Opel Crossland X

(выбрать другую модель)

 еще 2 фото
Год: 2019
Пробег: 2.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 turbo бензин
Компл.: Innovation
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Roman (Украина, Львов) Дата: 2019.12.09
Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 5.2 л/100км, средний: 7.9 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Вибір. Першопочатково ми з дружиною хотіли просто нове авто, аби мати поменше заморочок із експлуатацією. Але трохи підійшовши до питання критичніше вирішили що рано ще Україною їздити із кліренсом 12-14см, як це є у більшості сучасних седанів/хетчбеків. Ціновий діапазон до $22 000. Вибирали споміж таких кросоверів як: Suzuki Vitara (двічі тест-драйв), Renault Captur (візуально не дуже сподобався), KIA Sportage (авто можу оцінити лише як пасажир), Seat Arona (після побаченого пластику салону й ціни їздити якось не захотілося), Opel Crossland X (теж тест-драйв). Важливими параметрами були: - динаміка (в цей момент до Sportage виник ряд питань). - паливна економічність (аналогічно питання до Sportage). - якість та ергономіка салону (тут уже питання по якості пластику в салоні або збірці були до Vitara та Arona). - відносна надійність (тут уже перечитано купу інформації на просторах інтернетів й однозначного фаворита немає, хоча по-правді кількість негативу про KIA добряче засмутило). - +трохи яскравіша зовнішність на наших дорогах. Керованість і підвіска. Руль чіткий, авто добре реагує будь-які його відхилення, немає відчуття "порожнього руля" на швидкості. При бажанні карпатськими серпантинами можна рулити доволі швидко, але треба враховувати що він буде мати доволі сильні крени в крутих поворотах на швидкості більше 80-ти. Авто на слизькій та обледенілій дорозі цілком передбачуване. Єдина претезнія до авто в плані підвіски - шумність її роботи на невеликих нерівностях. Динаміка. Мотор 1.2, 3-х циліндрова французька турбова фирчалка (якщо що, то це EB2DT), проте якщо Ви не любите "літати" швидше 140-150 - цього мотору буде цілком достатньо для безпечних обгонів на швидкості від 100-130 із 4-ма пасажирами. Природньо, що динаміка буде достатня (між іншим, краща ніж в 1.0 у Vitara), для спокійних водіїв :) АКПП. КПП працює плавно (гідротрасформатор АТ6, якщо не помиляюся, це фактично коробка AISIN), гірські серпантини проходить цілком адекватно, слизьким спуском можна доволі спокійно спускатися в ручному режимі кпп. Шумоізоляція.Достатня. На швидкості 130 км/год будуть набридати аеродинамічні шуми. Як писав вище - підвіска працює доволі шумно на невеликих нерівностях: на тест-драйві зрозумієте. Витрата пального. Трасою, на відносно рівній ділянці (30км) із 1 пасажиром й майже порожним багажником вдалося отримати витрату 5.0 л/100 км, але при цьому їдеш в режимі 80-95 км/год без різких прискорень. Якщо їхати не зважаючи на витрату палива - у мене виходить 5.9-6.3 л. Містом, у випадку глухих заторів й при середній швидкості 8 км/год (привіт Львів) бувало 11 л. Багажник та місткість салону. Багажник зручний своєю формою, місткий, зручна дворівнева підлога доволі приємно закривається кришка багажника, під власною вагою (привіт, Vitara). Є особливість - між полкою підлоги багажника та задніми сидіннями є велика щілина (легко просунути руку): без поняття чи це так і було задумано, не напрягає, але може комусь важливо :) Задній ряд сидінь спокійно вміщує 2-х людей зростом до 195. Я маю 190см зросту й відносно легко сідаю сам за собою. Якщо говорити про трьох людей - мабуть це авто не найкращий варіант для дальної подорожі :) За рулем людині із зростом 190см й вагою в 90кг цілком зручно. Але майте на увазі, що нижня подушка сидіння мабуть ще +5кг по ширині не вмістить, тому оцінюйте по собі :) Опції. Ми взяли із LED-оптикою, і можу сказати, що воно було того варте (я маю на увазі переплату). Магнітола безглючна наразі, косяків із камерою заднього вигляду, чи взагалі будь-якою електронікою не ловив. Перші морози вся ця електроння штука пережила спокійно й нічого не "відвалилося" (якщо що, мороз був -10С) Загальне. Якщо Вам сподобалася така автівка (нам дуже сподобався помаранчевий колір, той, що з серпня 2019-го року іде) - беріть. Авто зручне, містке й приємне. Головне - спробуйте проїхатися. Фактично це авто, це Citroen C3 Aircross чи Peugeot 2008. Буду радий, якщо цей відгук буде комусь корисним :) І ще - помаранчевий колір - реально супер крутий. Хто дочитав - дякую і вдалого вибору :)
Плюсы: Гарний салон. Симпатична зовнішність. Наявність як яскравих, так і темних кольорів при виборі комплектації. Непогана динаміка (як для такого мотору). Інформативне кермо.
Минусы: Шумність підвіски на невеликих нерівностях. Витрата палива містом бажано щоб була менша.
Совет: Якщо сподобався салон авто - обов'язково проїхатися :) В цілому - авто за свої гроші дуже достойне.
еще отзывы с Opel Crossland X - 8шт
объявления с Opel Crossland X - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024