Peugeot 2008
(выбрать другую модель)
Год: 2018
Пробег: 4.200 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 бензин
Компл.: ACTIVE
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Viksenon (Украина, Ровно)
Дата: 2018.08.28
Расход в городе:
8.0 л/100км, по трассе:
5.0 л/100км, средний:
7.0 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
1.2 PureTech (82 л.с, 118 Нм, бензин) 5-МКП, 2WD Мій зріст 172, вага 73+- Стаж водія 13р.
Вибирав комфортне авто до 17к $. Увагу звертав на якісну збірку, посадку, ходову. Прірітети - лінзове світло, клімат, підігріви, приємне кермо.
НИЖЧЕ МОЇ ВЛАСНІ ПОГЛЯДИ.
Перед купівлею був на тест драйві - Тойота корола 1.6 АТ максималка - чудова по їзді, зручна, сидів у базі з 1.33, Хюндай елантра 1.6МРІ макс - більше шуму як їзди, Форд фокус 1.0 екобуст125к.с. бізнес- бомба, потужна, зручна 18к!!! сидів у фієсті макс; Фіат тіпо 1.4i (95 л.с, 127 Нм, бензин) не їде зовсім; та 1.3d Multijet (95 л.с, 200 Нм, турбо дизель) макс. теж не їде і шумне, Сітроєн С-Елізе 1.6т.д. середня- мотор в порівнянні потужний, проте в салоні значно шумно. Сідав у Шкоду Рапід макс: коротко скрипуча фігня((; та Волькс. Поло макс: коротко - нова у салоні і вже розшатана, дубова.((
Крім цього їздив за кермом на Б/У Королі 1.33, Сузукі Джимні, Чері Тіго 2.4 4х4, Чері Амулет 1.6, Шкода Октавія 1.6, Фіат фіоріно ТДиз, Фіат добло бенз, Фіат лінеа дизель, Нива 2121, Ваз 2107, Шевроле Круз 2.0 бенз універсал.
Попереднє авто ШЕВІ АВЕО 1.5 пробіг 250т км.
В результаті вибір був між Пежо 301 1.6диз., Activ - бюджетне, шумне, не зручне по посадці, економне, тяговите, велике авто та Пежо 2008 1.2 МТ.
Сузукі Вітара відпав - бляшанка без чіткого керма.
Китай ТІГО 2; 5... Джак S навіть не розглядав - це ржаве відро з гайками - відносно старого ТІГО 2 з 2.4і (двигун мітсубісі 220т км).
Плюсы: 1) лінзи, ДХО, датчики світла,
2) зручна посадка,
3) клімат+ авто,
4) підігріви: лобового, заднього, дзеркал, передніх сидінь,
5) датчик дощу,
6) кліренс,
7) збита ходова яка відпрацьовує укр дороги,
8) помічник при старті під гору,
9) складання дзеркал
10) підсвічування дороги додому з ключа.
11) регулюванн водійського сидіння по висоті та регулювання керма.
12) дві розетки, ЮСБ.
13) Круїз контроль.
14) Вимкнення ESP.
15) 6 подушок безпеки.
16) заводські підкрилки.
17) захист двигуна.
18) очисник повітря салону.
19) двигун з алмазним напилом.
20) повноцінне запасне колесо.
21) кріплення ISOFIKS.
22) приємне, динамічне, драйвове авто; не очікував такого від 1.2 їде краще 1.5 приблизно до 1.6-1.8 атмо.
Минусы: 1) Важіль ручного гальма - справа звички.
2) відсутній підлокітник - на заміну ніша.
3) при відкриванні будь-ким двері всі відкриваються замки одночасно, відсутнє блокування.
4) тугий сигнал.
5) постійне сповіщення про відєднані паски безбеки.
6) задні вікна не відкриваються до кінця.
7) пиль проникає на пороги та осідає на задньому склі, бампері.
8) номерні рамки дзвинять по кузову- без паралону (самостійно вирішив).
9) після увімкнення економного режиму вимикається мультимедія.
10) розетки не працюють без ключа.
11) кришка бензобака забирається з ключем.
12) двірники не піднімаються на 90*.
13) не вимірюється добовий середній розхід палива.
14) рояльний лак - видно всю пиль та відбитки пальців.
15) відсутні релінги колісних арок.
16) відсутні камери та парктроніки, тонування скла як доп. опція.
17) не підсвічуються кнопки круїз контролю та не зручні важелі перемикання поворотів та регулювання світла - потрібно запам"ятати.
18) не вистачає турбіни та 6 передачі.
Совет: Що скажу: вибір за вами, зважте свої пріорітети та обов"язково їздіть та тестуйте різні авто- за це гроші не беруть!
Не бійтесь двигуна 1.2 ( по трасі моментальний розхід 3-5л. в місцях під затяжну гору на швидкості 90-100 до 13л.) його нормальні межі роботи в районі 2500-3000 об. це із моєю манерою їзди та натиском на газ.
Сів у авто і сказав це моє ))
еще отзывы с Peugeot 2008 - 32шт
объявления с Peugeot 2008 - 0шт