Renault Duster
(выбрать другую модель)
Год: 2015
Пробег: 8.000 км
КПП: мех.
Привод: полный
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Компл.: 1.5T Diesel 4x4
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Vladimir Kolesnikov (Украина, Киев)
Дата: 2016.02.22
Расход в городе:
8.0 л/100км, по трассе:
6.5 л/100км, средний:
7.5 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Придбав новий з салону, комплектація EXPRESSION, тобто без зайвого електрично-комфортного обладнення.
Проїхав 8000 км. Не відкривав капот після того як закрив його в салоні коли придбав. Єдина проблема яка вже з"явилася - не працює мікрофон для Bluetooth (чесно кажучи взагалі здивувався що таке є у цій комплектації).
Їздив на роботу в Бориспіль, по київщині, і одного разу в Карпати через Львів. Крейсерска швидкість на трасі 110 км-г, 2.500 обертів, 6-передача. При необхідності їхав 150 спокійно, але бере вже більше палива. Згідно комп"ютеру(який активували) паливо витрачаєтся найекономічніше на 5 передачі 2.500 обертів, 80 км-г. Їздив по поганим ділянкам в Карпатах, і по розмитих польових дорогах на київщині, гарно дуже працює на повному 4х4, використовую зимню резину Bridgestone Blizzak останньої модифікації. Дуже класний кліренс! Подобаєтся передній бампер який не заважає заїзджати в ями та з них. Машина м"яка, досі, навіть на 7.500.
Витрата палива вказана в анкеті цього відгуку. Заливаю переважно дизель пульс від Окко.
Плюсы: Наявність Bluetooth, Aux, CD/mp3.
Зручний пультик для застосування магнітоли справа за кермом, типу як на кермі у більш дорогих авто.
Подобаєтся що з кабіни можна регулювати напрямок струменів світла фар, ну ніде такого більше не бачив(!) (до цього їздив на Nissan Altima, Ford Focus USA, Subaru Forester, Газ 2410).
Багато місця! багажник великий, задні місця опускаются і вирівнють площину з підлогою багажника! Можна ночувати спокійно!
Подобаєтся що машина рушить з 1ої передачі без підгазовки, просто відпускаю счеплення і вперед. З 2ої можна їхати з підгазовкою(колеги володарі цієї машини так мені і радили, але я тільки з 1ої).
Подобаєтся підсказка переключки передач, зелений вогник який запалюєтся на тахометрі коли слід вмикати верхню, чи нижуню передачу, гарна штука для новичків на механіця, яким і сам є.
М"яка, швидка, проходима, економічна. Ну не Evoque, але за свої гроші думаю рівних немає.
Хоча і 1.5, але турбіна суттєво допомогає, на обгонах та ділянках на гору.
Минусы: Не було (не дивлячись на заявлений) варіанта на автоматі
.
У стандартній комплектації:
Немає стандартного підлокітника :(
Немає стандартного круїз-контроля.
Сигнал на правій ручці під кермом(там де поворити вмикаются)- ну це вообщЄ :)))
Совет: В загалі перед придбанням роздивлявся такі варіанти автівок:
Suzuki Jimny ( гарна проходимість + плюс автомат, але машина не зручна для довгих подорожей та швидкої їзди, мало місця, дорожче від Duster.
Suzuki New Vitara(автомат, але класичний варіант "паркетника", непрактичний варіант у застосуванні для позашляхової їзди, ціна на 4х4 суттєво підвищуєтся)
На мій погляд- Duster це найоптимальніший варіант.
еще отзывы с Renault Duster - 55шт
объявления с Renault Duster - 1шт