Ford Focus 5-ти дверный

(выбрать другую модель)

 Focus 5-ти дверныйГод: 2011
Пробег: 38.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: Ambiente
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Serg (Украина, Львов) Дата: 2015.02.14

3 - общая оценка
2 - надежность
3 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
Купив авто в червні 2011 у львівського дилера, зібране в Іспанії (так як в Німеччині почали збирати фф3) з яким мені не повезло. Отже про мінуси. Двигуна 1.6 трохи замало думаю 1.8 було б якраз. Вже на другому тижні почав скрипіти салон. Лакофарбове покриття не металік царапається до "білого" дуже легко і відповідно не полірується, +елемент кузова який над заднім номером - планка оббиває фарбу до металу на своїх нижніх кутах. Шумоізоляція арок передніх коліс зроблена на двійку. Кліренс не є достатнім для наших доріг, а при установці металевого захисту сідає на нього на снігу 20см+ і пасивній їзді. Капот по традиції відкривається ключом - для мене не зручно. Кришка бензобака по суті не закрита і з можливістю доступу "для всіх" ))). При установці оригінальних пластмасових бризговиків легко зачіпає бордюри і при цьому елемент кузова за ним задирається роблячи великі зазори. Як мінус для міста те що машина широка порівняно майже як позашляховик (для траси плюс)), але не зважаючи на це місця в салоні не так багато бо товщина дверей велика і з"їдає місце, при здаванні назад раджу постави камеру/парктроніки бо в додаток через заднє скло видно не багато. Як плюс і як мінус те, що гальма різкі - треба привикати. Задні двері в авто іпанської збірки закриваються зі звуком авта класом нижче, скриплять при їзді і не мають електричних склопіднімачів. Ключ центрального замка одного разу як виявилось потім на сервісі "розпрограмувався" і дистанційно перестав працювати і для того щоб його перепрограмувати потрібно знати магічну комбінацію скільки разів його в яке положення покрутити і з якою затримкою. На першому ТО (пробіг 10к) поміняли сальники задньої півосі по гарантії - потекли. На другому ТО (20к) знову поміняли ті самі сальники по гарантії - знову потекли. Третє ТО (32к) - кажуть все добре - поміняли тільки розхідники. Через 1-2 т.км. після 3го ТО загорається індикатор поломки двигуна - їду на оф. сервіс кажуть що ніби то проблема з дросельною яку вони почистили (як вияволось пізніше вони заодно відключили індикатор щоб не засвічувалась лампочка про поломку двигуна). Через 2 т.км. здох акумулятор, там ставлять такий самий як на фієсти з 1.25 двигуном 45ку поставив 60ку. Через 1 т.км. авто починає злохнути на холостих навіть деколи при переключенні передач на неоф. сервісі кажуть заслонка чистять - ніби все ок. Через 1 т.км. знову глохне на холостих при чому при плюсових температурах повітря, при відємних ні - чищу заслонку вже сам поки помогло не знаю чи на довго...
Плюсы: В принципі достатньо якщо не розглядати мій випадок...
Минусы: В відгукові.
Совет: Якщо вирішили брати то тільки німецької збірки.
еще отзывы с Ford Focus - 139шт
объявления с Ford Focus - 8шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024