Hyundai i30 Fastback
(выбрать другую модель)
Год: 2018
Пробег: 4.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 turbo бензин
Компл.: Premium
Кузов: лифтбек, 5 дв.
Автор: Serhii (Украина, Киев)
Дата: 2018.07.13
Расход в городе:
7.4 л/100км, по трассе:
5.5 л/100км, средний:
6.9 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Ну от я і вирішив написати відгук, бо враховуючи, що машин у нас таких ще дуже мало, з'явились недавно - скоро може ніхто і не напише. На дорогах бачив тільки два хетчбека, фастбека - жодного. Так що можна вважати, що я поки що один такий :). Пара чоловік випали з вікна, ще декілька - звернули шиї, щоб роздивитись, що воно за звір :).
Машині трохи більше місяця, їздить добре, радує власників. Прийшов до салону за хетчбеком, але якраз був запланований завіз фастбеків, червоний преміум був тільки фастбек, тому вмовили на нього. І це було правильне рішення, я з цього приводу зовсім не жалкую. Заплатив усього на 6000 грн більше, але ж краса... Та і багажник більший. Машина взята в розстрочку, котра у Hyundai зараз толкова, OTP погодили швидко.
У мене не дуже великий досвід їзди на однокласниках, тому серйозно порівнювати машину можу хіба що зі своєю старою i30 2010 року (далі - 2010), котра, хоч уже не нова, в базовому оснащенні, але машина все одно достойна, відкатала 226т.км. і продовжує працювати. Так от у порівнянні з нею фастбек - це великий крок уперед.
Машина дуже крута в усіх відношеннях. В порівнянні зі старою - поганий хіба що огляд в центральне зеркало (через занижений дах) і слабеньке дальнє світло, хоч воно і лед. По всьому іншому - набагато крутіший, зручніший, продвинутіший апарат.
Салон. Виглядить і відчувається недешевим. Твердого пластику мінімум, нічого поки що не торохтить, не скрипить. Швидко всівся зручно, регулювання усі з запасом, навіть крісло прийшлось піднімати, бо в нижньому положенні виглядаю із-за керма, як школяр :). Але навіть у піднятому положенні над головою ще купа вільного місця. Мій ріст - 182см. За собою сидіти не дуже комфортно, приходиться розставляти ноги, але то таке, я за собою не їжджу :) . Над головою у мене, коли сідаю ззаду, у мене ще є місце, тобто висота даху нормальна в цьому плані.
Салон наче трохи ширший, ніж в 2010, хто зна, як так у них вийшло зробити, по розмірам машини наче майже однакові. Крісла дуже зручні, пасажирське десь таке, як водійське в 2010 (хто знає - крісло там дуже непогане), водійське зручніше. На задній лавці удвох дуже зручно (тільки надто довгоногого треба саджати праворуч), утрьох так собі.
Клімат-контроль адекватний, відчуття від нього значно приємніші, ніж від кондиціонера в 2010.
Магнітола - добра, хіба що навігація не дуже зручна. Показує пробки при підключенні до файфаю :). На останній карті - декомунізовані вулиці. Звук гарний.
Зовні машина - агонь, ще в кольорі fiery red - просто лялька, а задниця - витвір мистецтва. Морда, як на мене, гарніша, ніж у хетчбека. Звичайно, кожному - своє, але мені подобається. Поряд машина відчувається масивнішою, ніж на фотках, особливо ззаду. Колеса 17" додають виду, звичайно.
Підвіска дуже приємна і зовсім не жорстка, як на мене. Зад набагато адекватніший, ніж в 2010, яка брикається, як козлик :). Тут все м'якенько навіть на моїх 17-тих низькопрофільних колесах, але не занадто м'яко. Все в нормі, підвіска не викликає взагалі ніякого негативу. Єдине, що трохи дивно - на маленькій швидкості при переїзді лежачих поліцейських якось морда "ниряє", але це не дискомфорт, просто така особливість, яку ще не зустрічав.
Не сказав би, що машина низька, точно вища i30 2010, і візуально, і в реалі.
Двигун - просто ракета. А коробка його доповнює. Дуже подобається те, що є добрий запас потужності, і можна їздити як спокійно і економічно, так і ганяти, як навіжений. Для другого не обов'язково навіть режим "спорт" вмикати, треба просто давати більше газу :). Після 1500 обертів тягне добряче, розганяється дуже впевнено.
Робот точно краще переключається, ніж я на механіці на 2010 :). Не тупить, хіба коли скидає по 2 передачі одразу при кікдауні (є і таке) - може трохи задуматись, але то рідко.
Трохи катався на машинах з гідротрансформаторними автоматами - цей робот значно приємніший, хоча є особливість - не можна в пробках тягнутись потроху, особливо вгору - палиться щеплення. Хоча я за 4500км ще ні разу не перегрів ні щеплення, ні коробки (машина про перегрів скаже).
Витрати палива зараз (клімат увімкнутий в 95% випадків): по трасі - 110 - 5.2, 120 - 5.5, 130 - 6.0; по місту 7+ (менше за 8), зараз середнє по комп'ютеру - 6.8-6.9, ще плаває. Не дізель звичайно, але нормальний і може ще просяде трохи.
Оснащення навіть у базі добряче, а тут взагалі нафарширована машина. Чого варті у базі двохзонний клімат та круїз. На жаль, нема вентиляції сидінь, ну і всяких систем допомоги типу утримання в полосі та слідкування за станом водія. Але тоді б машина була ще дорожча - не може вона бути дешевшою, ніж у європі. Запаска, до речі - повноцінна, що мені добре підняло настрій, з нашими дорогами хтозна скільки тим 17" колесам жити, а тут якраз +1 колесо.
Коли вибирав - дивись іще на Renault Megane та Toyota Corolla. Однак перша нафарширована навіть дорожча, а друга тільки седан, і тільки зі звичайним 1.6 атмосферником. І мене якось одразу коробить, коли просять гроші за колір-металік. Якось усі говорять про те, що дорого, однак з таким рівнем оснащення німці та японці усі виходять дорожче. Та і розстрочки у них всіх гірші. Враховуючи гарний досвід експлуатації i30 2010 - вирішив не зіскакувати з Hyundai :)
Якось так. Може напишу іще. В рейтингу "надійність" вибрав 5 зірок, бо хто зна, як той рейтинг працює, як нічого не вибереш :). Надіюсь, вибрав правильно :) Усім гарного вибору машини! :)
Плюсы: Та геть усе, крім мінусів :)
Минусы: Поганенький обзор в центральне зеркало.
Слабкий дальній.
Совет: Беріть, поки є :)
еще отзывы с Hyundai i30 - 66шт
объявления с Hyundai i30 - 3шт