Suzuki Vitara
(выбрать другую модель)
Год: 2016
Пробег: 40.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: GL
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Ярослав (Украина, Киев)
Дата: 2016.10.09

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Вибирали автомобіль для частих поїздок з не повним завантаженням (2-3 людини) по місту і області, з урахуванням глибини ям і якості наших доріг звичайні авто С класу відпали через кліренс (сід, пежо 308, астра) в кінці вибір стояв між вітарою і дастером)) Взагалі в салон сузукі їхали дивитись на сх4 з механікою в мінімалці але таких машин вже не лишилось не проданих, новий сх не прийшовсь до смаку, в результаті обирали між вітарою і вітарою s, взяли просту вітару в середній комплектації. Дива від машини ніхто не очікував бо є розуміння її ціни (в митній декларації вартість авто вказана 9500 євро до нашої митниці) і тому впринципі все доволі достойно, особливо радує автомат - працює чесно, передачі тримає до останнього, логіка роботи правильна, на обгонах при скиданні передачі вниз за допомогою підкермових перемикачів тримає передачу ввімкненою доки не скинеш газ і коробка знов перейде з ручного режиму в автоматичний. Про динаміку... назвем її достатньою для міста, не ураган але і останнім в потоці не їдеш. На трасі при обгонах скидаю передачі вниз вручну, тоді є запас тяги, для 1.6 з автоматом непогано. Стосовно підвіски - вона непогано веде себе на рівній дорозі і невеликих дефектах асфальту, більші нерівності вона вже не пробачає (паралельно катаюсь на ваз 2110, в порівнянні з вітарою 10ка неочікувано стає м'яким автомобілем) але в поворотах автомобіль майже не валиться. До керма є питання на високій швидкості при їзді по прямій, важко піймати "нуль" в порівнняні з гідропідсилювачем, машину потрібно постійно "ловити" на смузі. Фари - лінзований галоген на ближньому і рефлекторний дальній, на заміських трасах впринципі світла вистачає.
Оглядовість з місця водія хороша, зеркала нормальної форми, не ховають бокові автомобілі, назад видно не дуже, але впринципі парковка цього малюка після Cia Carnival здається грою) Поки ніби описав все, будуть питання - задавайте.
Бісить скрип тримача ремня водія, прямо за лівим вухом))
Плюсы: 1. Адекватна комплектація.
2. Простий двигун.
3. Гарно налаштований автомат.
4. Стандартна панель приладів (не люблю моніторчики чи панелі без шкали температури ОЖ).
Минусы: 1. Слабка шумоізоляція, особливо задніх арок (там навіть підкрилки з матеріалу схожого на карпет).
2. Тверда підвіска ззаду, особливо коли там сидить дві людини.
3. Матеріал яким обшите кермо злегка ковзає в руках.
4. На швидкості більше 100 електропідсилювач веде себе не зовсім адекватно, явтомобіль потрібно ловити по смузі.
5. Легкі двері, закриваються не завжди з першого разу і з неприємним звуком.
6. "Логановські" дефлектори обдуву в салоні.
7. Твердий пластик.
8. Скрипи салону з самої новини.
Совет: Якби не твердість підвіски у вітари не було б конкурентів в цьому ціновому сегменті, а так, якщо потрібне авто для поїздок по наших "дорогах" і можете терпіти механіку з дизелем то дастер мабуть буде більш комфортним в плані проїзду нерівностей.
еще отзывы с Suzuki Vitara - 55шт
объявления с Suzuki Vitara - 0шт