KIA Sportage

(выбрать другую модель)

 SportageГод: 2019
Пробег: 1.700 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: Comfort
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Олександр Котляр (Украина, Чернигов) Дата: 2019.11.30
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 8.1 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Вітаю усе автомобільне товариство! У цьому році став власником Kia Sportage. Більше ніж за місяць проїхав майже 2 тис. км. Придбав у офіційного дилера, чекав близько 1 місяця, оскільки вдалося домовитися про обмін авто між салонами. Водночас, дуже вдячний за корисні подарунки, які мені надав автосалон (сигналізація з автозапуском, килими по салону та у багажник, секретки для колісних дисків, захисна сітка радіатора). Все додаткове обладнання було встановлено в сервісному центрі достатньо якісно. Не сподобалося, що в комплектації не було ніяких ключів, запаски, домкрату. Усе це довелось вирішувати самому - враховуючи цікавий експіріанс із вирізанням під запасне колесо у пінопластовому органайзері. Сервіс нажаль відмовився цим займатися. Запаска на металевому диску обійшлася близько 5000 грн. Домкрат ледь знайшов, майже аналог оригіналу за 400 грн. На рахунок обклейки захисною плавкою, так і не вирішив. Ціна питання 15 тис. грн. (бампер повністю, частина капота, дзеркала, пороги, абсолютно вся оптика, полку багажника, частину передніх крил). Обробку до зими дна автомобіля ще не робив і не знаю, чи варто, оскільки в салоні запевнили, що це питання як мінімум потрібно вирішувати не в першому році експлуатації. Отже, переходжу до більш важливого: Обирав авто близько року, хоча підбором авто для себе займався протягом останніх 5 років. Спочатку цікавили седани та універсали, однак, коли відвідував салони із сім'єю, то відразу відчув наскільки простір салону седанів та універсалів замалий, хоча багажне відділення компенсує будь-які потреби у перевезенні достатньої кількості вантажу. Відтак, останній рік цікавився виключно кросоверами керуючись двома критеріями: простір салону та кліренс, що для наших доріг надзвичайно актуально. В кошику бажань були автомобілі, які відповідали моїм фінансовим можливостям: KIA Sportage - сподобались: дизайн, комплектація, посадка в салоні, якість матеріалів. Hyundai Tucson - сподобалась якість матеріалів салону, трішки краща динаміка ніж Спортейдж. Renault Kadjar - сподобався виключно зовнішній дизайн в іншому машина не вразила, особливо у внутрішньому просторі. Nissan X-Trail - класний силовий агрегат, базова комплектація недешева, і немає багатьох потрібних речей. Ford Kuga - не сподобалась в інтер"єрі взагалі, оскільки надто дешеве виконання. Nissan Qashqai - машина класна, однак турбований двигун, малий багажний відсік. Обрав саме Спортейдж, оскільки шукав вдале поєднання ціни, комплектації, якісного виконання, економічних характеристик, простору та сучасного дизайну. А тепер трішки конкретики: Розхід палива: Я проїхав 1700 км. При співвідношенні 60% -місто, 40% -траса, середній розхід 8.1 л/100км. на механіці і ще не пройшов обкатку! Розхід по місту: для розуміння в основному дистанція 4.5км. та 3-5 світлофорів в залежності від варіанту маршруту, середня швидкість 45км. Відтак, розхід коливається від 9.5 до 8.0. Звичайно на вихідних можна промчатися (70-80км./год) по об'їзній дорозі (4км.) і тоді отримати поточний розхід 7.4 л/100км Траса: в основному дистанція 160 км., швидкість в діапазоні 80-100км/год розхід мав 6.0 - 6.1 л/100км., коли по цьому ж маршруту їхав швидше в діапазоні від 90 - 130 км./год., тоді середній розхід зріс до 6.8-6.9 л/100км. Середній розхід на бортовому за накопиченими даними складає 8.1 л/100км. Ще особливість, але це більше суб'єктивно: якщо їхати за допомогою круїз-контролю, тоді розхід дещо більший ніж коли ти контролюєш швидкість в заданому діапазоні самостійно. Так, дійсно якщо їхати швидше від 110 км./год., то розхід буде рости. Оптимальна швидкість 100 км./год. Комфорт: Не рахуючи шумну зимову гуму дороги майже не чутно, виключення це коли рухається по заліпленій від ям нашвидкоруч дорозі або маленьким ямкам - звук від роботи підвіски чутно. Двигун в діапазоні до 1700 обертів майже не чутно, на 2 тис. починаєш щось чути з відсіку двигуна, на 3 тис - двигун вже трішки чутно але достатньо комфортно (на 6 передачі це близько 110 км./год.). Простір салону це просто бомба для такого класу кросоверів. Багажник такий собі, колеса перевести можна, однак коли потрібно вести чимало речей і якось їх розпихати, то це вже проблема. Починаю набувати рис європейця, перейшов від перевезення мішків з картоплею до пакетиків із супермаркету :))) Якість матеріалів задовольняє: пластику кокпіту та приладної панелі, тканини сидінь, а також виконання зі шкіри керма та МКПП. Турбує скрип від задньої шторки багажнику, після кількох спроб пошуку все-таки знайшов - проблема в пазу де фіксується шторка коли її фіксуєш у відкритому положенні. Гадаю силіконовий зміщувач - вирішить це питання. Інших питань до сторонніх звуків у мене не має. Комфорт в салоні на висоті враховуючи усі плюхи комплектації "Комфорт": підігрів, круїз, автосвітло, та датчики дощу. Мультимедіа - якісне виконання, багато класних функцій: миттєве підключення телефону, навігація з телефону, камера заднього руху, відмінні якості звучання. Клімат - працює на відмінно! Силовий агрегат і динаміка: Звичайно, коли обирав це авто багато читав і розумів, що 1.6 це значно слабуватий двигун для 1.5 тонного автомобіля. Я це розумів і в цьому аспекті з розумінням відношусь до цієї даності. Оскільки це авто сімейне, то для мене важливо дістатися із точки А в точку Б, з максимальним комфортом і з урахуванням економічної доцільності. Динаміка авто можлива, але не потрібно чекати на миттєве прискорення, обгін це питання більше до розуміння можливостей свого авто з урахуванням вантажу і водійської майстерності з урахуванням ситуації на дорозі. Цей автомобіль для комфортної, але не швидкої їзди. Мені подобається дизайн і стиль автомобіля, він дійсно сучасний і у своєму виконанні виглядає значно дорожчим. Я задоволений своїм автомобілем! Це авто створене для мандрівок і вам буде комфортно в ньому пересуватися. Всім бажаю успіхів!
Плюсы: Комплектація. Якість матеріалів салону. Мультимедія. Простір салону та оглядові можливості для водія. Кліренс та комфорт ходу. Естетичне задоволення від авто.
Минусы: Невеличкий скрип шторки багажного відділення. Розхід палива по місту. Відсутність парктроників. Відсутність запасного колеса та домкрату.
Совет: Для тих хто обирає комфортний кросовер в діапазоні від $19 до $21 тис. Спортейдж саме те авто, яким ви будете задоволені!
еще отзывы с KIA Sportage - 167шт
объявления с KIA Sportage - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024