Geely Emgrand X7
(выбрать другую модель)
Год: 2014
Пробег: 915 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.8 бензин + ГБО
Компл.: BASIC
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Андрій (Украина, Тернополь)
Дата: 2014.08.16
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Маю честь написати відгук про Х7. Й дати відповідь на запитання - чому? На це є багато причин. По-перше, як завжди хотілося щось варте уваги і порівняно за невеликі гроші, по-друге із-за дизайну. Седан ЕС7 взагалі не був подібним на типового китайця типу СК і МК і всяких там різних "папєрєдніків". Це було щось нове, свіже. Авто зразу сподобалась, я пішов в салон вивчати ціну питання. За час вивчення ціна збільшувалась 3 рази. За одним махом придивився й до Х7, до рапід, поло, фіатів. Вартість рапіда 210 тис. грн. Останні відпали зразу у зв'язку з відсутністю бабла і невідповідністю ціна-якість, але навіть якби воно й було то все одно купив би Х7, бо за 192 тис. можна було купити галімого Хантера, або запальничку яріса, шкоду рапід 1.6 по акції або ще якесь "нєдоразумєніє". З б/у хонду црв 2008-2011, аутлендера. Машина мала бути новою і нецілованою, мати багато місця всередині, але водночас компактною (від ЕС7 коротша, що зручно для паркування в місті). По третє, при наших "дорожніх буднях" авто має бути високе і практичне. І притримуюся того, що це як страховка - треба ще на вчора! Я не належу до тих людей, які будуть переплачувати за бренд. А маючи технічну освіту можу сказати, що при одинакових технічних можливостях і технології виробництва, наприклад Франції і Китаю, дешевше не буде гіршим, тому що основоположним кінцевої ціни буде вартість праці, яка, як відомо в Китаї дешевша. І китай зараз це не китай 5 років назад. Крім того, любий китаєць кращий за будь-якого россіянина - це 100%. Так, тут багато рис всіляких різних паркетників, як кажуть "добродійники", але порівняння тут лишні. Х7 - вбивця скандально доступного, як писав якийсь товаріщ. Але також й треба розуміти, що Х7 - це ще не кашкай і не аутленедер, а все таки ще китаєць, але достойний своїх грошей. Так що вам вибирати чи нове чи Б/У.
А тепер кокретно про ТХ. Я проїхав майже 915 км, з них біля 60 км по Дністровському каньйоні (4 пасажири) біля Касперцівців, де високі підйоми і дороги грузино-абхазького типу - двигун тягне без проблем. Звичайно, висновки робити ще рано, але переваги відчув зразу. Це не НИВА, стосовно комфорту краще. Після покупки в АІС в Тернополі, я поїхав в Чернівці за підкрильниками, бризговиками, ковриками, чохлами. Зразу скажу тим хто хоче купити Х7. Підкрильники - харківська халтура, форма ще не точна, але беріть тільки задні, перед встановленням всі задні заводські пластики з-під арок відкрутіть бо підкрильники не сядуть. Передні не потрібно, бо будуть як лопухи. Точно по формі арок не сідають, а заводські досить добротні. як на мене навіть кращі. На базарі просять 300 грн/комплект, а в АІС 112 за шт. Якщо надумаєте ставити передні, то однозначно на базар. Бризговики можна купляти в АІС, бо вони підходять на посадочні місця, з універсальними прийшлося би намахатися, так казав мені майстер (не в АІС), але можна найти в інтернеті. Чохли модельні є сірі і чорні. Чорні дешевші, не купляйте - фуфло, по швах сідає поганенько, добре треба натягувати, дірки на задній правій спинці під підголовник не співпадають на 2 см, при натяжці торочаться. Нормально сіли передні спинки, підголовники і задній лівий диван. Загалом, за