Peugeot 308 5-ти дверный

(выбрать другую модель)

 308 5-ти дверныйГод: 2013
Пробег: 33.400 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 дизель
Компл.: Style
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: ВладГ (Украина, Львов) Дата: 2016.01.28
Расход в городе: 6.5 л/100км, по трассе: 4.5 л/100км, средний: 5.4 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Вибір своєї першої машини я почав влітку 2013 року. Взяв у тата на місяць його ладу 8, щоб звикнути до їзди по місту і не дуже боятись дрібних ДТП (як виявилось це було дуже хороше рішення). Спочатку я хотів взяти БУ, однак швидко зрозумів, що в моєму випадку це було б неправильно, оскільки на той час я не знав про будову автомобіля абсолютно нічого. Відповідно зрозуміти чи перед мною корч чи ні я не міг. Особливо чітко я це зрозумів, коли чуть не взяв Тойоту короллу 2008 року, а на провірці виявилось, що вона бита + хазяїн мені брехав, що він перший власник. Відповідно переключився на пошук авто по салонах. Моїми критеріями були: дизель, механіка і нормальна комплектація. Серед варіантів були: Рапід, Степвей, 301, Сі-Елізе, С3, 208, Поло(седан). Однак, коли я відвідав салон Пежо, то зразу мені впав в око 308, який з-поміж 208 і 301 вирізнявся якістю матеріалів та комплектацією. Окремо хочу відмітити працівників салону, які за один день дали мені потестувати 3 автомобілі (208, 301, 408) і взагалі було видно, що не просиджували штани, а старались мені помогти у виборі. Це було просто повною протилежністю до ставлення до мене працівників наприклад VW, Хюндай. І це сильно вплинуло на вибір в користь Пежо. Отже я вирішив трохи перевищити свій бюджет і взяти таки 308 (початок вересня 2013). Вірою і правдо він мені служив більше 2 років. Не раз з друзями вп'ятьох ми їздили на ньому в дальні поїздки і він завжди тішив скромним розходом пального та непоганою динамікою. По трасі я спокійно їхав 150-160 (хоча зараз розумію, що це занадто і не потрібно так швидко їздити). Автомобіль дуже комфортний - підігрів сидінь, блютус (для розмов і музики), 2-зонний клімат. За 2 роки жодної поломки (тільки 1 пластмаска зламалась під днищем - такі вже в нас дороги). Авто досить виского стоїть над дорогою (дилер казав, що кліренс 17, хоча скорші за все чуть менше) і дозволяє спокійно їхати навіть по досить розбитих карпатських дорогах. в січні 2016 року при пробізі 33400 продав наступному власнику і бажаю йому щасливої їзди. Судячи зі стану авто, воно ще відходить багато. Собі на зміну взяв е93 + мотоцикл хонду хорнет. p.s. хочу також відмітити післяпродажне ставлення дилера. Будь-коли я до них заїжджав, вони мене вже пам'ятали, давали потестувати нові авто. Коли з'явився новий 308, то мені телефонували і запрошували на тестдрайв. Де ще таке є? хз.
Плюсы: Якісне обслуговування і хороше ставлення до клієнтів від дилера (принаймні у Львові). Кліренс. Економність. Відсутність поломок. Хороший мотор. Дизель, який спокійно заводиться зимою і не звучить, як трактор (мав змогу з бехами порівняти :) ). Пристойна динаміка - ніколи себе я не відчував лузером ні на трасі, ні в потоці.
Минусы: Інколи нервувала задня підвіска, яка трохи гримить на дрібних ямах. це у всіх 308 так. Дрібний, але мінус. Прискорення з часом мені почало здаватись недостатнім. Правда і вибирав я машину за економність, а не прискорення.
Совет: Хороша сімейна машина. спокійно везе 5 людей. Я б рекомендував. І сам би не продавав, якби вже мав велику сім'ю.
еще отзывы с Peugeot 308 - 40шт
объявления с Peugeot 308 - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024