Nissan X-Trail

(выбрать другую модель)

Год: 2018
Пробег: 1.200 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 бензин
Компл.: Acenta Navi
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Олесь (Украина, Львов) Дата: 2018.08.19
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Оскільки сам постійно читав відгуки, то залишаю і свій, можливо комусь допоможе при виборі. Доcвід або володіння або тривалого користування: VW polo, Nissan Note, Subaru Forester, Audi A3, Audi Q7. Мої критерії: - Кліренс не менш 190; - Повний привід; - Прайс оптимально 30, макс 40; - Оскільки машини часто не міняю - бренд і надійність; Левова доля авто відпала тільки по цим критеріям. По машинах які розглядав: - Міцубіші аутленедер -тупо не сподобався)); - Мазда СХ 5 - оверпрайс, кліренс, ніяка навіть на легкому бездоріжжі, і дико бісить панель яка стирчить по середині))) В ауді вони ховаються; - Хонда СР-V, достойна машина, але цінник... - Форд Куга, вважаю дуже достойна машина за свої гроші!!! Прийомиста, звукоізоляція супер, багато непоганих наворотів. Але ніхто з менеджерів не знав кліренсу (один сказав 16, другий через тиждень 20, на сайті інфи немає, на форумах теж різна інфа), не хотів дизель. І взагалом в порівнянні з всіма описаними мною машинами Куга виглядав якось дешево, не було вау ефекту)). Але знову ж таки за 27 т, дизель, автомат, привід і тд - непогано; - Тойота РАВ 4, кліренс 18, дууууууже жостка ходова (це певно сновний мінус для мене); - Субару Форестер, непоганий варіант, але замало паркувальних технологій як для немалої машини, мех ручник і ключ - явний архаїзм в 2018р. Тепер по машині: звичайно що позитву набагато більше, але зупинюся на мінусах: - Дещо зажорстка ходова, можливий ідеальний баланс між керованістю і мягкістю, але хотілося би трошки мякшою. Куга, форестер і рав явно жорсткіші ще. - Низька деталізація камер, в нічний час, також в горах коли розвертаєшся між урвищем і лісом)) не завжди можна оцінити габарити каменя і побачити межу де закінчується дорога, в Ауді тут на порядок краще. Взагалі камери дуже класна штука, в вузьких дворах, на круговому огляді проектується рух машини і знаєш чи влізеш. На крутих гірських підйомах, коли перед капотом небо, а з боків колія для Уралу, можна не висовувати голову в вікно а просто дивишся на камеру (знову ж таки - деталізація). - Акустика Bose - незле в 10 разів краще ніж в Куга, Рав чи Форестер в сер компл., але чомусь очікував краще. І так не знайшов ще 2 динаміків)))) Мало бути 8, я бачу 6+ сабвуфер, спитаюся менеджера на ТО)) - Розчарувала відсутність системи контролю тиску в шинах і електрообігрів лобового (в Кашкаї все це є) ((( - На 140 чути сильно аеродинамічні шуми, хоча взагалом шумка непогана. Враховуючи вартість КУ7, тут вона явно не в стільки разів гірша. - Розхід коли дряпався по мокрій траві з пробуксовками в лок режимі вгору в Карпатах - 37л))) При спуску із системою допомоги 45. А так 11-13 по місту 7-8 по трасі. І це обкатка, правда їжджу спокійно. - Динаміка, нормальна, скажем так, для мене цілком достатня. Хто любить рвати з місця і шалений драйв, це не Ваш вибір. В принципі всі машини на варіаторі не для цього. Взагалом чому взяв Х-трейл: 1. Тупо сподобався)) 2. Єдина машина за 30К яка мала систему кругового огляду і преміум акустику. Все вищенаписане є моєю субє'ктивною думкою.
Плюсы: Єдина машина за 30К яка мала систему кругового огляду і Преміум акустику. І багато іншого.
Минусы: Деталізація камер. Відсутність системи тиску в шинах.
еще отзывы с Nissan X-Trail - 111шт
объявления с Nissan X-Trail - 4шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015