Skoda Karoq

(выбрать другую модель)

 KaroqГод: 2018
Пробег: 20.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo бензин
Компл.: Style
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Арсен (Украина, Луцк) Дата: 2019.07.26
Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Мій перший відгук, тож не судіть строго. Купив автомобіль в 2018 році. Це друге авто в сім'ї - тепер рахую його основним. Старіша машина - універсал опель астра Н. До цього були ВАЗ 2107 та теж опель астра 1999 р.в. Постараюсь бути об'єктивним і напишу коротко. Після довгих днів роздумів було прийняте рішення купити кросовер і основна дилема стояла покупки KIA Sportage чи Шкода Карок. Зупинився на шкоді - чисто суб'єктивно більше сподобалась ергономіка. За час експлуатації з листопада 2018 пройшов зимову експлуатацію, декілька дальніх маршрутів по Україні (Луцьк - Кропивницький - Луцьк - двічі), одну дальню дорогу в Європу загальним пробігом 4930 км. з експлуатацією в горах на помірному бездоріжжі. Авто має як позитивні, так і негативні моменти, а також розцінюю його через призму попереднього досвіду експлуатації інших мрок та суб'єктивним відношенням до факторів інтер'єру / екстер'єру. Подобається динаміка двигуна 1.5 TSI - особливо після атмосферника 1.6 на 115 к.с. Підриває і їде дуже жваво. Часто зустрічаю нарікання на масложор - в мене проблеми такої не існує поки. Пройшов перше ТО - ціна дуже прийнятна - біля 1600 грн за все про все. Також дуже імпонує ергономіка - зручність розташування в салоні/багажнику усіх ніш, кишень, тощо. Чудові ЛЕД фари. Автоматика на дощ/перемикання габаритного/юлижнього світла, круїз контроль - все лишає приємні відчуття комфорту. Лакофарбове покриття вже встиг випробувати - після фарбування сусіднього забору пульвілезатором щалишились цятки на кузові. Вивелись легким розчинником без проблем і без наслідків для лаку/фарбу - тощо - тут теж ставлю зараховано :). Подобається велика кількість місця в салоні, незважаючи на скромні розміри авто - це характерно для шкоди загалом - дуже практично. Carplay - супер, проте на жаль не працює андроід на території України. Звук, навігація Apple - все добре як на звичайного обивателя. Підвіска. Відпрацьовує ями на чудовому рівні. АЛЕ. Дуже дратує переїзд лежачих поліцейських. Таке враження, що пробиває аж в салон - при тому, що стараюсь проїзджати їх акуратно. Розчаровує розхід пального. Він дуже далекий від заявленого. Навіщо було вказувати завідомо нереальні цифри - загадка. До мінусів віднесу відчуття їзди в заторах по місту на DSG - при всій зручності коробки автомат (для мене це вперше) - алгоритми деяких дій ДСГ залишаються для мене загадкою. Треба призвичаюватись. Вцілому резюме таке, що це добре збитий чешськи й німець. Гарне авто для молодої сім'ї. Звісно, не ідеальне, проте за показниками ціна / якість на мою думку, одне з найкращих. Критикуйте, запитуйте - з радістю відповім.
Плюсы: Двигун, динаміка, ергономіка салону та багажника. Електронні помічники. Підвіска на ямах і легкому бездоріжжі. Carplay для власників Apple. Якість фарбування кузова. Місткість салону як для авто такого класу.
Минусы: Часом дратує алгоритм роботи DSG. Підвіска на лежачих поліцейських. Розхід пального.
Совет: Не люблю радити чогось іншим людям - кожен сприймає покупку через призму своїх побажань/потреб і досвід експлуатації попередніх авто. Тому просто побажаю безпроблемної експлуатацію ваших машин, якими б вони не були.
еще отзывы с Skoda Karoq - 14шт
объявления с Skoda Karoq - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015