Skoda Roomster Scout
(выбрать другую модель)
Год: 2013
Пробег: 3.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 бензин
Компл.: Elegance
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Mykhaylo (Украина, Львов)
Дата: 2014.10.08
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Вибирав довго, хотів авто у якому було б комфортно сидіти позаду при моєму зрості 183 см і вагою 90. У 99% авто для передніх пасажирів дуже комфортно, а позаду навпаки. І так критерій мого вибору - щоб ноги не впирались у передне крісло і щоб голова у стелю не впиралась і більш менш великий багажник, і щоб розхід був не великий (двигун до 1.6 включно) і надійність.
Спершу думав дизель але при планованих 10 тисячах км в рік - дизель не вигідний (порахував і почне виплачуватись після 60-70 тис км мінімально).
Був майже в усіх салонах де пропонують авто до 18 000$ - 20000$. Всі нижще наведені тачки у 2013р так і коштували в залежності від комплектації.
Планував бути пасажиром щоб мене возили, тому і критичним був комфорт для задніх пасажирів. А получилось, що став водієм:).
Toyota Auris 1.4 - японець, класна тачка, але не сподобалось позаду і передня панель (С класс, бренд), Pegeout 308 - спереді мега комфортно і дуже гарно а позаду мала (С клас), Citroen C4, Hyundai i30 - дуже гарні, але так і впирався головою об верх (С клас, салон дуже комфортний, мяка обшивка ). Mazda2, Volkswagen Polo - так само малі (B класс). Suzuki SX4 - ззовні дуже гарна, а от всередині дуже не сподобалось, особливо стійки. (С клас, великий кліренс, салон старомодний, специфічна висока посадка). Конкурентами були тільки Citroen C3, Шкода Румстер, Nisan Note (B клас - в усіх позаду кулак як мінімум запасу і для ніг багато місця). Honda Jazz - по функціоналу підходить по бюджету 22 штуки - дуже гарна і прікольна. Nissan Note - сподобалась але був 1 недолік - задня кришка багажника відкривається мабуть на 175 см і тре згинатись - як на мене так лажанутись при тому що тачка висока)). Citroen C3 - по суті те саме що Skoda Roomster - тільки більше довірився німецькій начинці.
Забив я на дизайн і бренд і взяв те що підходить функціонально (конкуренти бо бренду серйозні і красивіші - особливо Тойота Auris). В принципі не жалію - дуже сподобалась трансформація салону і просторність. На рахунок надійності - двигун і коробка Volkswagen - як і багато іншого. Обійшлась в сумі десь під 19 штук із оформленням і усіма податками.
Плюсы: Великий багажник особливо коли скласти задні крісла. Трансформація салону. Можливість перевозити складений велосипед у багажнику (перевозив 2 велосипедах у велочохлах).
Розхід - в залежності від манери їзди різниця буде доходити до 2 літрів.На трасі рекорд був 5.0 - якщо не дурить бортовий компютер. а так в середньому десь 6.5 літрів(літом).
Ціна на запчастини порівняно із японськими авто значно менша - хоча надіюсь ця перевага не стане у нагоді.
Минусы: Європейскі виробники жлоби в плані комплектаціі. В японських в мінімальній версіі - склопідіймачі електричні, автомагнітола і кондиціонер. В мене топова - і то тільки передні склопідіймачі електричні - задні за додаткову плату. Без магнітоли. 2 динаміка (не 4). Дизайн на любителя.
Совет: По суті ціна на 1 штуку відрізнялась від фабіі - за рахунок нестандартного дизайну ціна була і невисока. Кому потрібно багато місця позаду водія і багажник великий - радив би це авто або Nissan Note чи Citroen C3 (до 20 штук). В інакших випадках мона щось цікавіше.
еще отзывы с Skoda Roomster - 16шт
объявления с Skoda Roomster - 1шт