Jeep Compass
(выбрать другую модель)
Год: 2015
Пробег: 86.400 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.4 бензин
Компл.: Latitude
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Art Romanoff (Украина, Радомышль)
Дата: 2019.05.24
Расход в городе:
14.0 л/100км, по трассе:
9.0 л/100км, средний:
12.0 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Автомобіль пригнаний зі Штатів на початку 2018 року. Експлуатується щодня, плюс траса декілька разів на рік по 600 км туди і назад. Загалом проїхав приблизно 15 000.
Для наших доріг підходить ідеально, а по трасі взагалі пливе. В плюси/мінуси не записував керованість і динаміку, тому що це речі індивідуальні - комусь потрібно, комусь ні. Мені не потрібно, пересуваюсь в режимі пенсіонера. Звісно що це не Х5, не варто чекати що двохтонний джип буде літати по дорозі. Є базові опції, такі як підігрів сидінь, кондиціонер, круїз, підігрів бокових дзеркал. Магнітола виглядає застарілою, але читає USB і конектиться до телефону через Bluetooth для гучного зв'язку.
Окремий абзац для Джипа про повний привід. Тут він реалізований традиційно для компактних кросоверів - через муфту. В стандартному режимі автомобіль передньопривідний, задні колеса підключаються при пробуксовці передніх. Є режим "LOCK". В болото залазити не пробував, але з зимової каші автомобіль вигрібає досить успішно.
Також багатьох цікавить питання запчастин для американців. Тут проблем не виникає, тому що ходова підходить від Аутлендера/старих Доджів. З оливою/фільтрами проблем не було. Автомат на 95% ідентичний до тих, що стоять на Sorento/Santa Fe. Підходить олива (ZIC), відрізняються фільтрами.
Не по пробігу мінялись хіба що пильник, втулки стабілізаторів і направляючі супортів. Все інше - по плану.
ГБО ставиться без проблем, тому що двигун без турбін і прямого впорскування, однак і без гідрокомпенсаторів, тому потрібно буде регулювати клапани. Собі не ставив, тому що за рік проїжджаю 10 тис. і робота близько до дому.
Плюсы: 1) Надійність. Усі ключові вузли перевірені часом: двигун 2.4 2005 року без гідрокомпенсаторів і прямого впорскування, підвіска від Аутлендера/старих Доджів, автомат на 6 ступенів (не робот; варіатор ставився до 2011 р.), лампи галоген.
2) Простий, як камінь: ніяких дисплеїв, камер, адаптивних круїзів, турбін, пневмопідвісок, адаптивних амортизаторів, LED-ламп тощо. Є комплектації з люком і мультимедійкою, але американська мультимедійка жахає своєю архаїчністю.
3) Жодного пробою підвіски за 15 000 км.
4) Зовнішній вигляд.
5) Вартість обслуговування.
6) Зручні сидіння і якісна шкіра (на 86 тис. - жодних тріщин).
7) Кліренс більше 20 см.
8) Якість ЛФП, багато сталі.
Минусы: Мінуси в основному експлуатаційні, явних "хвороб" типу корейських двигунів 2.0 або коробок ДСГ автомобіль немає.
1) Витрата пального. Старий двигун на повнопривідному авто з автоматом не може брати менше 12 літрів. В мене виходить 14-16 місто, 9-10 траса.
2) Бак на 51 літр при такій витраті пального виглядає як знущання.
3) Об'єм багажника середній, на рівні конкурентів (Спортейдж/Тусан/Куга/Рав4), але для мене замалий.
4) Передні стійки заширокі і заважають огляду (хоча це теж кому як).
5) Немає регулювання керма по вильоту.
6) Крива мексиканська збірка і дубові матеріали на передній панелі.
7) Неліквід на вторинному ринку, маловідома модель.
8) Шумоізоляція практично відсутня.
Совет: Хороший вибір для любителів авто "старої школи". Простий, надійний автомобіль.
еще отзывы с Jeep Compass - 8шт
объявления с Jeep Compass - 4шт