Renault Kadjar

(выбрать другую модель)

 KadjarГод: 2019
Пробег: 1.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Компл.: Intense
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Роман (Украина, Киев) Дата: 2020.01.03
Расход в городе: 6.2 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 5.8 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Було потрібне авто для молодої сім'ї з двома малими дітьми. 95% часу я проводжу в Києві в режимі дім-робота, на вихідних - супермаркет і розваги. Ще 5% часу - це поїздки на далекі відстані по Україні. Із специфічних вимог - авто мало бути компактне для маневрування в дворах, дизель, підігрів лобового скла. Якщо б не київська зима - я б обрав універсал, ймовірно Peugeot 308 sw. Але важкий досвід попередніх зим підказував, що потрібний кросовер. В додатку до вищого кліренсу кросовера йшов трохи вищий комфорт на нерівностях за рахунок більших коліс. До більших витрат на обслуговування кросовера порівняно з універсалом я був готовий. У всіх оглядах компактних кросоверів тільки й мови про високу конкуренцію в сегменті, про широкий вибір варіантів. Насправді як тільки починаєш підбирати собі авто, - одразу розумієш, що по факту вибір звужується до 2-3 авто, і то в кожному із них будуть компромісні нюанси. Основних конкурентів, яких я брав на тест по 1-2 рази (цей момент я залишу без опису) Каджар переміг співвідношенням комплектації, їздових характеристик і ціни. Фактично, фінальна ціна на авто вийшла на 4 тис. дол. меншою від найближчого конкурента, якого б я поставив на 2 місце у своєму рейтингу по співвідношенню наповнення/ціна. Ще один із факторів, який я підсвідомо розумів і закладав на майбутнє - автомобіль на одній платформі з кількома моделями Nissan і Renault. Багато спільних запчастин, як оригінальних так і від сторонніх виробників. В теорії на це авто можна поставити опції, яких немає із заводу, але загалом вони існують в природі для платформи. Але це для майбутнього. За підсумком перших 1000 км можу поділитись такими враженнями: 1) автомобіль комфортний по підвісці і по шуму; 2) дуже добре йде за рулем, стабільно заходить в повороти (як на зиму і зимові шини); 3) автомат хитрий, при стабільній швидкості одразу переходить на 6-ту передачу і їде "на моменті" дизеля. Це дуже економить паливо в місті на швидкостях 70-90 км/год, бо оберти становлять 1.5-1.8 тис./хв. Але тому й прискорення з таких обертів не даються так легко. Разом з тим перший досвід на трасі показав, що обгони мені даються без видимих проблем при умові, що я уникаю необдуманих маневрів на дорозі; 4) світлодіодні фари дають малоконтрастну картинку при ближньому світлі, але це компенсується постійним автоматичним перемиканням із ближнього на дальнє, тому загалом краще, ніж на галогені, але не фундаментально; 5) технічне наповнення і асистенти просто працюють, як треба. Я доволі спокійний водій і для мого стилю водіння двигуна вистачає з головою як в місті так і на трасі. Машина впевнено їде в гору, робот не з'їдає момент, як автомат чи варіатор. Так, витрати палива вищі, ніж були в мене на такому ж двигуні на іншому авто, але це прийнятно, на бензиновому двигуні було все одно на 2-3 літри більше. Машиною я поки задоволений. Із зниженими у 2019 році цінами він дуже конкурентний, з моєї точки зору набагато цікавіший за Qashqai, особливо комплектація Intense, яка знаходить між Acenta i Tekna. Sportage дуже достойний в салоні, хоч для моїх вимог це був суцільний компроміс. Xtrail - все класно, машина достойна, але вона "не рулиться"; я дуже скептично ставився до цієї фрази, вважав, що це видумки, але на тесті Xtrail я це явище дуже добре відчув. Всі решта в мінімально достойних комплектаціях суттєво дорожчі.
Плюсы: 1) співвідношення комплектація/ціна. 2) перевірений двигун. 3) свіжий зовнішній вигляд. 4) хороша керованість.
Минусы: 1) 18-ті диски в комплектації - 17-ті були б ідеальними. 2) повнорозмірне запасне колесо, яке з'їдає багажник, - планую замінити на ремкомплект.
Совет: Найкрутіший момент в Renault Kadjar - можливість сконфігурувати машину під свої потреби. Перечитайте прайси і комплектації, передивіться огляди, перечитайте відгуки, зайдіть в різні салони, послухайте різних менеджерів, задаючи різні питання. Я це пишу для тих, хто все детально зважує при покупці, купує з головою, а не на емоції. Річ у тім, що машина для нашого ринку фактично нова, її раніше мало продавали через високу ціну і знайти змістовні відгуки чи якісне роз'яснення від менеджера в салоні дуже важко (взагалі в салонах мало професійних менеджерів/продавців). Інформацію треба збирати по зернятку, але тільки тоді починаєш розуміти, чим він кращий від інших автомобілів.
еще отзывы с Renault Kadjar - 18шт
объявления с Renault Kadjar - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024