розглянутих варіантів єдиний близький це був JBL в максималці спортейджа. Але Bose на голову вище будь якої стокової акустики в цьому сегменті.
Безпека - Моніторинг сліпих зон, система попередження поперечного руху і камери по колу - я вже не зможу мати авто без них. Моніторинг сліпих підвищує відчуття безпеки на дорозі в рази. Система попередження поперечного руху реально працює і підказує багато на людних стоянках чи в дворі. Камери по колу це просто шикарно. Їх якість звичайно могла б бути і кращою, але і так вони дуже корисні. Наприклад, якщо ви паркуєтесь в центрі на розмітці - вам не треба виходити з авто взагалі - все чудово видно і ви можете ідельно стати без додаткових рухів. А ще можна піджатися до тротуару - бо є камера що показує переднє праве колесо.
Панорама - я і не думав про це як про великий плюс, але дитина в захваті! Та і сам іноді відкриєш її в літній вечір, включив Bose і проїдеш неспішно по набережній - краса!
Кліренс і повний привід - 21 см це 21 см. Вискочити на бардюру чи проїхати по грунтовці не проблема. На слизькій дорозі машина впевнено тримається на ходу. Хоча може згодом я напишу більше - у мене великі плани на літо.
Минусы: Android Auto/Apple CarPlay відсутні. Це найбільш суттєвих мінус цієї машини. Хоча по bluetooth все працює відмінно - і музика і телефон, але карти б не завадили. В цілому якщо це мене дуже буде мучити - можна з часом змінити голову на щось інше за декілька сотень баксів. А поки ніяких особливих проблем відсутність Android Auto не викликає. Магнітний тримач для телефона і все. А з часом думаю у вас Nissan зможе обновити софт.
Все, крапка, серйозні мінуси для мене закінчилися. Але все ж приведу ще декілька дрібних незручності.
USB порт - один. І той з малою напругою. Купив відраду quick charge зарядку і нарешті телефон пристойно заряджається. Автомобільних розеток в авто вистачає.
Клімат контроль - ну в цілому коли на вулиці +30 або -5 - він відмінно виконує свою роботу, але коли на вулиці 18-20 градусів, він швидко вирішує що ціль досягнута і вирубується. Але оскільки тут блок клімату існує у вигляді хардових кнопок - це легко виправити підказавши йому що і як саме я хочу. Я взагалі дуже прискіпливий до клімату в авто. Тому хардові кнопки були величезним плюсом.
При всьому бажанні я не можу написати більше мінусів.
Відсутність шкіри? Ну мені вона не треба. Та і якщо захочеться - можна обшити салон на $1000-1500.
Витрати пального? Очі бачили що руки брали - зато їде відмінно!
LED фари попереду? За декілька тисяч грн на офіційному сервісі вам змінять лампи на LED і відрегулюють все на стенді як треба.
Совет: Беріть 2.5 - він їде! Однозначно відмінне авто.
Не ведіться на мішуру сучасних прикольчиків типу безпровідної зарядки немає чи Android Auto. Перше - $20 баксів коштує, друге 300-500. А от якщо ваше авто не тримається на дорозі добре, чи якщо ви не можете трансформувати задній ряд - ви це ніяк вже не виправите. Тому підходьте зважено до вибору.
Тому однозначно рекомендую.
еще отзывы с Nissan X-Trail - 114шт
объявления с Nissan X-Trail - 3шт