KIA Ceed

(выбрать другую модель)

 CeedГод: 2016
Пробег: 80 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: cередня
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Роман Дорожинський (Украина, Львов) Дата: 2019.09.13
Расход в городе: 6.4 л/100км, по трассе: 4.8 л/100км, средний: 5.5 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Після Жигулів, Форда Ескорта, Доджа Караван , Фольксвагена Бори вирішив взяти машинку з салону. Після порівняння між Шкодою Октавією 1.4 турбованим бензином, Пежо 308 турбованим дизелем 1.6, Тойотою Корола 1.5 бензин, Волькваген Джета 1.6 дизель вибір на користь сіда був очевидним. 8 подушок безпеки, підігрів керма, сидінь, датчики дощу, світла, блутуз , МП3, багаторижачна система підвіски з переду та ззаду напротивагу балці в Октавії, Фольквагену та Короллі. Одним словом катнув всі ці машини і Корола з Фолксвагеном відпали. Після невеликих роздумів відпала і Шкода, яка в середній комплектації здалась зовсім порожньою (Для порівняння 2 подушки безпекипроти 8 у сіда)!!! Між двох фіналістів Пежо та Сідом, другий коштував на тисячу доларів дешевше та давав більшу гарнатію 5 років проти 3. Вибір був зроблений. Що хочеться відмітити пройшовши 80 тис. 1. Швидкість. Машинка надзвичайно прийомиста - на трасі дуже комфортно тримає дорогу і набирає швидкість. На швидкості 120-140 двигун навіть не чутно. Обороти двигуна 2 тис. Для тих хто багато їздить за містом те що треба. За рахунок турбіни має дуже потужний ривок , що допомагає з легкістю обганяти фури та інші машини. 2. Економність. При цьому розхід просто не реально малий - на трасі 4.8-5 літрів. При обкатці і швидкості до 80 км були випадки виїжджав на трасі з 3, 8 літрів!!!! По місту дещо більше 6.4 л. 3. М'ягкість підвіски та надійність ходової. Лежачі поліцейські взагалі не чутно так само, як льівську бруківку. При цьому ходова дуже надійна. Покатав сідом і по бездоріжжю Карпат і по селах. Не раз ловив таку яму, що думав доведеться бортувати колесо. Підвіска ціла! 4. Насиченість приємними бонусами. В сіда є купа бонусів про які писав вище, але особливо тішить - такі приємності, як швидкий нагрів , що взимку допомагає нагрівати салон за хвилину включеного двигуна (тени). Допомога при рушанні після зупинки вгору. Бокові підсвітки фар при входженні в поворити і ще багато няшок. 5. Надійність авто. Жодних поломок чи непорозумінь на 80тис. ( Планова зміна масла , фільтрів , колодок і заміна лампочки ближнього світла). 6. М'який пластик салону, що запобігає всякого роду свірчакам і скрипам. Принаймні поки у мене немає. 7. Не популярна модель у злодіїв. Ще при покупці мене запевнили в салоні, що ця модель не надто розповсюджена, а тому можете спати спокійно))) З зауважень або побажань до кращого: 1. Кліренс. Все таки при кліренсі в 14см заїжджати на бордюри майже не можливо, так само як проїжджати лісові дороги. Хоча б 16-17см робили б катання приємнішим. 2. Низька якість оббивки ручки передач. При 80 тис вона суттєво потерлась чого я не бачив на попередніх машина при значно більших пробігах. 3. Не великий багажник. Особливо відчулось при необхідності возити коляску. Для сім'ї малувата. Загалом машинка надзвичайно якісна і надійна усім кому потрібна машина для себе - це супер вибір!
еще отзывы с KIA Ceed - 123шт
объявления с KIA Ceed - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015