KIA Ceed
(выбрать другую модель)
Год: 2016
Пробег: 80 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: cередня
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Роман Дорожинський (Украина, Львов)
Дата: 2019.09.13
Расход в городе:
6.4 л/100км, по трассе:
4.8 л/100км, средний:
5.5 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Після Жигулів, Форда Ескорта, Доджа Караван , Фольксвагена Бори вирішив взяти машинку з салону. Після порівняння між Шкодою Октавією 1.4 турбованим бензином, Пежо 308 турбованим дизелем 1.6, Тойотою Корола 1.5 бензин, Волькваген Джета 1.6 дизель вибір на користь сіда був очевидним. 8 подушок безпеки, підігрів керма, сидінь, датчики дощу, світла, блутуз , МП3, багаторижачна система підвіски з переду та ззаду напротивагу балці в Октавії, Фольквагену та Короллі. Одним словом катнув всі ці машини і Корола з Фолксвагеном відпали. Після невеликих роздумів відпала і Шкода, яка в середній комплектації здалась зовсім порожньою (Для порівняння 2 подушки безпекипроти 8 у сіда)!!! Між двох фіналістів Пежо та Сідом, другий коштував на тисячу доларів дешевше та давав більшу гарнатію 5 років проти 3. Вибір був зроблений.
Що хочеться відмітити пройшовши 80 тис.
1. Швидкість. Машинка надзвичайно прийомиста - на трасі дуже комфортно тримає дорогу і набирає швидкість. На швидкості 120-140 двигун навіть не чутно. Обороти двигуна 2 тис. Для тих хто багато їздить за містом те що треба. За рахунок турбіни має дуже потужний ривок , що допомагає з легкістю обганяти фури та інші машини.
2. Економність. При цьому розхід просто не реально малий - на трасі 4.8-5 літрів. При обкатці і швидкості до 80 км були випадки виїжджав на трасі з 3, 8 літрів!!!! По місту дещо більше 6.4 л.
3. М'ягкість підвіски та надійність ходової. Лежачі поліцейські взагалі не чутно так само, як льівську бруківку. При цьому ходова дуже надійна. Покатав сідом і по бездоріжжю Карпат і по селах. Не раз ловив таку яму, що думав доведеться бортувати колесо. Підвіска ціла!
4. Насиченість приємними бонусами. В сіда є купа бонусів про які писав вище, але особливо тішить - такі приємності, як швидкий нагрів , що взимку допомагає нагрівати салон за хвилину включеного двигуна (тени). Допомога при рушанні після зупинки вгору. Бокові підсвітки фар при входженні в поворити і ще багато няшок.
5. Надійність авто. Жодних поломок чи непорозумінь на 80тис. ( Планова зміна масла , фільтрів , колодок і заміна лампочки ближнього світла).
6. М'який пластик салону, що запобігає всякого роду свірчакам і скрипам. Принаймні поки у мене немає.
7. Не популярна модель у злодіїв. Ще при покупці мене запевнили в салоні, що ця модель не надто розповсюджена, а тому можете спати спокійно)))
З зауважень або побажань до кращого:
1. Кліренс. Все таки при кліренсі в 14см заїжджати на бордюри майже не можливо, так само як проїжджати лісові дороги. Хоча б 16-17см робили б катання приємнішим.
2. Низька якість оббивки ручки передач. При 80 тис вона суттєво потерлась чого я не бачив на попередніх машина при значно більших пробігах.
3. Не великий багажник. Особливо відчулось при необхідності возити коляску. Для сім'ї малувата.
Загалом машинка надзвичайно якісна і надійна усім кому потрібна машина для себе - це супер вибір!
еще отзывы с KIA Ceed - 123шт
объявления с KIA Ceed - 4шт