Mazda 6 Combi

(выбрать другую модель)

 6 CombiГод: 2018
Пробег:
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.0 бензин
Компл.: Touring
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Yuri Hlieviy (Украина, Киев) Дата: 2020.02.02
Расход в городе: 12.3 л/100км, по трассе: 9.2 л/100км, средний: 12.3 л/100км
4 - общая оценка
4 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
авто на данний момено проїхало 1 рік і 17 з хвостиком тисяч кілометрів. Почну мабуть з нюансів, що запам'ятались за перший рік експлуатації. Деякі нюанси з надійністю, в плані мілких глюків: - разів 5 за рік переставав включатись екран мультимедіа - лукується перезапуском двигуна. - півтора рази втрачала ключ, і якщо за другим разом алгоритм вже був відомим (перед заводом просто підносиш ключ до кнопки і тримаєш так секунд 5) а перший раз я тупо не міг завести її, десь години дві, що не робив, на наступний ранкок завелась наче нічого і не було. В якийсь момент пару тижнів тому перестало повністю складатись дзеркало з боку водія, так тижнів пару підглючувало потім знов почало працювати (сьогодні на ТО1, коли озвучив цю проблему сказали зняти відео, якщо повториться, походу на сервісі знають про це, так що я не перший з такою проблемою). Окрема історія це ЛКП, оскільки машину брав на 3 роки, то навіть не думав якось її захищати, але після першої тисячі 50\50 київ\траса, трохи прибалдів, як помив машину: капот був в сколах до грунту притому в багатьох місцях і притому сколи досить великі, спостерігати таку божу корівку не хотілось, тому екстренно закатав її в плівку (реально за 2.8 роки експлуатації поперднього кіа сід, у мазди за місяць більше сколів було чим у сіда за 3 роки і 64к км). Самим великим мінусом вважаю гальма, авто в екстренних ситуаціях має ну дуже довгий гальмівний шлях, думав що може я щось видумую, але після швидкого пошуку, не один я звернув увагу на цей нюанс. Також не дуже радує розхід палива, звісно манера їзди у мене не сама спокійна, але 12.3 середній по києву і області трохи забагато. По трасам європи з швидкістю 130-160 минулого літа розхід середній був біля 9л. (на попередньому сіді і з однаковою манерою їзди було максимум 7.5, тому наступним авто буде мабуть відсотків 90 знову дизель). І ще не дуже подобається керованість на високих швидкостях, попередній сід св я міг спокійно десь на 190км\г заводити в затяжні дуги і маневрувати в потоці, в мазді вже на 180 почуваюсь не комфортно в тих самих умовах, але по прямій мазда розганяється швидше і до 200 без проблем рулиться. Але навіть з попереднім списком нюансів авто подобається, не шумне (у мене додатково зроблена шумка днища, арок, дверей) до 150-160км\г в авто тихо, подобається ергономіка, все на своїх місцях і все зручно, лаконічний дизайн інтер'єру, якісні матеріали, по тактильним відчуттям все дуже непогано. Зручні сидіння, на сіді попередньому десь після 400км спина про себе починала нагадувати, на мазді навіть 1000км все значно краще з цим (справедливості заради, мій перший сід 2007, був також зручніший за мій другий сід 2016р). Подобається ходова - відносно м'яка, за весь час здається її жодного разу не пробив, ями ковтає дуже непогано. Ще кліренс як для універсалу з великою базою непоганий, там де сідом іноді діставав, маздою ні, хоча база й більша.
Плюсы: - зовнішній вигляд. - внутрішній вигляд. - ергономіка. - ходова.
Минусы: - тонкий шар ЛКП. - Гальма не розраховані на масу данного авто. - мілкі глюки. - розхід з моєю манерою їзди.
Совет: Якщо берете з салону, не жлобіться зразу обклеюйте плівкою.
еще отзывы с Mazda 6 - 100шт
объявления с Mazda 6 - 4шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015