Opel Insignia Notchback
(выбрать другую модель)
Год: 2013
Пробег: 45.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.0 turbo дизель
Компл.: Cosmo+
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Oleksii Berezhnyi (Украина, Чернигов)
Дата: 2016.01.13
Расход в городе:
10.0 л/100км, по трассе:
5.0 л/100км, средний:
8.0 л/100км
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Навіть не знаю з чого почати опис...
Як вибирався автомобіль?
Автомобіль потрібно було купити швидко, починалася криза, курс пішов у гору і тому було прийнято рішення не замовляти свою комплектацію, а купувати те що є в наявності (про що я неодноразово шкодую). Однозначно для себе вирішив, що хочу дизельний двигун.
Дивився на такі авто: Ford Mondeo, Ford Focus, VW Golf, VW Passat, Skoda Octavia, Opel Insignia.
Insignia мене одразу зачепила своєю зовнішністю. Красуня! Я її побачив першою. Коли ходив дивився на інші авто з голови не йшла саме Insignia. Тому вирішив зупинити свій вибір ній.
За авто я звернувся до одного з офіційних дилерів. Поспілкувавшись з продавцем і вибору комплектації була запущена процедура купівлі. І через тиждень автомобіль у мене вже був. І тут для себе я почав розуміти, що краще б я обрав щось інше.
Не знаю чия вина, моя чи продавця. Але цей автомобіль мені тупо "впарили". Коли ми спілкувалися з продавцем він розповідав про те, яка там класна мультимедіа, розказував якого кольору буде салон. А виявилося, що він про цей автомобіль нічого не знає!
1. колір салону відрізнявся від обіцяного. Це не критично. Всеодно гарна кольорова гамма.
2. Мультимедіа - г***. Настільки поганої системи я не очікував зустріти в такому авто на 2013 рік.
3. Передпродажну підготовку даний Автоцентр робити не вміє! По периметру вікон мені там так і не змогли видалити залишки "консервації". Тільки у своєму місті Я звернувся на автомийку і мені там все відмили. Про сервіс в даному Автоцентрі я вже мовчу...
Експлуатація
1. Двигун
По трасі дуже економний. При 100 км/г - 4.5 л/100км. При 130 км/г - 5.5 л/100км. При 160 км/г - 7 л/100км. У місті надолужує усе що не з'їв за містом. При середньому стилі їзди 9.5-10 л/100км. Якщо активно їздити 11-12 л/100км. (м. Чернігів). В загальному підсумку впринципі нормально. Зважаючи на те що бензин ще більше їсть. Потужності вистачає з головю. Ну і недолік самого дизеля - це те що взимку він довго прогрівається. Основний недолік цього двигуна (вірніше сказати Силової установки) - це КПП.
2. КПП
Перемикання передач ну дуже повільне! мало того що на перших трьох передачах їде з напівувімкненим зчепленням, так ще і за неї велика витрата палива у місті! (у порівнянні з МКПП). По надійності нічого сказати не можу - 45000 км пробігу і поки все впорядку.
3. Підвіска
Тут у мене претензій взагалі немає. Вміру жорстка і комфортна. за весь мій пробіг вона в ідеальному стані (так сказали на сервісі).
4. Салон/комфорт
Тут суцільні розчарування. в машині дуже слабка звукоізоляція. Вирішив її "обезшумити" і... тепер хоч ця проблема відпала. Мультимедіа - Navi 600. Чомусь дилер мене не попередив що карт навігації для України просто не існує. Тоді питання: навіщо великий екран якщо немає навігації. Вважай, що на торпедо половина кнопок просто не потрібна! ЯКБИ мені сказали це при покупці - ніколи б не купив!
На кермі є кнопки для керування телефоном (відповісти, завершити розмову), але чому Дилер не попередив мене про те що модуля Bluetooth в цій машині немає і ці кнопки просто бутафорія? ЯКБИ мені сказали це при покупці - ніколи б не купив! От і виходить що в мене звичайна магнітола тільки з великим непотрібним дисплеєм. Пошуки заміни цієї системи результатів не дали, адже Navi 600/900 неможливо замінити! нижчі моделі мультимедіа (DVD400/500/800) можна, а саме Navi 600/900 - ні!!!
З цим дуже важко змиритися. Кожен раз дивишся на цю систему, і знаєш що їздиш на неповноцінній машині. 10-12 кнопок в машині просто непотрібні.
5. Сервіс/обслуговування
Недолік авто - конструкція фар. Фари AFL+ адаптивні. І за цю адаптивність дорого треба платити у разі поломки. Було невелике пошкодження, фара запотіла, і перестала горіти. Адже виробник "додумався" розмітити Блок розпалювання і керування фарою (це 1 спільний блок) під самою фарою, куди власне і стікає весь конденсат. А вартість 1 такого блока 250$. Слава Богу поки, що більше нічого не ламалося. Адже я подивився ціни на запчастини, то вони непомірно дорогі (в порінянні з аналогічними запчастинами інших авто).
Підсумок
Для себе вирішив, що 100000км викатаю і досить. Якою буде наступне авто - не знаю. Якщо в Opel нічого не зміниться з навігацією для України (Адже в моделях 2013-2016 року також немає карт України), то 100% Insignia не куплю. Наступне авто буду замовляти тільки у свої ретельно підібраній комплектації, щоб я знав які є там опції!
Плюсы: Двигун, підвіска, зовнішність, надійність.
Минусы: Мультимедіа Navi600.
еще отзывы с Opel Insignia - 8шт
объявления с Opel Insignia - 5шт