Mazda CX-5
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег: 140.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.2 turbo дизель
Компл.: максимальна
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Валерій (Украина, Луцк)
Дата: 2017.11.21
Расход в городе:
8.5 л/100км, по трассе:
7.5 л/100км, средний:
8.5 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Дуже задоволений автом.Пригнав з Німеччини б/у 120000 пробігу була. І що дивно, згідно зі всіма документами вона має Євро 6, а в нас в салонах продається з показником Євро 5))) Чудеса якісь))) Прийшлось докупляти докатку, в Німеччині коплеткація без запасного колеса.
1 рік експлуатації.Мазда дуже класно і точно рулиться. Акустика Bose просто шикарна, хоча і немає саба. За те передні динаміки по 9 дюймів справляються з басами і тільки на максимумі гучності починають пропадати низькі частоти. Я сам меломан і люблю гучну і якісну акустику. Звук ідеальний на поділці 38 (максимум 60) при такій гучності максимум 5ть треків прослухати можна, далі хочеться зробити тихіше. Кажуть шумоїзоляція не дуже. Слухаючи постійно якісну музику, навіть і не помічаєш навколишні шуми. Баси такі, що дрижать дзеркала на світлофорі))) Динаміки мають недоліки, а саме через 5ть років експлуатаціїї відклеїлась і почала дрижати мембрана. Зняв карту дверки і самостійно підклеїв.
Мав проблеми з фірмовим маслом Mazda Original Oil Ultra DPF 5w-30 (придбав в Україні), не раджу купувати!!!
Маю карти для навігації, але інтерфейс і швидкість встроєного навігатора погана, простіше і швидше навігатор на телефоні!!!
Плюсы: Подобається що немає кнопки активування спортрежиму. Педаль газу реагує відповідно до натиснення на неї. І по відчуттям машина з любого режиму їзди прискорюється швидше ніж якщо натиснути в підлогу (так званий kickdown) тому, що при цьому затримка до секунди. Вона ніби думає перед тим як вистрелити і крутити оберти до червоного сектору 5000 об. А коли тиснеш майже до кінця педаль газу, тоді реакція авто миттєва і крутить двигун не доходячи до 5000об.
При різкому старті з місця вкл повний привід.
Акустика Bose, шкіряний салон, форма сидінь.
Є достатнє регулювання звуку акустики по частотам.
Немає турбоями, стоїть дві турбіни і двигун прискорює авто одинаково у всьому диапазоні обертів двигуна)))
Минусы: Після 120км на год шумлять дзеркала, погана аеродинаміка.
Немає можливості завчасно включити повний привід!!!
Тільки коли передні колеса почнуть пробуксовувати, тільки тоді вмик автоматично задні.(теоретично можна за час включення декілька секунд втратити інерцію руху. не перевіряв на практиці).
Короткий підлокотник без регулювання.
Немає кута регулювання задніх сидінь.
Експлуатую з дружиною і кожен раз приходиться регулювати сидіння водія(не запам"ятовує регулювання)
Трішки жорстка підвіска, в мене 19ті колеса.
Совет: Раджу всім, авто шикарне!!!!
еще отзывы с Mazda CX-5 - 34шт
объявления с Mazda CX-5 - 9шт