SsangYong Korando
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег: 55.555 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 2.0 бензин
Компл.: Base
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Ігор (Украина, Киев)
Дата: 2015.01.21
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Усім доброго дня! Коли я в кінці 2012 р. вибирав автомобіль, то великою мірою враховував відгуки реальних автовласників, в тому числі на цьому сайті. Тому вирішив написати і свій відгук, можливо він буде комусь корисним.
1. Авто вибирав з кросоверів, доступних на ринку, за принципом "ціна-якість". За 21 000 у.о. на той час можна було купити Дастер, Туксон та, з невеликою доплатою, Кашкай. Після тест-драйву сумнівів практично не залишилось, авто дуже сподобалось. На даний момент своїм вибором задоволений повністю.
2. Трохи незвичною спочатку була робота коробки. Передачі переключалися доволі жорстко, але чітко. На першій пердачі, коли ввімкнене щеплення, з"являється якийсь тягучий звук, а також коли її вмикаєш чутно звук приглушенного удару. Почитавши форум та порадившись на СТО дійшов висновку, що така стандартна робота коробки передач. До цього часу, більше ніж 2 роки, до таких особливостей звик, тому мені вони не заважають. Проте комусь, можливо, не сподобаються і діставатимуть.
3. Салон виконаний якісно, крісло зручне з великим діапазоном регулювань. Кут огляду хороший, дорогу та узбыччя добре видно. Приємно вразила кількість практичних дрібниць, всяких ніш та поличок. Також сподобалось, що вистачає місця, багато простору як спереду, так і на задніх сидіннях. Єдине що, спочатку була велика кількість скрипів. сказали, що типова "хвороба". На нульовому ТО за невелику плату більшість цих скрипів усунули за допомогою якогось герметику чи щось таке. Зараз на 55 000 км всякі звуки в салоні є, але не сказав бі, що більше, ніж в інших авто такого пробігу. А може і взагалі занадто прискіпуюсь, бо вцілому шумоізоляція на висоті. З авто такого класу мабуть одна з найкращих.
4. Підвіска. Цей елемент був одним з головних при виборі, оскільки до цього був Фіат Гранде Пунто, і залишив дуже багато неприємних спогадів про постійні ремонти ходової. На даний момент жодних проблем немає. Підвіска працює чітко, можливо дещо трохи жорстко, але це дає свої переваги. Енергоємність дозволяє легко "ковтати" ями та вибоїни, за 2 роки жодних проблем з надійністю не було.
5. Двигун. Працює без нарікань, потужності в 149 к.с. вистачає і на трасі, і в місті. Теж за час експлуатації жодних проблем не було. Витрати палива приблизно такі, як заявлено виробником, може в місті на літр більше, якщо потрапляти в затори. По трасі на швидкості 90 км/год - взагалі 7-7.5 літрів. На 140 км/год, звичайно вже більше - 11-12 літрів.
Плюсы: - міцна та енергоємна підвіска;
- надійний двигун;
- простір та дрібниці в салоні;
- ціна.
Минусы: - скрипи в салоні;
- незвична робота коробки передач на 1 і 2.
Совет: Отимальний вибір серед кроссоверів за свої гроші.
еще отзывы с SsangYong Korando - 65шт
объявления с SsangYong Korando - 1шт