Volkswagen Tiguan

(выбрать другую модель)

Год: 2019
Пробег: 8.500 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 turbo бензин
Компл.: Highline
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Serhii (Украина, Харьков) Дата: 2020.01.13
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 12.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Отже прийшов час залишити відгук про Тігуан. Купував той що Лімітед Едішн з 2 пакетом в який входять обігрів задніх сидінь, водійське крісло з масажем тощо. З додатків ставив лише проактивну безпеку та диски ніца. Свого часу обирав між Тігуаном та Маздою CX-5. Дружині Мазда подобалась візуально, ще й червона... але там не було турбо що для мене має різницю та й то не німець). Після того як Фольцваген знизив ціни - вирішили що однозначно беремо Тігуан. Отже за біля 6 місяців користування їздили в кілька подорожей по 200-300 км, також з Харкова до Львова (1000км) та Євротур (біля 3500 км). Можу однозначно сказати що керованість в автомобіля на дуже високому рівні. В повороти входить дуже вміло навіть на швидкості в 150, причому не в дуже плавні. Підвіска налаштована по-фольксвагенівськи, тобто вона не така м’яка як в нового RAV4, але думаю якраз за цей рахунок і більш зручна в керуванні. Подивіться лосині тести наприклад Jeep, RAV4 та Tiguan, стане зрозуміло за рахунок чого досягається ця плавність. В машині стоїть DQ500 то ж особливо за те які оберти давати на коробку я не переймаюсь, ще й думаю через деякий час чіпуватись (але то не точно). При передачах все ж таки трохи відчувається як робот замислюється, особливо коли намагаєшся когось обігнати але то більш притаманно низьким. Прискорення в авто дуже гарне, ми їхали в євротріпі вчотирьох з повністю забитим багажником та боксом на 500 літрів на даху і топили порядка 150, що вважаю непоганим (доречі то була зима та розхід в результаті вийшов 10.8 і це з прогрівом двигуна). Салон та ергономіка просто шикарна, все на своїх місцях, стримано та зручно. Шкіру не люблю, а алькантара мені дуже зайшла. За увесь час масло не міняв бо по нормативу це раз в 15000 і так і планую робити особливо враховуючи що в Європі ця норма 30000. Розхід влітку на еко 8 літрів, драйв 10. Взимку може бути 11-12 в залежності від того чи прогрівається авто, а я прогріваю норм тому й виходить часом 14 л). Це по місту. Важливо сказати що я з тих хто розумів що купуючи 2л 220к.с., я не купую малолітражку, отже і розхід буде відповідним. Взагалі це не парить. З мінусів які я побачив: 1. При їзді по достатньо не рівних дорогах (Харків, вул.Сумська бруківка біля ХНАТОБа; Львів, вул.Шевченка) час від часу скрипить пластик на передній панелі. Не критично але й не дуже приємно. 2. Знов таки на тих дорогах, б’ється металева застібка від паска безпеки о пластик, трошки напрягає). 3. Кілька разів глючив медіа центр, довелось примусово перезавантажувати (тримав кнопку включення 10 сек). Зараз все гуд. 4. Багажник :( Як для родини з 2 - він ок, але як на дальні поїздки на 3/4 - бажано мати бокс, що ми й зробили :) 5. Шумка. На швидкості в 150 чути опонента ззаду не так легко як на 100. Але тут ще дуже залежить від якості доріг якими їдеш бо як їхали в Австрії та Німеччині - стан справ був краще. Також, звичайно, бокс та зимова резина роблять свою справу( Загальний вердикт: Я дуже задоволений автомобілем. Він подобається мені як візуально (доречі дружині він вже гарніший за мазду) так і по керуванню. Всі мінуси що я описав можна виправити при бажанні та й вони для мене є не настільки критичні.
Плюсы: 1. Керованість. 2. Ергономіка. 3. Дизайн. 4. Якість. 5. Швидкість.
Минусы: 1. При їзді по дуже не рівних дорогах (Харків, вул.Сумська бруківка біля ХНАТОБа; Львів, вул.Шевченка) час від часу скрипить пластик на передній панелі. Не критично але й не дуже приємно. 2. Знов таки на тих дорогах, б’ється металева застібка від паска безпеки о пластик, трошки напрягає). 3. Кілька разів глючив медіа центр, довелось примусово перенавантажувати (тримав кнопку включення 10 сек). 4. Багажник :( Як для родини з 2 - він ок, але як на дальні поїздки на 3/4 - бажано мати бокс, що ми й зробили :) 5. Шумка. На швидкості в 150 чути опонента ззаду не так легко як на 100. Але тут ще дуже залежить від якості доріг якими їдеш бо як їхали в Австрії та Німеччині - стан справ був краще.
Совет: Дуже раджу порівняти кілька різних підвісок щоб точно зрозуміти що шукаєте: керованість чи комфорт. Також раджу з Тігуаном заздалегідь готуватись до витрат на паливо.
еще отзывы с Volkswagen Tiguan - 34шт
объявления с Volkswagen Tiguan - 9шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015