такі бабки якість фуфло. В інтернеті - 650 грн, аіс просить - 960грн, ціна їм 300 грн в базарний день. Якби знав, то доплатив би за МВ БРАТЕРС з екошкіри за 1500 грн теж через інтернет, або на крайняк купив би універсальні за 300 грн. 2 комплекти у "все для авто". А через півтора року може би поміняв, але пропало. Поставив фаркоп Полігон-авто (Запоріжжя), 1270 грн комплект - вартий уваги, мені сподобався. Після цього поїхав до Львова на АІС ставити газ, щоб не злетіла гарантія (в Західному регіоні ставить Львів). Хоч я до гарантій відношусь скептично, але порахував, що на АІС виходить установка майже то саме що й на стороні + зберіг гарантію. На вибір пропонують зараз 2 установки: італійську тартаріні і польску оптіму. Ціна питання 10800 грн і 9000 грн. відповідно. Різницю шукайте на форумах. В їзді суттєво різниці немає. Я ж притримуюсь того, що чим простіше тим надійніше (обслуговування і сервіс потім дешевші). Якщо вам скажуть, що на АІС дорого. То порахуйте! Всі дрібні установщики ГБО хочуть оплату в євро, який зростає. На 4 циліндри - це приблизно 560-650 евриків. Як ця ГБО покаже в подальшому ще не знаю, але розхід по компу зі Львова показало 7.5 л/100 км. Я маю досвід їзди на ГБО на 2107. Повний позитив і не вірте в байки про ГБО (пропан-бутан) - думайте головою, "читайте матчасть"!!! За всім треба дивитися і все робити вчасно. Після установки ГБО я повертався зі Львова, коли мене застав ураган. На Золочівський обїздній в сторону Тернополя (там треба їхати по всій дорозі) я відчув всі переваги Х7 (висока посадка, кліренс розхід палива). Для седана, особливо в дощ - там смерть. Ті ями, як то кажуть "просто треба було би знати". Високий кліренс і незалежна підвіска суттєво помогли і зберегли нерви. Бо траса тернопіль - львів це як американські горки з сюрпризом. Я не знаю як поводить себе 2-ох літровий двигун, але мені здається, що 1.8 трошки слабуватий як на 1.5 тонного танка. При рушанні з 1-ої передачі треба підгазовувати. Хотілося би турбінку, або нормальний крутний момент на низах. Але для екслуатації по місту і легкому бездоріжжі розхід палива навпаки буде радувати. Х7 це такий собі натяк на солідність і неспішність. Їздунам після БМВ його явно буде мало. Але мені як людині, не балуваній комфортом в Х7 є все необхідне: ГУР, кондик, підігрів, 2 подушки безпеки і т.д. Зверніть увагу в рено дастер ці всі радості за окрему доплату. Найближчий по ціні до Х7 конкурент ліфан х60. Якщо вам не критичні будуть кілька тисяч гривень і навіть якщо критичні, я рекомендую покупцям Х7 1.8 Basic. Стосовно відгуків про обкатку на 60 км/год - це повна дурня. Це ще один міф, який пішов з совка від жигулів і 412 , які були без тахометра і з 4-ох ступками. Конструктори, щоб їх не доставали всякою фігньою і дурними поясненнями порахували, що при тих передаточних відношеннях КПП оптимальним при обкатці буде 60-70 км на годину, що відповідало приблизно від 2000 до 2500 об/год. Головне щоб оберти не перевищували 2500 під час обкатки. На 5 передачі при 2500 - це приблизно 100 км на годину. Так що коли вам кажуть як робити, то ще поцікавтеся, чому саме так, а не інакше.
Плюсы: 1) кліренс;
2) багато місця для задніх пасажирів і майже рівна підлога, що зручно для середнього пасажира;
3) регулювання задньої спинки пасажирів, що актуально при довгих поїздках;
4) на свої гроші просто бомба, все влаштовує.
Минусы: Поки ще не знайшов.
еще отзывы с Geely Emgrand X7 - 26шт
объявления с Geely Emgrand X7 - 1шт