KIA Sorento
(выбрать другую модель)
Год: 2016
Пробег: 30.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.2 дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Закарпаттячко (Украина, Ужгород)
Дата: 2017.03.28
Расход в городе:
10.0 л/100км, по трассе:
7.6 л/100км, средний:
8.5 л/100км

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Дивлюсь мало цю машину хвалять, дай думаю і я напишу.
Вибір.
Вирішальним для мене була ціна машини та наявність третього ряду сидінь. По цім параметрам у Соренто просто нема конкурентів (якщо не рахувати б/у). Трошки напрягало мене корейське походження авто, але досвід показав що це було пусте.
Умови використання.
За рік проїзжаю від 50 до 70 тис. км. Тому за пів-року накатав вже 30 тис. Користування: 30% маленького міста, 50% траса Київ-Чоп, 20% убита в хлам мммм.... ну то не дорога, то напрямок.
Де був за 30 тис.
Як вже писав, постійно їзжу по убитій дорозі; в місті переїзди 2-3 км, тобто за день машина може навіть не встигнути прогрітись, але наїздити до 100 км. Зиму 2016/2017 іздив по колеї з сніга та льоду + переїзжав пару раз затоплені участки. Води до речі було по бампер. Лазив на ній в гори по грунтовці - дома був своїм ходом.
Загальні відчуття.
Приємні :) Незалежно від покриття, машина їде дуже впевнено. Писали що на Таурезі шумка краща, мені здалось навпаки. Хоча то може бути суб'єктивно. Місця достатньо всім, включаючи третій ряд сидінь. Спеціально сажав в третій ряд хлопця під 2 м та возив його по місту - казав що було зручно. Принаймні головою він в стелю не бився то ноги не затекли. Дуже мені подобається як машина входить в повороти - є в мене на трасі пару поворотів, на яких я машини тестую. Нуууу.... не всі легкові входять там в поворот на 120 км/год. І у мене таке враження, що на Соренто можна це робити ще швидше. Тобто відчуття дуже часто як від легкової. Сніг, льод, багнюка - при наявності голови, машина спокійно витягує.
Обслуговування.
Ну на цьому корейці за 30 тис. поміняли .... нічого :) Ну крім масла та фільтрів. Чесно кажучи при моїй їзді я ще до тепер не вірю :)
Плюсы: - Відносно невелики розхід.
- Впевнена їзда по українським дорогам та напрямкам незалежно від погоди.
- Надійність основних узлів.
Минусы: - Низький кліренс. По нашим дорогам для такої машини хочеться трошки більший кліренс.
- Датчик дощу. Це просто пісня! Цей прилад живе просто сам по собі. Зимою в сніг щітки просто розганяються до максимума поки не вимкнеш. Після цього запускаєш їх заново.
- Радіо почало хрипіти. При чому коли приїзжаю на сервіс - все добре. А на трасі один чи два динаміка раптово починають хрипіти. В принципі радіо слабеньке - погано ловить станції.
- Порог. Просто не замовляйте його. Я повівся на розкази ділера, тепер не знаю кому його продати за 14 тис. грн. Але то мій глюк.
еще отзывы с KIA Sorento - 62шт
объявления с KIA Sorento - 1шт